Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 134 499
  • 1 241
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eikös viritin ja vahvistin pitäisi olla erikseen niin on kunnon poppikone?
Emmää tiä näistä termeistä. Pääasia että CCR ja hevimetallimusiikki kuuluu hyvästi. Välillä vähän bläkyä ja döödiä ja sitten Sapriinaa keventään tunnelmaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Haluan tunnustaa, että kun näin eilen miten sujuvasti @Via Dolorosa kirjoittaa jo portugalia, innostuin ja sain motivaatiota alkaa ottamaan omat itsenäiset italian opiskelunikin astetta vakavemmin. Kiitos liekkini ruokkimisesta veli Dolorosa!

Painaa tässä vaakakupissa tietty sekin, että olen edennyt englannin opettelussa jo niin erinomaiselle tasolle, että kaipasin uutta haastetta elämään uuden kiehtovan kielen muodossa. La bellissima Italia è ma venturo destinazione !
 

redpecka

Jäsen
Luen oman horoskooppimerkin lähes päivittäin ja uskonkin siihen silloin tällöin.
Minä luen satunnaisesti ehkä kerran vuodessa jos eteen sattuu. Kiinnostaahan se. Mutta kun niissä on aina jotain että tänään elämääsi ilmestyy mies, joka tulee täyttämään unelmasi tai muuta kivaa. Tuollaisina päivinä pysyttelen kotona verhot kiinni.

@Breeze Harbour Missä ketjussa Dolores opettelee portugeesia?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@Breeze Harbour Missä ketjussa Dolores opettelee portugeesia?
Se tuli eilen yöllä tuonne testialueelle "Tsau!" ketjuun kertomaan meille portuguesella olevansa siistein ihminen ketä tietää. Mä innostuin siinä samassa sitten kirjoittamaan vastauksena päivän fiiliksiäni italian kielellä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En mä usko horoskooppeihinkaan.
En mä tarkoittanut horoskooppeja, vaan tuota lausetta. Että joku mies ilmestyis jostain täyttämään kaikki sun unelmas.

Sitä paitsi koko mun vastaus oli puhtaasti hjuumoria.
 
K

Kiekkokatsoja

Luen oman horoskooppimerkin lähes päivittäin ja uskonkin siihen silloin tällöin.
Itse luen harvemmin horroskooppia, ja en usko sellaisiin.
Kyllähän ne joskus ovat osanneet muotoilla tekstin siten, että kuulostaa paikkaansapitävältä.

Luulen että melko usealla voi olla jossain elämänvaiheessa ajanjakso/tilanne että horroskooppeihin ja moniin muihin "henkisiin asioihin" tulee pohdittua/seurattua enemmän.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Tunnustan, että tällä nimenomaisella työviikolla motivaatio on ollut kovin alhaalla. Sillä on yhteys siihen, että kyseessä on viimeinen viikko ennen lomaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En polta tupakkaa vakituiseen, mutta silloin kun poltan sitä, niin en välitä vittujakaan. Jos vain vähän salassakin voi polttaa, niin antaa mennä.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Esto no es para las mujeres pero los alcoholistas.
Tengo mucho trabajo pero quisas vaya con tigo al circo. Espanjaa äidinkielenään puhuva vaimo, muutaman kerran Chilessä käyneenä ja yliopistolla espanjan alkeet opiskelleena tossa on suurin piirtein mun espanjan osaaminen. In fact, ymmärrän suurin piirtein, mistä esim. vaimo ja appivanhemmat puhuvat, mutta oma puhuminen on vähän heikkoa. Olis kyllä hieno kieli osata vähän paremmin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olin joskus ysärillä ihan tolkuttoman ihastunut Spaissareiden Mel C:hen. Hän on minua vähän vanhempi. Nyt kun mietin asiaa, niin en ole päässyt koskaan yli tuosta ihastuksesta. Meille molemmille on tullut ikää lisää, mutta silti tuo nainen näyttää niin kauniilta ja täydelliseltä edelleen. Ei se kai sitten olekaan mikään hassu nuoruusvuosien ihastus, vaan edelleen haluaisin tuon naisen. Tekisin mitä tahansa että saisin hänet. Minua ei oikeastaan kiinnosta hittojakaan hänen ikänsä tai että hän on poptähti, hän voisi olla vaikka kaupan kassa, mutta minun silmiini hän on täydellinen. Noita kasvoja ei voi unohtaa ikinä. Yksi maailman kauneimpia naisia.
 

redpecka

Jäsen
Nythän on niin ja tulevaisuudessakin tulee olee, että nähdessäni tämän thumbnailin jutuben kentässä mieleeni tulee käyttäjän @Individual anekdootti kyseisiltä mutaisilta festareilta, että pojan klopin pitää tuossa vetää skebaa silmät ummessa kun kitarankaula näyttää käärmeeltä. Tästä mielikuvasta ei voi päästä eroon. Mutta sanon, että on sillä rumpalillakin aika hyvä pössis päällä - ihan transsissa vetää. Rytmiorkesterista nyt puhumattakaan eikä ne roudaritkaan näytä ihan selväpäisiltä eikä tosin yleisökään. Hyvät festarit - ainoastaan neljä kuollutta mikä on aika vähän. Silloin hipit olivatkin rautaa.
 

Liitteet

  • zantana.PNG
    zantana.PNG
    87,7 KB · kertaa luettu: 139

redpecka

Jäsen
Semmonen on myös, etten jaksa teron lätkää kattella neljättä vuotta putkeen, eli aion olla futispuolen seurannoissa mukana toistaiseksi. Minun turhakin aika on silti jonkun arvoista.

Mutta mikäs tässä, maailman paras futis on palannut koronoiden jälkeen ja vaikka se kohta loppuu niin kohta alkaa seuraava siisoni. Reali salakavalasti on jo melkein voittanut kun keksivät tämän koronan. Putoomistappeluissa on vielä jännitettävää.
 
K

Kiekkokatsoja

Taivas varjele mitä siitä tulee. Siitä tulee kaato? Pohdin itsekseni, päähänpistoni jälkeen.
Tunnustan, että yli 5 vuoden jälkeen, kävin äskettäin kokeilemassa rullaluistelua. Varusteet oli pölyssä, mutta hometta en huomannut. No sitten luistelin, ja vieläkin mun rullaluistelukaadot on nollassa. Senverran vaan menin (heh korttelin ympäri), että kokeilin miltä se tuntuu. Niin ja että mummot näkee mut, ja ajattelee, että on se kova.
Ajatuksena oli ensin ottaa rohkaisukalja, mutta jätin sen pariin kulaukseen. Joskus 10v. sitten saatoin viinipullon juomisen jälkeen lähteä luisteleen. Taisin silloin luistella enemmän maistissa, kuin tipatta. Noh parin kaljan voimalla keskimäärin.
 

redpecka

Jäsen
Ahistaahan se, en siitä minnekään pääse. Koko elämäni olen kärsinyt. Vähän helpottanut nyt vanhempana, mutta mun koko saatanan identiteetti on kaiken maailman pahuudet myötäkärsinyt hahmo.

Nuorena aikuisena ajattelin että nää pitää vaan kestää ja se tekee musta vahvemman ja täyteläisemmän ja ymmärrän sitten joskus enemmän. Juu juu..
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Hesarin tiedesivujen lasten kysymykset on mun suosikkilukemista.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tykkään ZZ Topista, vaikka siitä tykkääminen ei olekaan kovin coolia. Mutta kun Billy Gibbons on niin loistava kitaristi. Yksi maailman parhaita. Äijä soittaa säröisesti ja svengaavasti vaikka maailman ääriin asti. Ei edusta preferoimaani musiikkityyliä, mutta jotenkin niin loistava soittaja. Voi kuljettaa biisiä monta minuuttia omalla sooloilullaan ja riffittelyllään. Ja silti aivan saatanan tarkka, vaikka kyllä koko tuo ZZ Top on upeasti soittava yhtye. Mieletön boogie äijillä.










 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Tunnustan, että tällä nimenomaisella työviikolla motivaatio on ollut kovin alhaalla. Sillä on yhteys siihen, että kyseessä on viimeinen viikko ennen lomaa.

Tunnustan, että painettuani remppaa koko loman, alkavat voimat olla jo hyvin vähissä. Kohta töihin keräämään lisää.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
En tiedä. Kaikkea ei vaan tiedä. Jotkut asiat menevät kokonaan ohi eivätkä avaudu koskaan. On silti sääli miten monien tunteman henkilön ohijääminen voidaan tulkita tämän loukkaamiseksi. Ainakaan omalla kohdalla kyse ei ole epäkunnioituksesta.

En mitenkään tulkitse tätä loukkauksena. Yllättää vaan, ihan todella, miten Jope on voinut jäädä tutkan alle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös