Tatuoinnit

• 257 483
  • 812

Brower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Älä ota tatuointia,jos ei sillä ole mitään merkitystä.

Kymmenen vuoden päästä koko "muoti-ilmiö" on poissa ja tatskoja pidetään ysäri-juttuina.

Eli vain silloin tatuointi,jos haluat sen merkitsevän itsellesi jotain tärkeää koko elämän ajan.

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Meikäläisellä tällä hetkellä 2 tatskaa,toinen otettu n.10v. sitte ja toinen n.vuos sitte.Kotka oikeessa olkapäässsä,susi joka ulvoo kuutamolla vasemmassa käsivarressa/olkapäässä.Eka otettu Oulussa,toinen Helsingissä.Aion ottaa viel ainaki pari tatskaa käsitaipeisiin...Toiseen Ozzy-logo,toiseen semmonen veikeen näkönen pikku devil.Aika sitte näyttää,tuleeko niitä vielä lisää...Tatskoissakin tuppaa olemaan se,et ku yhden otat,haluut lisää.Vaikka kalliitahan ne on...Mun eka ja pienempi oli aikoinaan n.120 "mummoo"ja tää uudempi ja isompi muistaakseni n.100 euroo.

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Mahtavin tatska, jonka olen tahan mennessa nahnyt on yhden pelikaverini pohkeessa: oman tyttaren kuva hieman "taiteiltuna". Joutu lentamaan (en nyt muista minne) toiseen osavaltioon, etta loysi tarpeeksi hyvan tatuoijan. Hieno kuva, hieno idea. Kerrassaan erikoislaatuinen taideteos!

Itse olen edelleen hilkulla, etta haen toisen tatskan toiseen olkapaahan. Ja se tulee edelleen olemaan "jonkin tyyppinen" hai.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti paze17
Ja tyttöystäväni tatuoinneista osa on sellaisia, joita pääsen vain minä näkemään. *hym*

-paze-

pl. henkilö kuka nämä tatuoinnit teki - jollet se sitten sattunut olemaan sinä.

vlad.

Käkätin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeen Parasta Kiekkoa
Itselläni löytyy tatuointi takaa olkapäästä, sama kuva on siskollanikin. Meillä on oma syy miks on samat, suojeluksen symboli wiccalaisuudessa. Henkilö joka kuvat teki kehu että oli omaperäiset eikä hän ollut 13 vuoden uransa aikana kertaakaan tehnyt vastavaa.

Tatska on otettu itseäni varten eikä sen tartte ketään miellyttää tai hakea sillä rispektiä millään lailla.

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Käkätin
Tatska on otettu itseäni varten eikä sen tartte ketään miellyttää tai hakea sillä rispektiä millään lailla.

Ai ei vai?!? Taisi olla aika naiseuskoe tuo tatskan "hakkaaminen". Sattuiko? ;) Pyörryttikö? Heikottiko edes kun katselit edelläsi olevan tatskan laittoa....

Käkätin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeen Parasta Kiekkoa
Voitko itse rehellisesti sanoa että otit sen tatskan vain muita miellyttääksesi?!

Ja ei, ei se sattunut niin paljon kuin oli peloteltu.

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Käkätin
Voitko itse rehellisesti sanoa että otit sen tatskan vain muita miellyttääksesi?!
Ja ei, ei se sattunut niin paljon kuin oli peloteltu.

Ai minkä tatskan...? Eihän mulla mitään ole, etkä sä voi sitä tietää. Kai? Vai voitko? No jaa...
Komea on ja toista tekis kovasti mieli.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Puoskarit joukossamme!

Viestin lähetti Käkätin
Itselläni löytyy tatuointi takaa olkapäästä, sama kuva on siskollanikin. Meillä on oma syy miks on samat, suojeluksen symboli wiccalaisuudessa. .

Niin, herra paratkoon, protestanttisen valiojoukkomme sekaan on luikerrelut harhauskoista puoskarisuskontoa edustava käärme!

Ja kaikenlisäksi vielä tatuoitu sellainen. Ilmiselvää kirkonpolttaja- / linnajannu- / -jannutarainesta!

Täältä tähän

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Puoskarit joukossamme!

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, herra paratkoon, protestanttisen valiojoukkomme sekaan on luikerrelut harhauskoista puoskarisuskontoa edustava käärme!
Ja kaikenlisäksi vielä tatuoitu sellainen. Ilmiselvää kirkonpolttaja- / linnajannu- / -jannutarainesta!
Täältä tähän

Ei kai noin hauskaa, leppoista, avarakatseista, fiksua ja vetävän näköistä silmälasipäistä jannua nyt muuta pikkupakana joukossa häiritse.
Vaikea muuten uskoa, että edellä mainituilla kriteereillä olevalla jannulla ei olisi koristetta luojan luomassa nahassaan.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kelläpä on polttotatska?

Viestin lähetti Professori McGarmiwa
Vaikea muuten uskoa, että edellä mainituilla kriteereillä olevalla jannulla ei olisi koristetta luojan luomassa nahassaan.

Niin, kerrottakoon, että allekirjoittaneella on eräässä erikoispaikassa itsepolttotatuoituna teksti "ASIM"

Syy miksi ko. kankussa lukee nimenomaan "ASIM", johtuu siitä, että sen kiukaan merkki nyt vain sattui olemaan MISA.

Pikkuisen vinossahan se on, mutta kukapa sitä juovuksissa kaikkia pikkujuttuja tulee niin viimeisen päälle viilanneeksi.

Muita tatuointeja, tahi muita sellaiseksi rinnastettavia koristeita, ei allekirjoittaneen nahasta löydy.

Täältä tähän

Käkätin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeen Parasta Kiekkoa
Re: Puoskarit joukossamme!

Viestin lähetti ervatsalo

Juu minähän olen aina ollut harha-askeleella, mutta kaippa tällänen pienen pieni nuori-neito saa anteeksi kun tarpeeksi räpyttelee simmuja?

Muuten onko oltava ihan pakosta käärme, kun allekirjoittanut kammoaa noita käärmeitä? Saisinko mä olla vaikka lisko?

Viimeksi muokattu:

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen alkanut harkitsemaan pienen Omenan tatuointia johonkin päin rivoa ruumistani. Tai oikeammin saatan teettää sen jopa ammattilaisella, itse tehtynä lähinnä näyttäisi melanoomalta. Tavoitteena olisi jotakuinkin tuollainen:

http://www.malmi.se/pixelpost/images/william_tattoarm_320x160.jpg

Tosin paaaljon pienempänä ja johonkin outoon paikkaan (ei, ei esinahan alle tai nenän limakalvoihin). Löytyykö kokemusta pk-seudun laadukkaista tatuoijista, hintatasosta ja yleisesti parantumisajasta moisella?

Kraztog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Ac Milan,ManU,KuPS, Penguins
Tatuointia olen miettinyt ja harkinnut jo pitempään,sen pitäisi olla sellainen että sitä jaksaa katsoa ja että se jotain merkitsisi.Jotain viikinki riimu tyyppistä olen ajatellut eli:suojelus,soturi ja salama riimu(oliko uskollisuus/lojaalisuus?).
Rehellisesti sanottuna 90% taskoista on rumia ja minun silmään ne eivät naisille käy ollenkaan,ellei sitten ole aivan pieni.Sama juttu lävistyksissä,mutta toisin päin vaan.

punainen#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, A.C.MILAN, PHILADELPHIA FLYERS
Itselläni on HIFK:in vaakuna logo värillisenä vasemmassa rinnassa.
Mietin pitkää minkä ottaisin ja tulin siihen tulokseen, että tämä on ainoa oikea ratkaisu, koska sitä ei tule koskaan katumaan.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
punainen#20 kirjoitti:
tämä on ainoa oikea ratkaisu, koska sitä ei tule koskaan katumaan.

Mitäs jos Hjallis ja Salonoja ostaa IFK:n ja tekee siitä Jokereiden ja Bluesin yhdistetyn farmijoukkueen? Vielä Virmanen johtajaksi ja Ruuttu koutsiksi.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
punainen#20 kirjoitti:
Itselläni on HIFK:in vaakuna logo värillisenä vasemmassa rinnassa.
Mietin pitkää minkä ottaisin ja tulin siihen tulokseen, että tämä on ainoa oikea ratkaisu, koska sitä ei tule koskaan katumaan.

Itse päädyin nykyiseen logoon jokunen vuosi sitten.Kuvan tekijä lupasi muuttaa se tyylikkääksi hirviöksi jos Hjördis ostaisi IFK:n.

Muutama muukin löytyy,mutta eipä niistä sen enempää.

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Keskiselässä musta pantteri joka kiipeää niskaa ylöspäin upottaen kyntensä lapaluiden väliin. Sitä tehostaa tribaali ympärillä. Juontaa juurensa lapsuuteen jossa katselin jotain viidakkoleffaa tjsp. Sen jälkeen näin vuosia kyseistä painajaista jossa pantteri hyppää selkää ja upottaa kyntensä niskaan.
Niin vahva mielikuva jota ei halua, kumma kyllä, unohtaa.

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Oikeassa olkapäässäni on kotka, joka otettu noin 11v.sitten ja vasemmassa susi, joka ulvoo kuutamolla otettuna parisen vuotta sitten. Lisää olen aikeissa teettää... Kunhan rahavarani sen sallivat.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joko tribaalimuoti on ohi? Nythän on muodissa naisten alaselkään kaikenmaailman rumat kiekurat.

Mikäs muotiin seuraavaksi? Oma nimi? Tai kirjoitusvirheet?

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Leijona yläselässä (joo ei ole semmonen Suomen leijona) ja pieni tribaali nilkassa.

Sitten joskus kuudenkymmenen vuoden päästä on kiva vertailla Koukkuniemessä kenen tatuointi on venynyt eniten tai arvata mitä toisten hourioiden tatuoinnit ovat joskus esittäneet.

Jäätävin tatuointi mitä olen koskaan "elävänä" nähnyt on koko selän peittävä pirun pää. Siis ihan koko selän. Hyi ja hui. Eräs naispuolinen kaveri otti kiinteänä 17-v:nä pantterin päätä esittävän tatuoinnin tissiinsä. No, ahkera bisse- ja pizzakuuri muutaman vuoden ajan tekivät sen, että pantterin leuka loksahti ja on viimeisimpien tietojen mukaan kasattavissa push upeilla. Että miettikää nyt vähän mihin kohtaan niitä hakkautatte.

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tommy kirjoitti:
Mikäs muotiin seuraavaksi? Oma nimi? Tai kirjoitusvirheet?

Näitähän on nähty jo molempia. Eräillä kesäjuhlilla, joilla tuli käytyä, vaikutti sankari, jonka toiseen kylkeen oli tatuoitu tikkuaskin kokoisin kirjaimin jannun etunimi ja toiseen kylkeen sukunimi... Että näin fiksuja kanssaihmisiä...

Mitä enemmän näitä tatuointijuttuja kuulee ja lukee, sitä tyytyväisemmäksi tulee itse siitä, ettei ole nahkaansa mitään "hienoa" kuvaa hankkinut.

Olisko tatuoimattomuus seuraava trendi? Tai kirkkovene otsassa?

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Yksi kuva löytyy tikattuna vasempaan olkapäähän/varteen. Noitarumpusymboli, joka merkitsee Tuonelaa. Kaunis, yksinkertainen symmetrinen kuvio, joka merkitsee minulle paljon. Otin sen 16-vuotiaana, enkä ainakaan vielä ole katunut hetkeäkään. Kuva oli tarkkaan harkittu ja on saanut sen ottamisen jälkeen lisämerkitystä.
Muistuttaa nykyään kolmesta isosta menetyksestä ja lohduttaa sillä "tiedolla" (tähän siis minä uskon), ettei kaikki lopu sielulinnun käyntiin, vaan elämä jatkuu samanlaisena maan kohdussa.
Nyt on kehitteillä toinen kuva, joka pitäisi mennä hakatuttamaan syksymmällä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy