Mitä nää "kaverin puolesta..." oikein on? Eiks kaveri vois vaan hankkia tunnukset ja kysellä itte?
Taitaa näissäkin olla se Pikku-Pertti taustalla loppupeleissä.
Samaa olen ihmetellyt joskus ja naureskellutkin. Etenkin silloin kun tällä jotenkin yritetään viestittää että enhän minä tässä suinkaan se tyhmä ole vaan ihan vain kaverini puolesta kyselen.
Tyyliin vaikka että pitääkö tiskiveteen lisätä myös jotain tiskipesuainetta että tiskit putsaantuvat hyvin. Ihan vain kaverini puolesta kysyn.
Ei kuitenkaan tajuta sitä että kyllähän siinä osoitetaan samalla omakin tyhmyys sivulauseessa vähintään kun ei itse suoraan osaa vastata sille kaverille.
Ja onko tämä siis lähtöisin jostain komediasarjasta? Mennyt itseltäni ohi ja toki, kaverin puolesta tässä vain kyselen...
Minä tunnustan olevani vähintään hieman tyhmä. Minulla menee usein esimerkiksi jotkut juonikuviot sarjoista täysin ohi. En vain tajua niitä. Paon viidettä tuotantokauttakin olen nyt tuossa katsellut mutta täytyy tunnustaa että kovin paljoa en siitä ymmärrä.
Samoin on esimerkiksi James Bond-leffojen kanssa. Kyseiset leffat ei kuulu suosikkeihini koska niissä on liian vaikeasti avautuvat juonikuviot minun älylleni.
Ja minun makuni on usein huono. Sekä minä olen hyvin alkeellisesti sisustanut asuntoni. Olisi kiva panostaa sisustukseenkin enemmän mutta onko minulla edes varaa siihen? Toisaalta jotain kivaa voisi saada aikaan jo pikkurahallakin.
Tykkäänkin esimerkiksi joulusta ja vapusta senkin takia että silloin minunkin asuntoni on kivalla tavalla koristeltu.