Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 132 027
  • 1 229

Glove

Jäsen
Ai... oon oikeasti huono matematiikassa, ollut siitä asti kun sen opiskeleminen aloitettiin. Valitettavaa mutta totta. Vaikka pidänkin numeroista, mun alaani ovat tekstit ja viestintä, eivät matemaattiset alat.
Joo mulla pyörii nuo numerot paremmin. Sinähän kirjoitat välillä yhteen viestiin enemmän kuin minä koko viikon viesteihin.
 

redpecka

Jäsen
Olen suudellut (ujosti) rannalla erästä XXXXX-naista. En silloin tiennyt hänen kuuluvan friikkilahkoon. Rannalta kumminkin salakavalasti minut bongasi ja hyökkäsi ihmisen hyväksytyksitulemisentarpeenviettiin sanomalla etten ole kuin nämä muut idarit jonka toki jo tiesinkin. Hän kertoi satukirjastaan jotain jänniä juttuja. Olin selvinpäin ja muutenkin vaivaantunut.

Noh, sovimme treffit seuraavaksi illaksi samaiselle biitsille. Minä edelleen selvinpäin (nykypäivänä en voisi kuvitellakaan) ja eteläamerikkalainen tyttö juo punkkua kokispullostaan. Sanoo että meillä olisi tuossa yhdessä talossa pienet illanistujaiset ja olisin tervetullut mukaan.

En mennyt joskaan en oleta että siellä mitään paskempaa olisi voinut tapahtua kuin perusturistirannalla.

Jälkeenpäin sattumalta tuli tuo pohjoismaissa asuva neito vastaan ja urantiafriikkihän se. Silti tykkäsin hänestä sillä hän oli suunnilleen ainoa joka on viimeiseen kymmeneen vuoteen jutellut kanssani jos ei baarimikkoja lasketa.

Mitenhän Urantia pärjää nykyisin? Vieläkö siellä olisi tilaa jollekin pörröselle?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Laitoin tänään juuston alle ja kinkun päälle. Anteeksi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En ole ikinä tavannut moista ihmistä joka on samaan aikaan ihan vitun loistava tyyppi ja mahtavaa seuraa ja seuraavassa silmänräpäyksessä täysi kusipää mulkku, joka ärsyttää oman porukan lisäksi kaikkia baarissa lähellä oleviakin.

Tunnustan. Veli @Czescku n analyysi on oikea. Moni muukin on päätynyt tähän lopputulokseen.

En ole tästä ylpeä, mutta en toisaalta häpeäkään. Sen kanssa pitää vain elää. Jos joku tunne on, niin olen hieman surullinen. Osaan kyllä pyytää vilpittömästi anteeksi, ja ymmärrän koska pitää pyytää, mutta kenenkään edessä en ryömi.

Jos voisin muuttua, muuttuisin. Olisin jo muuttunut. Mutta sellainen on Nummis. Menee tunteisiin. Onneksi myös naisilla, ja myönteisesti.

Kiitos, sori ja anteeks jo kaikille etukäteen.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Tuli perseityä yhtä sun toista, olin täysi ihmispaska. En ihmettele yhtään, etteivät entiset tutut tervehdi.

Yitän kuitenkin tehdä muutosta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuli perseityä yhtä sun toista, olin täysi ihmispaska. En ihmettele yhtään, etteivät entiset tutut tervehdi.

Yitän kuitenkin tehdä muutosta.

Kunhan kukaan ei Jatkiksessa kuitenkaan tuomitse. Minä en ainakaan.

Anna mennä, veli!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ostin Valamosta omasta mielestäni hienon korun (ks. liite) vaikka se on vaan jotain turhaa rihkamaa. Ja ristit ei oikein ole minun juttu. Ei se nyt hirveästi maksanut, seitsemän euroa. En varmaan missään käytä sitä tämän kuvan oton jälkeen. Muistoksi ostin vaan tästä matkasta...
 

Liitteet

  • IMG_20200811_223908.jpg
    IMG_20200811_223908.jpg
    132 KB · kertaa luettu: 164

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos elettäisiin aikaa ysärin, niin sanoisin, että korussa voisi olla pitempi ketju. Ja sitten se kuva tänne.

Vaan emme elä. Hyvä niin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen kiroillut kovaan ääneen katsomossa. Ei ole soveliasta nuorelle miehelle. Nykyisin puuttuu kuitenkin tavoista.

Tämä on suorastaan jo aika hurjaa! Ei vaan, eihän tuossa mitään ihmeellistä ole? Olen tainnut minäkin kiroilla katsomossa ja varmaan melko moni muukin.

Ja Sikakatsomossa ne ärräpäät vasta lenteleekin?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tunnustan että join yhden saunasiiderin... Nordfors & Friends Pirteä Omena-Raparperi Siideri. Ihan hyväähän se oli. Joskus pitää voi hetken irroitella. Kukaan ei kertonut että se oli 5,5%... tajusin sen vasta kun näin pullot tiskipöydällä. Kyllä se nyt alkaa olla poissa minun elimistöstä... Kaikki hyvin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Alkusyksyllä 2018 Ässät pelasi kauden ensimmäisiä otteluitaan ja vieraaksi tuli JYP. Tekivät voittomaalin jotain pari-kolme minuuttia ennen loppua, 1-2. Karjaisin "vittu" niin kovaa kuin lähti ja sekös keräsi ympärillä olleiden katseita.

No näin enemmän aukaistuna tämä kiroilutapaus edes tuntuu joltain. Pelkkä tunnustus "hei, mä olen kiroillut lätkäkatsomossa" ei ole oikein mitään. Kun siellä lätkäkatsomossa on kiroillut myös moni, moni muukin.

Tästä tullaankin siihen että aina nuo lyhyetkään viestit eivät toimi. Tunnustan siis että en aina piittaa lyhyistä viesteistä. Tämä on isolta osalta myös tapauskohtaista. Joskus lyhyet viestit ovat vain melko turhaa täytettä ketjuihin ja luovat ketjuista paikan joka muistuttaa enemmänkin chattia. Tunnustan olevani tätä mieltä.

Minut tunnetaan pitkien viestien kirjoittajana joten on minulta melko rohkeaa olla lyhyistä viesteistä tuota mieltä. Mutta ei ne pitkätkään viestit ole aina paras ratkaisu. Ei se viestin pituus ole läheskään aina laadun mittari. Paras vaihtoehto on kirjoittaa niin paljon kuin että haluamansa asia tulee kirjoitetuksi. Oli se sitten pitkä tai lyhyt viesti. Pitkä viesti voi olla joskus tarpeen, kunhan se ei sisällä jaarittelua. Toki on sekin hyvä taito jos osaa haluamansa asian kertoa typistetysti.

Tunnustan myös sellaisen valitettavan asian että peliriippuvaisuuteni on nostanut taas päätään. Olin jo pitkään pelaamatta kunnes minä tyhmä menin kokeilemaan kerran peliautomaattia ja siitähän se sitten lähti. Edes alkoholiriippuvaisuus ei lähtenyt heti roihuamaan niiden alkukesän kokeilujen jälkeen mutta peliriippuvaisuus näemmä lähtl. Peliriippuvaisuus on isoin ongelmani tällä hetkellä.

Ja minä tyhmä kun löysin myös netistä tällä viikolla tiedon miten sen Gambanin pelinesto-ohjelman netissä saa pois päältä. Tätä en kerro täällä mutta olihan tuotakin tietenkin peliriippuvaisena kokeiltava ja pääsin sitten taas netissäkin pelaamaan. Vituttaa tuo kun tuo Gamban ei ollutkaan täysin aukoton ohjelma ja vituttaa kun piti Suomi24:n keskusteluissa törmätä tuohon tietoon miten tuon ohjelman saa pois päältä. Ilman sen isompia hakkerointejakaan.

Tunnustan myös voittaneeni taas noin 200-300 euroa eilen sitten pelatessani mutta arvatkaapas kuinka nopeasti nuo rahat sitten pelasin poiskin. Onneksi uudet keittiötyökengät ehdin ostamaan eilen ennen kuin olin pelannut voittorahat. Ja korkojen kera en pysty rahojani pelaamaan sillä onnekso minulla on se välitystili. Sieltä nostan rahaa vain niin pienissä erissä että hädin tuskin riittävät sen viikon ruokaostoksiin. Tuo säätely mielestäni auttaa peliriippuvaisuuteen kun ei ole varaa pelata vaan pelaaminen on heti pois sitten ruoasta.

Ja apua peliongelmaani olen taas jo hakenut.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Joo öö jees. Pari tuntia sitte oli tämmönen episodi, mulla oli just hyvä biisi kesken jota vedin fiilareissa mukana tuttuun tyyliini ja joku tyäukko tuli vissiin sitte biisin loppupuolella ovesta sisään, enkä hiffannut tätä saman tien niin hää vissii kuuli ku karjuin petoja ulos kurkustani. Että terve vaa sulleki, toivottavasti en aiheuttanu painajaisia.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Siellä on heppu ollut lievästi sanottuna hämmentynyt.
Vissiin. En mä uskaltanu edes mennä alakertaan morjestaa sitä ton episodin jälkeen. Ootin vaan että siellä saadaan hommat valmiiksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Siellä on heppu ollut lievästi sanottuna hämmentynyt.
Ei tuo vielä mitään. Tässä viime vuonna unohdin ihan täysin että jotain takuukorjauksia olivat tulossa tekemään parvekkeelleni. No, sattui olla lomaviikko ja ajattelin päästää aamutuimaan pikkuvetin piinastaan.

Oli ne kuulemma ovikelloa soittaneet. Sen isomman vetin fokus oli sitten ihan muualla. Ja kuulokkeet korvilla. Hämmennys oli molemminpuolinen. Naurulla tuosta selvittiin.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ei tuo vielä mitään. Tässä viime vuonna unohdin ihan täysin että jotain takuukorjauksia olivat tulossa tekemään parvekkeelleni. No, sattui olla lomaviikko ja ajattelin päästää aamutuimaan pikkuvetin piinastaan.

Oli ne kuulemma ovikelloa soittaneet. Sen isomman vetin fokus oli sitten ihan muualla. Ja kuulokkeet korvilla. Hämmennys oli molemminpuolinen. Naurulla tuosta selvittiin.
Kai sua sentäs hä-vetti jäädä tuollai kiinni?

Okei menenkin tästä sitten pois.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kai sua sentäs hä-vetti jäädä tuollai kiinni?

Okei menenkin tästä sitten pois.
Not my finest hour. Mut luonnollinen toimenpide, mut en nyt välttämättä olisi häiriötä halunnut. Onneksi ei ihan kriittisellä hetkellä tulleet näkökenttääni.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Joo öö jees. Pari tuntia sitte oli tämmönen episodi, mulla oli just hyvä biisi kesken jota vedin fiilareissa mukana tuttuun tyyliini ja joku tyäukko tuli vissiin sitte biisin loppupuolella ovesta sisään, enkä hiffannut tätä saman tien niin hää vissii kuuli ku karjuin petoja ulos kurkustani. Että terve vaa sulleki, toivottavasti en aiheuttanu painajaisia.
Kai vedit What What (In the butt?)

 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Opetin esikoistani pissaamaan potalle. Tyttö ei meinannut millään istua alas, pelotti ilmeisesti myös pissata. Viisaana ihmisenä ajattelin sitten näyttää miten potalle istutaan ja kustaan. Tämä potta oli tietenkin aavistuksen liian pieni, ja oma letku on sen verran isohko ja vaikeasti hallittava että kusin lattialle. Tästä hölmistyneenä huusin vaimolle että nyt se perkele kusi lattialle. Vaimo saapui nopeasti paikalle ja kuivas lattian. Hän ei missään vaiheessa ajatellut että onpas tätä pissaa runsaasti.

Nyt on omatunto taas puhdas. Tunnustin miehekkäästi tekoni.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kauan, kauan sitten, olin iltamyöhään kävelemässä kotiin, kun iski äkillinen hallitsematon paskahätä. Tilanne oli sekunneissa se, että joko housuun tai johonkin kadulle. Sain pidätettyä sen verran, että ehdin häveliäisenä ihmisenä siirtymään viereisen kerrostalon avoimeen roskakatokseen.

No, siistimpi se olisi ollut siivota siitä nurmikolta, myönnetään. Kaikki tapahtui niin nopeasti. Muutaman viikon päästä kyseiseen roskakatokseen oli ilmestynyt lukollinen ovi.

Sori
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös