No jääkiekkoihmiset on niiden mielestä kendojanareita. Kertoo varmaan kaiken.Millainen mesta se on?
No jääkiekkoihmiset on niiden mielestä kendojanareita. Kertoo varmaan kaiken.Millainen mesta se on?
Vissiin. En mä uskaltanu edes mennä alakertaan morjestaa sitä ton episodin jälkeen. Ootin vaan että siellä saadaan hommat valmiiksi.Siellä on heppu ollut lievästi sanottuna hämmentynyt.
Ei tuo vielä mitään. Tässä viime vuonna unohdin ihan täysin että jotain takuukorjauksia olivat tulossa tekemään parvekkeelleni. No, sattui olla lomaviikko ja ajattelin päästää aamutuimaan pikkuvetin piinastaan.Siellä on heppu ollut lievästi sanottuna hämmentynyt.
Kai sua sentäs hä-vetti jäädä tuollai kiinni?Ei tuo vielä mitään. Tässä viime vuonna unohdin ihan täysin että jotain takuukorjauksia olivat tulossa tekemään parvekkeelleni. No, sattui olla lomaviikko ja ajattelin päästää aamutuimaan pikkuvetin piinastaan.
Oli ne kuulemma ovikelloa soittaneet. Sen isomman vetin fokus oli sitten ihan muualla. Ja kuulokkeet korvilla. Hämmennys oli molemminpuolinen. Naurulla tuosta selvittiin.
Not my finest hour. Mut luonnollinen toimenpide, mut en nyt välttämättä olisi häiriötä halunnut. Onneksi ei ihan kriittisellä hetkellä tulleet näkökenttääni.Kai sua sentäs hä-vetti jäädä tuollai kiinni?
Okei menenkin tästä sitten pois.
Kai vedit What What (In the butt?)Joo öö jees. Pari tuntia sitte oli tämmönen episodi, mulla oli just hyvä biisi kesken jota vedin fiilareissa mukana tuttuun tyyliini ja joku tyäukko tuli vissiin sitte biisin loppupuolella ovesta sisään, enkä hiffannut tätä saman tien niin hää vissii kuuli ku karjuin petoja ulos kurkustani. Että terve vaa sulleki, toivottavasti en aiheuttanu painajaisia.
Tätä juttua lukiessani en voi välttyä ajatukselta, kuinka minun (luultavasti) olisi käynyt moisessa tilanteessa. Silloinen vaimoni olisi varmaankin siivonnut pissaa lattialta kunhan olisi ensin kaatanut potan sisällön päälleni ja leiponut tyhjällä potalla korvalehteni kärpäslätkiksi siitä hyvästä, miten olin kutsunut lastamme, "se perkele".Opetin esikoistani pissaamaan potalle. Tyttö ei meinannut millään istua alas, pelotti ilmeisesti myös pissata. Viisaana ihmisenä ajattelin sitten näyttää miten potalle istutaan ja kustaan. Tämä potta oli tietenkin aavistuksen liian pieni, ja oma letku on sen verran isohko ja vaikeasti hallittava että kusin lattialle. Tästä hölmistyneenä huusin vaimolle että nyt se perkele kusi lattialle. Vaimo saapui nopeasti paikalle ja kuivas lattian. Hän ei missään vaiheessa ajatellut että onpas tätä pissaa runsaasti.
Nyt on omatunto taas puhdas. Tunnustin miehekkäästi tekoni.
Oppiko olemaan?Potkaisin äsken robotti-imuria, kun vitutti. Kahdesti.
Oppiko olemaan?
Veikkaan että se identifioi ittensä ihmiseksi ja kapinoi nyt syrjintää vastaan. Istu hänen kanssaan alas ja ota asia puheeksi.No vittu ei.
Ite käytän tavallista imuria. Enkä ole sitä potkinut, vaikka toisinaan on kyllä *itutuskin on päällä. Jos olisi robotti-imuri, niin en kyllä noin kallista laitetta potkisi. Jalkapallo voisi olla parempi potkimiseen.Potkaisin äsken robotti-imuria, kun vitutti. Kahdesti.
Ite käytän tavallista imuria. Enkä ole sitä potkinut, vaikka toisinaan on kyllä *itutuskin on päällä. Jos olisi robotti-imuri, niin en kyllä noin kallista laitetta potkisi. Jalkapallo voisi olla parempi potkimiseen.
Tunnustan että mua pierettää, ja kaasuttelenkin toisinaan.
Ööh.. Josko joku paikallinen palstaveli auttaa. tosin nyt vielä lämmin, niin veneen allakin tämän viikonlopun selviääpi.Tunnustin vaimolle, mitä tuli tehtyä. Sitä ilmehtimistä sitten.
Kenenkäs luokse pääsis sohvalle, jos tästä lähtö tulee?
Ööh.. Josko joku paikallinen palstaveli auttaa. tosin nyt vielä lämmin, niin veneen allakin tämän viikonlopun selviääpi.
Kyllä se vaimo siitä leppyy, kun saa pari yötä olla kuuntelematta "sun kuorsausta ym." Mut vie kukkia, se auttaa. Ja helliä sanoja.
Samassa tilanteessa kumpikin?Olen kerran feikannut orgasmin. Hävettää kovasti.
Sekä olen haaveillut äitipuolestani.
Jos olisi ollut niin ei olisi tarvinnut feikata.Samassa tilanteessa kumpikin?
Onnea etsintään. Kevennä hakuehtoja, ja äkkiä osuu?Niin, eikös täällä ole joskus jollekin töitä hankittu, joten kai asunnonkin täältä saa, Jatkoajasta.
Hei,
olen läski huonotuloinen keski-ikäinen heteromies. Etsin asuntoa Helsingin kantakaupungista. En tykkää hipstereistä ja olen harrastunut 80-luvun rockmusiikkiin. Miten olis?