Pakko tunnustaa, että ei kyllä tuo musiikki nappaa. Siis soolotuotanto. Haloo Helsingin musiikki on kova sana.
Nämä vääräoppiset möläytykset tuonne ”näin teen vain minä” otsikkoon.
Pakko tunnustaa, että ei kyllä tuo musiikki nappaa. Siis soolotuotanto. Haloo Helsingin musiikki on kova sana.
En usko! Vai onko se nyt vähän pakko? Tuolla kuvallahan voisi osallistua johonkin Lahden Miss Kasvimaa -skabaan.Tunnustan, tältä näyttää Iisoppi vappuperuukissa.
Kuin suoraan perunapellosta repäisty... Miss Kasvimaa.En usko! Vai onko se nyt vähän pakko? Tuolla kuvallahan voisi osallistua johonkin Lahden Miss Kasvimaa -skabaan.
Tumman vaalea fleda on aina jännä ratkaisu.Kuin suoraan perunapellosta repäisty... Miss Kasvimaa.
Kyllä siinä on ihan oma naama, hiukset vaan ei ole aidot... ihan synteettiset ovat. Sen kyllä tunnustan ettei tuon kuvan perusteella välttämättä minua (meikittä) kadulta tunnistaisi. Varsinkin kun hiukseni ovat oikeasti (tumman)vaaleat.
Molemmilla vanhemmillani oli ruskeat hiukset kun olin lapsi. Isä on ollut nuorempana vaalea hiuksinen mutta sitä aikaa en muista. Itse olisin mielellään ollut ruskeahiuksinen mutta minkä perimälleen tekee. Aikoinaan, kun minulla oli lyhyet hiukset, värjäsin muutaman vuoden hiuksiani ruskeiksi ja punaruskeiksi. Nyt en enää viitsi. Harmaantumista odotellessa...Tumman vaalea fleda on aina jännä ratkaisu
Ihan toissa illan satoa se oli.tuo kuvahan voi olla minkä perunasadon kaudelta tahansa
Täällä sama. Faijalla on ajokorttikuvassaan pitkät vaaleat hiukset, reilu parikymppisenä fleda muuttui hiljalleen tummanruskeaksi. Silmät toki edelleen siniset. Äiti puolestaan näemmä on kuin joku ruotsitar eloveenan vaaleine hiuksineen ja ruskeine silmineen. Itse olen sitten näiden sekasikiö.Isä on ollut nuorempana vaalea hiuksinen mutta sitä aikaa en muista.
Itse niin kovasti olisin halunnut periä äidin puolelta ne (kauniit) ruskeat silmät mutta sainkin isän puolen haalean siniset. Tunnustan että olen ollut (nuorempana) katkera että siskolla on ruskeat silmät ja hiukset. Ja muutenkin hän on ollut mielestäni tosi nätti aina...Äiti puolestaan näemmä on kuin joku ruotsitar eloveenan vaaleine hiuksineen ja ruskeine silmineen.
Onko iso- vai pikkusisko? Kaverin puolesta kyselen.Itse niin kovasti olisin halunnut periä äidin puolelta ne (kauniit) ruskeat silmät mutta sainkin isän puolen haalean siniset. Tunnustan että olen ollut (nuorempana) katkera että siskolla on ruskeat silmät ja hiukset. Ja muutenkin hän on ollut mielestäni tosi nätti aina...
Mitä nää "kaverin puolesta..." oikein on? Eiks kaveri vois vaan hankkia tunnukset ja kysellä itte?Onko iso- vai pikkusisko? Kaverin puolesta kyselen.
Sitä kutsutaan huumoriksi.Mitä nää "kaverin puolesta..." oikein on? Eiks kaveri vois vaan hankkia tunnukset ja kysellä itte?
Taitaa näissäkin olla se Pikku-Pertti taustalla loppupeleissä.
Juu joo. Jääny vaan noi Yle kakkoset vähemmälle viimeaikoina.Sitä kutsutaan huumoriksi.
Mitä nää "kaverin puolesta..." oikein on? Eiks kaveri vois vaan hankkia tunnukset ja kysellä itte?
Taitaa näissäkin olla se Pikku-Pertti taustalla loppupeleissä.
Pikkusisko, naimisissa ja pienen lapsen äiti...Onko iso- vai pikkusisko? Kaverin puolesta kyselen.
Kaverin puolesta kyselen.
Mitä nää "kaverin puolesta..." oikein on?
Sitä kutsutaan huumoriksi.
Tunnustan, tältä näyttää Iisoppi vappuperuukissa.
Onko krapula? Hävettääkö edes?Täällä aiemminkin on tunnustettu Roxette. Per Gessle, yksi maailman parhaista pop-säveltäjistä. Roxette on jäätävän hyvä omassa genressään. Onneksi ehdin nähdä Perin ja Marien yhdessä.
Meillä on tuossa naapurissa ihan käsittämättömän hieno maa. Maailman paras naapuri, maailman paras pop-maa, maailman paras rock-maa...
Toisella puolella on Venäjä.
Ruotsi on rakkauteni. Aina ja iänkaiken.
Miksi pitäisi hävetä?Onko krapula? Hävettääkö edes?
Onko krapula? Hävettääkö edes?
Miksi pitäisi hävetä?
No näin. Kait ymmärsit sarkasmini...?Ei oo krapula eikä edes hävetä! Olen ihan samaa mieltä selvinkin päin.
Koska suomalainen ei saa pitää Ruotsista. Se on ihan kauheaa. Juuri pahempaan rikokseen suomalainen ei voi syyllistyä. Jopa Venäjästä saa pitää, mutta ei Ruotsista.
Ja kyllä, minustakin tuo ajattelutapa on hassu.
Miksi pitäisi hävetä?
No näin. Kait ymmärsit sarkasmini...?
USA:lla on ihan mukava naapuri yläpuolella. USA ja Venäjä on oikeastaan naapureita, Diomedesaaret Beringinsalmessa joista isompi kuuluu Venäjälle ja pienempi USA:lle, välimatkaa länteillä on nelisen kilometriä.Yleensäkin vituttaa ihan saatanasti suomalaisten itku ja viha Ruotsia kohtaan. Nimetkää maailmasta maita, joilla on noin hyvä naapuri. Juu, ei löydy. Toisella puolella on Venäjä, verratkaa siihen.
Ruotsi on ihan saatanan hyvä naapurimaa. Suurimmat sodat sitä vastaan ovat kendofinaalit, joita niitäkin Suomi on onnistunut voittamaan.
Minä. Tykkään. Ruotsista.