Mainos

Tässä ketjussa tunnustamme asioita

• 142 623
  • 1 241
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Tunnustan, että tällä nimenomaisella työviikolla motivaatio on ollut kovin alhaalla. Sillä on yhteys siihen, että kyseessä on viimeinen viikko ennen lomaa.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En polta tupakkaa vakituiseen, mutta silloin kun poltan sitä, niin en välitä vittujakaan. Jos vain vähän salassakin voi polttaa, niin antaa mennä.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Esto no es para las mujeres pero los alcoholistas.
Tengo mucho trabajo pero quisas vaya con tigo al circo. Espanjaa äidinkielenään puhuva vaimo, muutaman kerran Chilessä käyneenä ja yliopistolla espanjan alkeet opiskelleena tossa on suurin piirtein mun espanjan osaaminen. In fact, ymmärrän suurin piirtein, mistä esim. vaimo ja appivanhemmat puhuvat, mutta oma puhuminen on vähän heikkoa. Olis kyllä hieno kieli osata vähän paremmin.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olin joskus ysärillä ihan tolkuttoman ihastunut Spaissareiden Mel C:hen. Hän on minua vähän vanhempi. Nyt kun mietin asiaa, niin en ole päässyt koskaan yli tuosta ihastuksesta. Meille molemmille on tullut ikää lisää, mutta silti tuo nainen näyttää niin kauniilta ja täydelliseltä edelleen. Ei se kai sitten olekaan mikään hassu nuoruusvuosien ihastus, vaan edelleen haluaisin tuon naisen. Tekisin mitä tahansa että saisin hänet. Minua ei oikeastaan kiinnosta hittojakaan hänen ikänsä tai että hän on poptähti, hän voisi olla vaikka kaupan kassa, mutta minun silmiini hän on täydellinen. Noita kasvoja ei voi unohtaa ikinä. Yksi maailman kauneimpia naisia.

K

Kiekkokatsoja

Taivas varjele mitä siitä tulee. Siitä tulee kaato? Pohdin itsekseni, päähänpistoni jälkeen.
Tunnustan, että yli 5 vuoden jälkeen, kävin äskettäin kokeilemassa rullaluistelua. Varusteet oli pölyssä, mutta hometta en huomannut. No sitten luistelin, ja vieläkin mun rullaluistelukaadot on nollassa. Senverran vaan menin (heh korttelin ympäri), että kokeilin miltä se tuntuu. Niin ja että mummot näkee mut, ja ajattelee, että on se kova.
Ajatuksena oli ensin ottaa rohkaisukalja, mutta jätin sen pariin kulaukseen. Joskus 10v. sitten saatoin viinipullon juomisen jälkeen lähteä luisteleen. Taisin silloin luistella enemmän maistissa, kuin tipatta. Noh parin kaljan voimalla keskimäärin.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Hesarin tiedesivujen lasten kysymykset on mun suosikkilukemista.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tykkään ZZ Topista, vaikka siitä tykkääminen ei olekaan kovin coolia. Mutta kun Billy Gibbons on niin loistava kitaristi. Yksi maailman parhaita. Äijä soittaa säröisesti ja svengaavasti vaikka maailman ääriin asti. Ei edusta preferoimaani musiikkityyliä, mutta jotenkin niin loistava soittaja. Voi kuljettaa biisiä monta minuuttia omalla sooloilullaan ja riffittelyllään. Ja silti aivan saatanan tarkka, vaikka kyllä koko tuo ZZ Top on upeasti soittava yhtye. Mieletön boogie äijillä.

Suosikkijoukkue
Tunnustan, että tällä nimenomaisella työviikolla motivaatio on ollut kovin alhaalla. Sillä on yhteys siihen, että kyseessä on viimeinen viikko ennen lomaa.

Tunnustan, että painettuani remppaa koko loman, alkavat voimat olla jo hyvin vähissä. Kohta töihin keräämään lisää.

Suosikkijoukkue
En tiedä. Kaikkea ei vaan tiedä. Jotkut asiat menevät kokonaan ohi eivätkä avaudu koskaan. On silti sääli miten monien tunteman henkilön ohijääminen voidaan tulkita tämän loukkaamiseksi. Ainakaan omalla kohdalla kyse ei ole epäkunnioituksesta.

En mitenkään tulkitse tätä loukkauksena. Yllättää vaan, ihan todella, miten Jope on voinut jäädä tutkan alle.

Glove

Jäsen
Ai... oon oikeasti huono matematiikassa, ollut siitä asti kun sen opiskeleminen aloitettiin. Valitettavaa mutta totta. Vaikka pidänkin numeroista, mun alaani ovat tekstit ja viestintä, eivät matemaattiset alat.
Joo mulla pyörii nuo numerot paremmin. Sinähän kirjoitat välillä yhteen viestiin enemmän kuin minä koko viikon viesteihin.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Laitoin tänään juuston alle ja kinkun päälle. Anteeksi.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En ole ikinä tavannut moista ihmistä joka on samaan aikaan ihan vitun loistava tyyppi ja mahtavaa seuraa ja seuraavassa silmänräpäyksessä täysi kusipää mulkku, joka ärsyttää oman porukan lisäksi kaikkia baarissa lähellä oleviakin.

Tunnustan. Veli @Czescku n analyysi on oikea. Moni muukin on päätynyt tähän lopputulokseen.

En ole tästä ylpeä, mutta en toisaalta häpeäkään. Sen kanssa pitää vain elää. Jos joku tunne on, niin olen hieman surullinen. Osaan kyllä pyytää vilpittömästi anteeksi, ja ymmärrän koska pitää pyytää, mutta kenenkään edessä en ryömi.

Jos voisin muuttua, muuttuisin. Olisin jo muuttunut. Mutta sellainen on Nummis. Menee tunteisiin. Onneksi myös naisilla, ja myönteisesti.

Kiitos, sori ja anteeks jo kaikille etukäteen.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Tuli perseityä yhtä sun toista, olin täysi ihmispaska. En ihmettele yhtään, etteivät entiset tutut tervehdi.

Yitän kuitenkin tehdä muutosta.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuli perseityä yhtä sun toista, olin täysi ihmispaska. En ihmettele yhtään, etteivät entiset tutut tervehdi.

Yitän kuitenkin tehdä muutosta.

Kunhan kukaan ei Jatkiksessa kuitenkaan tuomitse. Minä en ainakaan.

Anna mennä, veli!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ostin Valamosta omasta mielestäni hienon korun (ks. liite) vaikka se on vaan jotain turhaa rihkamaa. Ja ristit ei oikein ole minun juttu. Ei se nyt hirveästi maksanut, seitsemän euroa. En varmaan missään käytä sitä tämän kuvan oton jälkeen. Muistoksi ostin vaan tästä matkasta...

Liitteet

• IMG_20200811_223908.jpg
    IMG_20200811_223908.jpg
    132 KB · kertaa luettu: 180

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos elettäisiin aikaa ysärin, niin sanoisin, että korussa voisi olla pitempi ketju. Ja sitten se kuva tänne.

Vaan emme elä. Hyvä niin.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen kiroillut kovaan ääneen katsomossa. Ei ole soveliasta nuorelle miehelle. Nykyisin puuttuu kuitenkin tavoista.

Tämä on suorastaan jo aika hurjaa! Ei vaan, eihän tuossa mitään ihmeellistä ole? Olen tainnut minäkin kiroilla katsomossa ja varmaan melko moni muukin.

Ja Sikakatsomossa ne ärräpäät vasta lenteleekin?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tunnustan että join yhden saunasiiderin... Nordfors & Friends Pirteä Omena-Raparperi Siideri. Ihan hyväähän se oli. Joskus pitää voi hetken irroitella. Kukaan ei kertonut että se oli 5,5%... tajusin sen vasta kun näin pullot tiskipöydällä. Kyllä se nyt alkaa olla poissa minun elimistöstä... Kaikki hyvin.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Alkusyksyllä 2018 Ässät pelasi kauden ensimmäisiä otteluitaan ja vieraaksi tuli JYP. Tekivät voittomaalin jotain pari-kolme minuuttia ennen loppua, 1-2. Karjaisin "vittu" niin kovaa kuin lähti ja sekös keräsi ympärillä olleiden katseita.

No näin enemmän aukaistuna tämä kiroilutapaus edes tuntuu joltain. Pelkkä tunnustus "hei, mä olen kiroillut lätkäkatsomossa" ei ole oikein mitään. Kun siellä lätkäkatsomossa on kiroillut myös moni, moni muukin.

Tästä tullaankin siihen että aina nuo lyhyetkään viestit eivät toimi. Tunnustan siis että en aina piittaa lyhyistä viesteistä. Tämä on isolta osalta myös tapauskohtaista. Joskus lyhyet viestit ovat vain melko turhaa täytettä ketjuihin ja luovat ketjuista paikan joka muistuttaa enemmänkin chattia. Tunnustan olevani tätä mieltä.

Minut tunnetaan pitkien viestien kirjoittajana joten on minulta melko rohkeaa olla lyhyistä viesteistä tuota mieltä. Mutta ei ne pitkätkään viestit ole aina paras ratkaisu. Ei se viestin pituus ole läheskään aina laadun mittari. Paras vaihtoehto on kirjoittaa niin paljon kuin että haluamansa asia tulee kirjoitetuksi. Oli se sitten pitkä tai lyhyt viesti. Pitkä viesti voi olla joskus tarpeen, kunhan se ei sisällä jaarittelua. Toki on sekin hyvä taito jos osaa haluamansa asian kertoa typistetysti.

Tunnustan myös sellaisen valitettavan asian että peliriippuvaisuuteni on nostanut taas päätään. Olin jo pitkään pelaamatta kunnes minä tyhmä menin kokeilemaan kerran peliautomaattia ja siitähän se sitten lähti. Edes alkoholiriippuvaisuus ei lähtenyt heti roihuamaan niiden alkukesän kokeilujen jälkeen mutta peliriippuvaisuus näemmä lähtl. Peliriippuvaisuus on isoin ongelmani tällä hetkellä.

Ja minä tyhmä kun löysin myös netistä tällä viikolla tiedon miten sen Gambanin pelinesto-ohjelman netissä saa pois päältä. Tätä en kerro täällä mutta olihan tuotakin tietenkin peliriippuvaisena kokeiltava ja pääsin sitten taas netissäkin pelaamaan. Vituttaa tuo kun tuo Gamban ei ollutkaan täysin aukoton ohjelma ja vituttaa kun piti Suomi24:n keskusteluissa törmätä tuohon tietoon miten tuon ohjelman saa pois päältä. Ilman sen isompia hakkerointejakaan.

Tunnustan myös voittaneeni taas noin 200-300 euroa eilen sitten pelatessani mutta arvatkaapas kuinka nopeasti nuo rahat sitten pelasin poiskin. Onneksi uudet keittiötyökengät ehdin ostamaan eilen ennen kuin olin pelannut voittorahat. Ja korkojen kera en pysty rahojani pelaamaan sillä onnekso minulla on se välitystili. Sieltä nostan rahaa vain niin pienissä erissä että hädin tuskin riittävät sen viikon ruokaostoksiin. Tuo säätely mielestäni auttaa peliriippuvaisuuteen kun ei ole varaa pelata vaan pelaaminen on heti pois sitten ruoasta.

Ja apua peliongelmaani olen taas jo hakenut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy