Tatuoinnit

  • 255 177
  • 813

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselläni on vasemmassa rinnassa Inkojen aurinkosymboli, joka on myös kalenteri. Mollukka on halkaisijaltaan ehkä 10 cm. Oikeassa olkavarressa on inkoja edeltäneen Tiwanaku-kulttuurin kansanperinteestä tuttu viestinviejä eli Chasqui eli tyylitelty juokseva hahmo. Se on kooltaan ehkä jotain 12x8. Kummatkin olen ottanut entisessä kotikaupingissani La pazissa Boliviassa. Työn jälki on erinomaista ja hinnat olivat kohtuulliset. Lisää aion hommata heti kun vaan suinkin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olen ollut jo vuosia yhden tatuoinnin onnellinen omistaja, oikeasta olkapäästä löytyy sellainen. Taloudellisen tilanteen antaessa myöten tulen hankkimaan ainakin yhden lisää, sekä laajentamaan nykyistä symbolistista taideteosta.

vlad#16.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Harkitkaa tarkkaan ja katselkaa ensin muita, joilla on kuvia kehossaan. Tatutoinnit ovat ikuisia. Niiden pois otto on kallista ja vaikeaa. Kuva joka tuntuu makeelta 18-vuoden iässä, saattaa olla kiusallinen saunassa 40-kymppisenä.

Toiseksi, rannoilla näkee paljon surullisia esityksiä, varsinkin naisilla, jotka apinoivat muutenkin paljon toisiaan. Joka toisella alkaa olemaan sisilisko olkapäässä, tai Taimaassa värjätty tylsä salama nilkassa.

Käyttäkää asiantuntijoita, elikkä kysykää hienojen kuvien omistajilta missä kuvat on piirretty.

Maksuvalmius on myös hyvä olla olemassa. Parempi maksaa kova hinta hienosta kuvasta, kuin katsella naurettavaa halpaa sisiliskoa lopun elämäänsä. Jos pitää kysellä hintaa - unohda koko juttu.

Jos kiinnostaa tatuointi Ruotsissa, voin antaa vinkkejä.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti finnishninja
Harkitkaa tarkkaan ja katselkaa ensin muita, joilla on kuvia kehossaan. Tatutoinnit ovat ikuisia. Niiden pois otto on kallista ja vaikeaa. Kuva joka tuntuu makeelta 18-vuoden iässä, saattaa olla kiusallinen saunassa 40-kymppisenä.

Toiseksi, rannoilla näkee paljon surullisia esityksiä, varsinkin naisilla, jotka apinoivat muutenkin paljon toisiaan. Joka toisella alkaa olemaan sisilisko olkapäässä, tai Taimaassa värjätty tylsä salama nilkassa.


Allekirjoitan tämän täysin.
Te jotka harkitsette miettikää tosi tarkkaan. Ei sitä kuvaa oteta vaan sen ottamisen vuoksi, vaan siihen pitää löytää jotain enemmän. Näin ainakin minä uskon. Tämä on asia missä ei kannata valita tekijää maksun mukaan.

Jos joku on kiinnostunut, niin tiedän yhden todella loistavan paikan Tampereen kupeesta, jossa on hinta laatu suhde todellakin kohdallaan ja työn jälki on loistavaa, sen huomaa kun käy liikkeessä. Mahd. tiedustelut yv:nä
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Finnishninja puhuu asiaa. Tatuoinnin tekeminen on ammattilaisen hommaa. Näin siksi, että jäljen pitää olla moitteetonta ja hygienian pitää olla moitteetonta. Jokaisen neulan pitää olla näinä aikoina autoklaavi-pakattu. Vaatikaa, että saatte nähdä, kun neula otetaan steriilistä pakkauksestaan.

Itselläni on yksi tribaali vasemmassa olkapäässä. Tuo kuva on osa minua. Sen tekijä on ammattilainen, joka aikanaan harjoitteli melkein vuoden verran sian nahalla, ennen kuin aloitti touhun ihmisihon kanssa. Tänään hänellä on menestyvä yritys, joka tekee tatskojen lisäksi lävistyksiä.

Hinnoista en tänä pänä osaa sanoa. Alle sadalla eurolla saa varmaan sanoa päivää, muttei muuta.

Ike
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Harkintaa, harkintaa!

Pakko yhtyä edellisiin kirjoittajiin tämän harkinnan osalta. Itse otin oikeaan hauikseen tatuoinnin noin kymmenen vuotta sitten. Tämä ihon läpi ryömivä pantteri oli ihan hieno silloin ja kuvaa hakatessa oltiin tietenkin kaljoissaan. Kuva pysyi siistinä muutamia vuosia mutta nyt siitä on kyllä hohto mennyt. Kuva on nykyään lähinnä musta läntti mistä ei selvää saa. Kaipa tuota saisi vielä ehostettua, eipä ole tullut kyseltyä. Ja välillä mietityttää, että minkä helvetin takia otin tommosen kuvan. Eipä sitäkään tullut aikoinaan mietittyä tarkemmin.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Neljä löytyy ja enempää ei tule niin kauan kuin... joku niin sanoo ;)

Vasemmassa nimettömässä, heh, on tatuoituna lepakko, oikeassa olkapäässä pelinumero ( 75 ) keskiaikaisella fontilla, vasemman kyynärpään alapuolella on hakaneulapanta joka menee käden ympäri ja oikeassa kädessä on liekehtivä S-kirjain calgary flamesin logosta "pöllityssä" muodossa.
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti finnishninja
Jos kiinnostaa tatuointi Ruotsissa, voin antaa vinkkejä.

Minähän en p**seeseeni tatskaa ota!!!

Itselläni on vasemmassa olkapäässä tatska. Kyseessä on toistaiseksi ainoan maajoukkue-edustukseni satoa. Kuva on tuon maajoukkuevuoden eli kesän -95 turnauksen logo. Otin kuvan vuonna -98 Kaliforniassa.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Rocco
Minähän en p**seeseeni tatskaa ota!!!

Mutta jos ottaisit sormesi pois sieltä, niin voisit ehkä tajuta että kysymys kuului: JOS KIINNOSTAA.

On se kumma että joillakin on aina vain p***e mielessä...
 

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Oikeasta olkavarresta löytyy kymmenen vuotta sitten isketty kuva. Sellainen tribaalinomainen, jossa yhdistyy nainen, tuli, piru ja enkeli. Jokainen voi vetää kuvan symboliikasta omat arvionsa.

Kovin olen edelleen kuvasta mielissäni. Varsinkin kun esimiehelläni meni bastubisset väärään kurkkuun firman saunaillassa.

Tarkoituksena olisi vielä yksi hankkia. Lieneekö klisee, mutta vasempaan rintaan ajattelin pian syntyvän lapseni kämmenen kuvaa.

Mehän ollaan oikeesti pehmoja kaikki tatuoidut kaverit.
 

ace

Jäsen
Viestin lähetti Snakster
Itselläni on vasemmassa rinnassa Inkojen aurinkosymboli, joka on myös kalenteri. Mollukka on halkaisijaltaan ehkä 10 cm. Oikeassa olkavarressa on inkoja edeltäneen Tiwanaku-kulttuurin kansanperinteestä tuttu viestinviejä eli Chasqui eli tyylitelty juokseva hahmo. Se on kooltaan ehkä jotain 12x8. Kummatkin olen ottanut entisessä kotikaupingissani La pazissa Boliviassa. Työn jälki on erinomaista ja hinnat olivat kohtuulliset. Lisää aion hommata heti kun vaan suinkin.


Hemmetti ois siistiä nähdä sun tatskat. Itselläni on myös muinainen symboli selkään hakattuna, mutta eri kulttuurista. Yleensäkin nuo vanhat muinaiskulttuurit kiinnostavat meikäläistä.

Toinenkin tatska löytyy olkapäästä, sekä päässä (sisäpuolella) on vielä ainakin kolme aihetta lisää mitkä haluaisin hakkauttaa. Alunperin oli tarkoitus ottaa vain yksi pieni olkapäähän, mutta nälkä kasvaa syödessä, ja lopullinen määrä tulee olemaan 4-6 tatskaa.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Viestin lähetti mikkojii

Varsinkin kun esimiehelläni meni bastubisset väärään kurkkuun firman saunaillassa.

Tämä on muuten hauska tilanne. Meilläkin on ollut firman toimihenkilöiden saunailtoja ja kyllähän tota meikäläisen tatuointia on alta kulmain silmäilty.

Sitten kun ollaan pari kaljaa juotu, aletaan kyselemään: mikäs toi, missä otettu jne. Aina olen vastannut, että vankilassahan tämä. Ja taposta perkele lusin. Tuntuu vähän, että pomo otti aikoinaan tosissaan. Tiedä sitten häntä, tyhmähän ko. ukko on.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti mikkojii

Tarkoituksena olisi vielä yksi hankkia. Lieneekö klisee, mutta vasempaan rintaan ajattelin pian syntyvän lapseni kämmenen kuvaa.

Ja eläkkeellä huomaat ruumisi peittyneen pieniin kämmenen kuviin. =)

Ei vaan hieno idea sinänsä.
Onnea!!
 

Voittaja

Jäsen
Yksi täppä löytyy oikeasta olkapäästä, ja toinen pitäisi ottaa ihan lähiviikkoina. Kuva on jo selvä, enään pitäisi valita kahden paikan väliltä.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ole, vielä. Harkinnassa ollut kauan ja kai keväällä sitten joku kohta koristuu, jos talouspuoli kohenisi.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Yksinäinen susi, logoni, komeilee oikeassa olkavarressa. Ollut siinä kohta 15 vuotta ja on ammattimiehen tekemä. Yhdessä suunniteltiin ja piirrettiin muutamakin ehdotus paperille. Aluksi sen oli tarkoitus seisoa kielekkeellä, mutta jätettiin sitten pois. Ei kaduta, eikä tule kaduttamaan. Sen verran on jo ikää ja kokemusta.

Hyvähän tässä on se, että ko. hahmo pakottaa pitämään lihaksista huolta, sillä en tiedä mitään naurettavampaa kuin machotatuointi olemattomassa lihaksessa. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö lihaksetonkin kaveri voisi ottaa tatskaa, tietenkään. Mutta ehkä sijoittaisin sen siinä tapauksessa jonnekin muualle kuin hauikseen tai olkavarteen. Myös tatuoinnin aihe vaikuttaa ko. kuvan sopivuuteen erilaisille henkilöille. Jollakin Guns´n´Roses tyyppinen sydän/tikari -tutkielma näyttää hienolta, jollain toisella taas äärimmäisen mauttomalta. Samoin ylväänä liitävä kotka istuu paremmin jonkunlaista fyysistä harrastusta omaavan iholle kuin lysyrintaisen nörtin kroppaan. Makuasioitahan nämä ovat tietenkin, pääasia, että itse tuntee olonsa kotoisaksi. Minusta tatska on silloin oikeaan osunut, kun itse ei edes muista sitä. Minäkin yllätyn joka kerta, kun joku tulee kommentoimaan/kyselemään. Se on jo niin osa minua, että tuntuu samalta kuin joku tulisi sanomaan, että "kiva jalka sulla, onko sulla ollut kauan se jo?"

Naisten koristetatuoinnit hyväksyn myöskin, siis pienehkön figuurin selässä, nilkassa tms. Enemmän tatuointeja omaavan naisen kierrän helvetin kaukaa. Tykkään naisellisuudesta - vastakohtiahan tässä haetaan, tässä elämässä siis:)
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Muutama kuva on hakattu jalkoihin ja käsiin. Ikuisiahan ne ovat, mutta niin on tämä ruma pärstäkin.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti TBK

Itselläni on yksi ylhäisessä yksinäisyydessään oleva Suomen leijona.

Ei ole ensimmäinen kerta kun olemme TBK :n kanssa samaa mieltä (tosin jääkiekosta vielä ole oltu).

Vaakunaleijona on ainoa kuvani. Toistaiseksi.
 

JanJ

Jäsen
Tarkoitus olisi saada kymmenen täyteen kesään mennessä. Eli kahdeksassa vuodessa niitä kuvia on kertynyt kroppaan tollaset 8. Niin ja mun kanssa saunassa käyneet ovat nähneet, mihin ripustan avaimeni roikkumaan :D
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Löytyyhän noita

Rintaan otin reilut viisi vuotta sitten semmoisen mystisen ukon.Siihen tribalit ja japania yksi sana.
Pohkeessa iso jaappaninkielinen juttu.Ja viimeisimpänä mutta ei todellakaan vähäisimpänä:IFKn petologo vasemmassa olkapäässä.

Tarkoitus olisi ottaa oikeaan olkapäähän vanha vaakunalogo
ja yläselkään jaappania tai latinaa.
Kaverillani on muuten selässä teksti PERKELE.Härski näky Harleyllä ajaessaan.
 

Jet-Ace

Jäsen
65:00 !

Kukahan mahtaa olla se 1. Jatkoaikalainen, joka tatuoi esimerkiksi rintaansa suurikokoisen 65:00 - tatuoinnin?

Sitä olisi komea esitellä esimerkiksi Hockeynight-lähetyksessä kameran osuessa sopivasti kohdalle.

Joku voisi ottaa vaikka ÄTPPOMK:n joulujuhlaan tatuointivehkeet mukaan, niin voisimme tehdä toinen toisillemme muutaman malliksi.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Itse kävin tuossa viikko sitten ottamassa ensimmäisen tatuointini..tribaalin olkapäähän, jonka muodosta tulee ehkä ensimmäisenä lisko mieleen.. ja joku niitä hintoja kyseli niin omani maksoi Raumalla 100e, koko sellainen 10*5cm, talvella hinnat hieman edullisempia koska asiakkaita vähemmän..tatuoija mainitsi ettei hän veloita väreistä erikseen, itse pysyin kuitenkin vain mustassa..ja ei kannata valita tatuointia liikkeen kansioista koska monella muulla saattaa olla sama tatuointi..netistä löytyy, tatuoija suunnittelee mielellään ja toki sitä itsekin voi jotain raapustella jos osaa.. :) kannattaa valita huolella, vaihtaminen on vaikeaa..
 

Diver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sonic the Hedgehog on vasemmassa olkapäässä ollut jo toistakymmentä vuotta. Kaverit on saunailloissa kehunut kuvaa eikä hetkeekään ei ole kaduttanut. Tutunkauppana sain sen edullisesti 400 mk:lla aikoinaan. Toistakin olen harkinnut oikeaan olkapäähän. Toivelistalla on Disneyn Pluto tai papukaija Jago.

Itse olen sitä mieltä että jos tatuoinnin haluaa niin jonkun hauskan kuvan kannattaa ottaa. Mutta kenenkään nimiä ei kannata tatuoida. Siskollani on melkoinen taideteos selässä, 25 cm korkuinen alttosaksofoni. Pienintäkään yksityiskohtaa ei ole unohdettu. Tekemiseen meni aikoinaan 1-2 tunnin jaksoissa 9 päivää. Hintaakin komistukselle tuli 4000 mk ja se oli vielä tutunkauppaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
2 kappaletta löytyy, yksi suurehko tribaaliaiheinen kuva molemmissa olkapäissä. Lisää olisi tarkoitus ottaa, mutta kun olen niin hidas keksimään uusia ideoita, mutta helvetin tarkkaanhan ne pitääkin harkita. Se on koko homman pointti. Jotain black 'n' grayta se tulee todennäköisesti olemaan, sillä mielestäni värit (mustaa lukuunottamatta) on tarkoitettu naisten ja lasten tatuointeja varten. Tatuointia harkitsevien kannattaa tosiaankin muistaa, että halvalla ei saa hyvää. Itse sallin vain maan parhaan tatuointiartistin tehdä kuvioita nahkaani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös