Mainos

Tatuoinnit

• 257 714
  • 811

Herra47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yks löytyy selästä ja on vielä suht tuore tapaus. Elikkäs kolmisen kuukautta sitten valmistunut tribaalikuvio, jossa keskellä tiikeri. Se on sellanen kolmion muotoinen, jonka sivut ulottuvat olkapäästä toiseen ja alaosa selän keskelle. Todella tyytyväinen olen ollu.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Polttotatuointi

Niin, itselleni on polttomerkattu selän ja jalkojen liitoskohdan takapuolelle ASIM.

Suosittelen tämäntyyppistä ratkaisua kaikille, vaikka vähän se kirpaisee.

Muista tatuoinneista olen sitä mieltä, että 90 % on joko rumia tai sikarumia.

Täältä tähän

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Re: Polttotatuointi

Viestin lähetti ervatsalo
En ihan tätä allekirjoita, mutta itseltänikään ei leimaa löydy ja tuskin tulee löytymäänkään. En ole vielä sellaiseen leimaan törmännyt, jota voisin papparaisenakin katsella..

10 vuotta takaperin tosin olin kovastikin ottamassa leimaa, mutta sitten siitä tuli muotia ja jokaikisillä pissiksellä ja v-markollakin on leima. Mä en enää halua..

K

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Polttotatuointi

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itselleni on polttomerkattu selän ja jalkojen liitoskohdan takapuolelle ASIM.

Suosittelen tämäntyyppistä ratkaisua kaikille, vaikka vähän se kirpaisee.

Täältä tähän

Niin jokaisella oikeus mielipiteeseen. Pääasia on toki se että itse on tyytyväinen oli nahassa sitten tatuointi tai polttomerkki.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaksi noita on tullut hommattua. Kumpikin kuva liittyy Etelä-Amerikan muinaisiin kansoihin ja kummankin kuvan historia ja merkitys on tarkkaan tiedossa. Toinen on rinnassa ja toinen olkapäässä. Hienoja ovat.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Polttotatuointi, tosimiesten juttu!

Viestin lähetti irGGu
Löytyisikö tuonnäköisestä jutusta kuvaa?

Niin, kyllähän tästä toiminnasta kuvia on.

Ko. kuvissa allekirjoittanut makaa erään kesämökin sohvalla perskannikat punoittaen ja naama irveessä.

Tarkka henkilö pystyy kuitenkin helposti lukemaan tekstin ASIM kaiken punoituksen keskeltä.

Tarkennuksena kerrottakoon vielä, että sain ko. polttomerkinnän kiukaankyljestä, joka oli sanalla sanoen vitun kuuma.

Hauskinta tapauksessa on kuitenkin se, että tökkäsin ihan tahallaan perseeni siihen kiukaan kylkeen. Piti nähkääs näyttää pojille, kuinka kankku sihahtaa. Se ei tullut siinä vaiheessa mieleen, että punahehkuinen rauta polttaa, vaikka kankkuja olisi vähän kylmällä vedellä etukäteen kastellutkin.

Tämän jälkeen istuinkin puolisen tuntia vuoroin kylmävesipaljussa ja vuoroin lumihangessa.

Lopputulos oli neljä päivää saikkua, koska istuminen ja kävely ei tuntunut kovin kivalta.

Maine sen sijaan kasvoi ja sehän oli tarkoituskin.

Loppukaneettina päädynkin sanomaan, että ei se ole mies eikä mikään, joka ei ole kännissä persettään kiukaassa polttanut.

Täältä tähän

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Itselläni ei ole nahassa minkäänlaisia kuvia, mutta ehkäpä jonain päivänä löytyy sopiva 'leima' minuunkin.

Mutta yksi hauskimmista ideoista oli tatuointiliikkeessä näkemäni otos 'Elämän pelipaita', jossa kaveri oli tatuoituttanut sukunimensä lapojensa väliin, ja syntymävuoden n. 40 cm korkuisilla numeroilla keskelle selkää. Aivan kuten pelipaidassa. Tatuoijan mukaan kaverilla ei ollut entuudestaan ainoatakaan kuvaa, eikä aikonut lisää ottaa.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Onko tämä jostain bibliasta vai mistälie ilmestyskirjasta tämä läppä?

"You shall not make any cuttings in your flesh or tattoo any marks upon you." Leviticus 19:28

Jos on, niin joku voisi katsoa mitä suomenkielisessä laitoksessa lukee, mulla ei taida olla hyllyssä.

Joka tapauksessa, ihan helvetin hyvä idea tatskaksi tuo teksti, engelskaksi tai suomeksi!

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Viestin lähetti irGGu
Ja itseäni ärsyttää myös nämä kuvitelmat siitä, että millaista on hoitaa vanhainkodissa
vanhoja, ryppyisiä ja tatuoituja mummoja ja pappoja. Ei vaikuta hienolta.
Niin, tämähän on aika monellakin mielessä heti.
mutta totuushan on se että tuskin se sen hienompaa enää tuossa
vaiheessa on ilman kuviakaan.
Rumiahan me ollaan vanhoina jokatapauksessa, eikä sitä enää
ketään olla iskemässä. Ties vaikka oltaisiin kuoltukin ennen sitä.

ps.Itselläni ei ole kuvia, kun on alkanut olemaan turhan muodikkaita.

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh, melko huvittavaa huomata miten moni jättää ottamatta haluamansa kuvan koska tatuoinnit ovat "muotia". Tuollaisten ihmisten ei todellakaan kannata ottaa tatuointia jos noin huteralla pohjalla mennään. En tiedä onko kaveripiirini jotenkin erilainen mutta en tunne yhtään tyyppiä jolla olisi kuva sen takia että se on muodikasta. Huh. Vois mennä vitutusketjuun.

edit. ja tässä ketjussa on tarkoitus puhua käsittääkseni niistä tatuoinneista jotka jo löytyy tai jos on laittamassa. Ei ole tarpeellista jauhaa siitä että ne ovat a) näyttää rumalta B) mitenköhän sitten kun olen 80v. c) en ota koska ovat muotia.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tormentori
Heh, melko huvittavaa huomata miten moni jättää ottamatta haluamansa kuvan koska tatuoinnit ovat "muotia". Tuollaisten ihmisten ei todellakaan kannata ottaa tatuointia jos noin huteralla pohjalla mennään. En tiedä onko kaveripiirini jotenkin erilainen mutta en tunne yhtään tyyppiä jolla olisi kuva sen takia että se on muodikasta. Huh. Vois mennä vitutusketjuun.

edit. ja tässä ketjussa on tarkoitus puhua käsittääkseni niistä tatuoinneista jotka jo löytyy tai jos on laittamassa. Ei ole tarpeellista jauhaa siitä että ne ovat a) näyttää rumalta B) mitenköhän sitten kun olen 80v. c) en ota koska ovat muotia.
Sama täällä, aika monella kaverilla on tatuointeja ja on aika vaikea uskoa, että kukaan heistä (saati sitten itse) olisi ottanut ne jonkun helvetin muodin takia.

Pitäisi saada jostain sellainen paita, jonka näin joskus jossain jonkun hepun päällä. Siinä luki jotain tyyliin:
YES, IT'S REAL
YES, IT HURT
AND
YES, I WILL FUCKING LIKE IT WHEN I'M 60!

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Njuu tuollainen olisi kyllä kova sana. Se on kyllä huvittavaa miten jotkut ihmiset kantaa huolta siitä että miten tatuoitu suhtautuu kehoonsa vanhempana :) Vois pitää huolen omasta ruhostaan ja keskittyä siihen. Minulle tatuoinnit ovat osa elämää loppuun asti ja jokainen niistä kertoo oman tarinansa minulle. Kuukauden kuluttua olisi tarkoitus jatkaa kättä muutaman kivun täyttämän tunnin ajan :) Asiasta viidenteen onko kukaan kokeillut noita pelkästään tatuointeja varten suunniteltuja rasvoja?

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Asiasta viidenteen onko kukaan kokeillut noita pelkästään tatuointeja varten suunniteltuja rasvoja?
Mä olen käyttänyt pelkästään Helosania tatuointeihin, kun artistini ei ole muuta koskaan suositellut... kerran harjasin sillä jopa hampaat, kun oli liian lähekkäin tuubit. :D Enkä ollut edes kännissä, oli vain hirveä kiire... :/

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Heh, melko huvittavaa huomata miten moni jättää ottamatta haluamansa kuvan koska tatuoinnit ovat "muotia".

Näinpä. Muutenkin sitä tatuointia kannattaa harkita pari hetkeä ennen ottamista eikä kannata ottaa jotain mikä kaverin mielestä on hieno, henk. koht. olen varmasti mielikuvituksellisesti erittäinkin rajoittunut tribaalieni ja käärmeideni kanssa mutta vitunkos pakko niitä kenenkään muun on tuijotella, ottakoon sitten omansa oman mielen mukaan tai jättäköön ottamatta.

Kas pirua kun keksin tuossa omasta mielestäni hyvän idean, Turbonegron Scandinavian Leatherin kannessa olevan kuvan voisi näppärästi sovittaa nännin ympärille. Nyt vaan tarviis tietää että onko ko. paikka kuinka kivulias (millä ei varsinaisesti ole merkitystä). Tilipäivää odotellessa....

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löytyykös palstalta jotain sellaista henkilöä, joka osaisi vastata mieltäni jo pitkään kalvaneeseen kysymykseen, että mitenkäs psoriaatikon iho ja tatuoinnit sopivat yhteen?
Ilolla ottaisin infoa vastaan, jos sitä vaikka joskus saisi aikaiseksi käydä hieman itseään kiduttamassa. Toki tämän tiedon saisi yhdellä vaivaisella puhelinsoitollakin, mutta kysytään nyt ensin täältä, luulisi täällä jollain olevan faktaa aiheesta...

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Thornton
Löytyykös palstalta jotain sellaista henkilöä, joka osaisi vastata mieltäni jo pitkään kalvaneeseen kysymykseen, että mitenkäs psoriaatikon iho ja tatuoinnit sopivat yhteen?
Ilolla ottaisin infoa vastaan, jos sitä vaikka joskus saisi aikaiseksi käydä hieman itseään kiduttamassa. Toki tämän tiedon saisi yhdellä vaivaisella puhelinsoitollakin, mutta kysytään nyt ensin täältä, luulisi täällä jollain olevan faktaa aiheesta...

Siis tarkoitatko ihan mitä paikkaa tahansa vai sellaista kohtaa missä tota ihomuutosta on? Jos on paha psoriaasis niin sen päälle ei kyllä pysty laittamaan.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti BigRedBob
Sama täällä, aika monella kaverilla on tatuointeja ja on aika vaikea uskoa, että kukaan heistä (saati sitten itse) olisi ottanut ne jonkun helvetin muodin takia.

Ei tokikaan, mutta lyödäänkö knisukaffeet vetoa, että 90% alaselän tatuoinnin ottaneista pissiksistä katuu tuota vielä tulevaisuudesta. Täysin harkitsematon ja mitään kertomaton tatuointi on vikatikki, takuuvarmasti.

Kaverini hakkautti joukoissa olkapäähänsä muukalaislegioonan tunnuksen. Siistiä.. mitäs sitten jos joku kyseisen paikan kokenut tulee jututtamaan? Ei varmaankaan leikkaa kättä poikki, mutta tuskin hyvälläkään katsoo.

Tatuointi on silloin hieno, kun se kertoo kantajastaan tai hänen taustoistaa jotain. Kuvastosta valittu tatska kankkuun on yhtä persoonallinen, kuin Toyota Corolla 1.6i. Niitä saa joka jätkä.

Ps,

Se, joka keksii kivuttomaan leiman poistoon sopivat vehkeet ja temput, tulee oleman miljonääri tulevaisuudessa.

K

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ehkä kaverisi eivät niitä kuvia ole suoranaisesti muodin perässä juostakseen ottaneet, mutta muoti on siitä outo epeli, että se tekee näkymätöntä myyräntyötä ihmisten alitajunnassa muokaten samalla ilmapiiriä koko yhteiskunnassa. En minäkään käytä farkkuja siksi, että ne olisivat muotia, mutta tuskin olisin 20-luvulla kuitenkaan pukeutunut maatyöläisten asuun kaupungissa. Samalla tavalla en varmaan olisi ottanut tatuointia 30 vuotta sitten, mutta nykyään kynnys on madaltunut huomattavasti. Muotia tai ei, monet sellaiset, jotka eivät aiemmin olisi tehneet, tekevät sitä nyt.

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
"You shall not make any cuttings in your flesh or tattoo any marks upon you." Leviticus 19:28

Jos on, niin joku voisi katsoa mitä suomenkielisessä laitoksessa lukee, mulla ei taida olla hyllyssä.
Älkää vainajaa surressanne viillelkö itseänne älkääkä tatuoiko mitään merkkejä ihoonne. Minä olen Herra.

3. Moos 19:28

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Snakster
mutta muoti on siitä outo epeli, että se tekee näkymätöntä myyräntyötä ihmisten alitajunnassa muokaten samalla ilmapiiriä koko yhteiskunnassa. En minäkään käytä farkkuja siksi, että ne olisivat muotia, mutta tuskin olisin 20-luvulla kuitenkaan pukeutunut maatyöläisten asuun kaupungissa. Samalla tavalla en varmaan olisi ottanut tatuointia 30 vuotta sitten, mutta nykyään kynnys on madaltunut huomattavasti. Muotia tai ei, monet sellaiset, jotka eivät aiemmin olisi tehneet, tekevät sitä nyt.

Sorry pitkä lainaus, mutta tuossa on minunkin pointtini.

Ei mene kauaa kun kaupungin miehet kulkevat maniikyyreillä ja nypityttävät perse- ja kiveskarvojaan. Sitähän homppelit ja metroseksuaalit tekevät jo erään viimeviikkoisen dokkarin mukaan. Aika muuttuu ja ilmapiiri sen myöten.. Pian on Suomipoika perse pystyssä stadin hienoimalla keritsemöllä ja joku toinen kölvi repii teipillä perskarvoja.

Tosin silloin kun naiset ja muoti alkavat sitä vaatimaan, minä muuta Inariin susia ******.

K

Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Kaiser Soze
Ei tokikaan, mutta lyödäänkö knisukaffeet vetoa, että 90% alaselän tatuoinnin ottaneista pissiksistä katuu tuota vielä tulevaisuudesta. Täysin harkitsematon ja mitään kertomaton tatuointi on vikatikki, takuuvarmasti.
En minä mitään muuta väitäkään, kerroin vain omasta, tatuoidusta tuttavapiiristäni. Totta munassa on vikatikki ottaa jotain sellaista, mitä ei ole loppuun asti harkinnut. Itse olen vähäisiä kuviani harkinnut vähän turhankin hartaasti, ensimmäistä itse asiassa varmaan lähempänä kymmentä vuotta, kuin viittä.

Oliskohan hyvä idea laittaa ainakin ihan nuoremmille tatuoinninottajille joku karanteeniaika, vaikka että kun varaat ajan, niin pääset aikaisintaan vuoden kuluttua väritettäväksi? Eikä ihan pissisikäisillä pitäisi olla mitään asiaa kunnon studioon.

Viestin lähetti Snakster
Ehkä kaverisi eivät niitä kuvia ole suoranaisesti muodin perässä juostakseen ottaneet, mutta muoti on siitä outo epeli, että se tekee näkymätöntä myyräntyötä ihmisten alitajunnassa muokaten samalla ilmapiiriä koko yhteiskunnassa. En minäkään käytä farkkuja siksi, että ne olisivat muotia, mutta tuskin olisin 20-luvulla kuitenkaan pukeutunut maatyöläisten asuun kaupungissa. Samalla tavalla en varmaan olisi ottanut tatuointia 30 vuotta sitten, mutta nykyään kynnys on madaltunut huomattavasti. Muotia tai ei, monet sellaiset, jotka eivät aiemmin olisi tehneet, tekevät sitä nyt.
Totta se on, että ilmapiiri on muuttunut suotuisammaksi tuollaiselle toiminnalle.

Mutta yllättävän paljon jossain 50-luvulla suntyneissä ja sitä vanhemmissa ja perkele itseasiassa nuoremmissakin elää se "tatuoinnit on merimiesten ja linnakundien juttuja"-henki.

Viestin lähetti Playmaker
Älkää vainajaa surressanne viillelkö itseänne älkääkä tatuoiko mitään merkkejä ihoonne. Minä olen Herra.

3. Moos 19:28
Kiitos.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Joo tällä komealla lihavalla nuorella pojalla on vasemman käden eräässä sormessa lepakkotatska, vasemmassa käsivarressa hakaneulapanta käden ympäri, #75 oikeassa olkapäässä ja oikeassa käsivarressa iso kelttiristi, kaksi kelttinauhaa käsivarren ympäri ja Dropkick Murphys logo siellä keskellä (vielä vähän keskeneräinen).

tonderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tatuointi ketju

Mitä mieltä arvon jatkoaikalaiset ovat tatuoinneista? Oletko kenties harkinnut ottamista vai etkö pidä niitä sen arvoisina että niillä lähtisit omaa kehoasi sotkemaan?

Allekirjoittaneella niitä on jo kolme ja näillä näkymin ainakin yksi tulee lisää.

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tatuointia ei ole eikä tule. Jos tatskan posti olisi helpompaa, voisin jopa harkita. En pidä ajatuksesta että jokin kuva on ihossani ja sitä ei saa pois ilman hankalaa toimenpidettä.

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Onhan tuollainen tullut hakkautettua mahtavan hauikseni komistukseksi jo junnuiässä. En tiedä tekisinkö tuota uudelleen, jos nyt saisin valita, mutta tuossapa tuo nyt on.

Kuva on perinteinen inkkarinyöri käden ympäri jossa pari sulkaa + muuta kilkettä roikkumassa. Värejä vähän, mutta kuitenkin säästellen. Kainaloon tikkaaminen oli aika kipeää, eikä meinannut kovin ohuen ihon vuoksi edistyä oikein millään.

Lisää ei näillä näkymin ole tulossa, mutta ei sitä tiedä mihin esim. viidenkympin villitys johtaa. Ensimmäiseksi kuitenkin luulen, että kävisin korjauttamassa nykyisestä muutaman kohdan. Joillakin tatuoinnit näyttävät ihan hyville, maltti on tässäkin mielestäni valttia. Lisäksi mielestäni tatskoilla pullistelu saa koko käyttäjän näyttämää idiootille, aivan kun pikkulapsi huutaisi läsnäolijoille "katsokaa piirsin kuulakynällä käteeni!".

Vuoden tyhmin oli mielestäni se kundi ravintolassa, jolla käsivarressa luki "Marjatta" - tietysti joku kiva muisto nuoruuden meiningeistä, itse Marjatasta ei enää varmaan vuosiin mitään tietoa. Äly hoi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy