Sanainen arkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Tunnustan, että tällä nimenomaisella työviikolla motivaatio on ollut kovin alhaalla. Sillä on yhteys siihen, että kyseessä on viimeinen viikko ennen lomaa.
Tengo mucho trabajo pero quisas vaya con tigo al circo. Espanjaa äidinkielenään puhuva vaimo, muutaman kerran Chilessä käyneenä ja yliopistolla espanjan alkeet opiskelleena tossa on suurin piirtein mun espanjan osaaminen. In fact, ymmärrän suurin piirtein, mistä esim. vaimo ja appivanhemmat puhuvat, mutta oma puhuminen on vähän heikkoa. Olis kyllä hieno kieli osata vähän paremmin.Esto no es para las mujeres pero los alcoholistas.
Ne on kivoja.Hesarin tiedesivujen lasten kysymykset on mun suosikkilukemista.
En tiennyt kuka Jope Ruonansuu on ennen hänen kuolemaansa.
Tunnustan, että tällä nimenomaisella työviikolla motivaatio on ollut kovin alhaalla. Sillä on yhteys siihen, että kyseessä on viimeinen viikko ennen lomaa.
En tiedä. Kaikkea ei vaan tiedä. Jotkut asiat menevät kokonaan ohi eivätkä avaudu koskaan. On silti sääli miten monien tunteman henkilön ohijääminen voidaan tulkita tämän loukkaamiseksi. Ainakaan omalla kohdalla kyse ei ole epäkunnioituksesta.
Joo mulla pyörii nuo numerot paremmin. Sinähän kirjoitat välillä yhteen viestiin enemmän kuin minä koko viikon viesteihin.Ai... oon oikeasti huono matematiikassa, ollut siitä asti kun sen opiskeleminen aloitettiin. Valitettavaa mutta totta. Vaikka pidänkin numeroista, mun alaani ovat tekstit ja viestintä, eivät matemaattiset alat.
En ole ikinä tavannut moista ihmistä joka on samaan aikaan ihan vitun loistava tyyppi ja mahtavaa seuraa ja seuraavassa silmänräpäyksessä täysi kusipää mulkku, joka ärsyttää oman porukan lisäksi kaikkia baarissa lähellä oleviakin.
Tuli perseityä yhtä sun toista, olin täysi ihmispaska. En ihmettele yhtään, etteivät entiset tutut tervehdi.
Yitän kuitenkin tehdä muutosta.
Kunhan kukaan ei Jatkiksessa kuitenkaan tuomitse. Minä en ainakaan.
Anna mennä, veli!
Jos elettäisiin aikaa ysärin, niin sanoisin, että korussa voisi olla pitempi ketju. Ja sitten se kuva tänne.
Vaan emme elä. Hyvä niin.
Olen kiroillut kovaan ääneen katsomossa. Ei ole soveliasta nuorelle miehelle. Nykyisin puuttuu kuitenkin tavoista.
Alkusyksyllä 2018 Ässät pelasi kauden ensimmäisiä otteluitaan ja vieraaksi tuli JYP. Tekivät voittomaalin jotain pari-kolme minuuttia ennen loppua, 1-2. Karjaisin "vittu" niin kovaa kuin lähti ja sekös keräsi ympärillä olleiden katseita.