Viestin lähetti paze17
Ja tyttöystäväni tatuoinneista osa on sellaisia, joita pääsen vain minä näkemään. *hym*
-paze-
Viestin lähetti Käkätin
Tatska on otettu itseäni varten eikä sen tartte ketään miellyttää tai hakea sillä rispektiä millään lailla.
Viestin lähetti Käkätin
Voitko itse rehellisesti sanoa että otit sen tatskan vain muita miellyttääksesi?!
Ja ei, ei se sattunut niin paljon kuin oli peloteltu.
Viestin lähetti Käkätin
Itselläni löytyy tatuointi takaa olkapäästä, sama kuva on siskollanikin. Meillä on oma syy miks on samat, suojeluksen symboli wiccalaisuudessa. .
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, herra paratkoon, protestanttisen valiojoukkomme sekaan on luikerrelut harhauskoista puoskarisuskontoa edustava käärme!
Ja kaikenlisäksi vielä tatuoitu sellainen. Ilmiselvää kirkonpolttaja- / linnajannu- / -jannutarainesta!
Täältä tähän
Viestin lähetti Professori McGarmiwa
Vaikea muuten uskoa, että edellä mainituilla kriteereillä olevalla jannulla ei olisi koristetta luojan luomassa nahassaan.
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, herra paratkoon, protestanttisen valiojoukkomme sekaan on luikerrelut harhauskoista puoskarisuskontoa edustava käärme!
punainen#20 kirjoitti:tämä on ainoa oikea ratkaisu, koska sitä ei tule koskaan katumaan.
punainen#20 kirjoitti:Itselläni on HIFK:in vaakuna logo värillisenä vasemmassa rinnassa.
Mietin pitkää minkä ottaisin ja tulin siihen tulokseen, että tämä on ainoa oikea ratkaisu, koska sitä ei tule koskaan katumaan.
Tommy kirjoitti:Mikäs muotiin seuraavaksi? Oma nimi? Tai kirjoitusvirheet?
Minulla on samanlainen, paitsi että se on vasemmssa ja hauiksesta ei ole tietoakaan.Iceman kirjoitti:Oikean käden hauiksen yläpuolella on Suomen vaakunaleijona.