Tässä ketjussa tunnustamme asioita

• 145 681
  • 1 256
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Joo öö jees. Pari tuntia sitte oli tämmönen episodi, mulla oli just hyvä biisi kesken jota vedin fiilareissa mukana tuttuun tyyliini ja joku tyäukko tuli vissiin sitte biisin loppupuolella ovesta sisään, enkä hiffannut tätä saman tien niin hää vissii kuuli ku karjuin petoja ulos kurkustani. Että terve vaa sulleki, toivottavasti en aiheuttanu painajaisia.

Suosikkijoukkue
Siellä on heppu ollut lievästi sanottuna hämmentynyt.
Vissiin. En mä uskaltanu edes mennä alakertaan morjestaa sitä ton episodin jälkeen. Ootin vaan että siellä saadaan hommat valmiiksi.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Siellä on heppu ollut lievästi sanottuna hämmentynyt.
Ei tuo vielä mitään. Tässä viime vuonna unohdin ihan täysin että jotain takuukorjauksia olivat tulossa tekemään parvekkeelleni. No, sattui olla lomaviikko ja ajattelin päästää aamutuimaan pikkuvetin piinastaan.

Oli ne kuulemma ovikelloa soittaneet. Sen isomman vetin fokus oli sitten ihan muualla. Ja kuulokkeet korvilla. Hämmennys oli molemminpuolinen. Naurulla tuosta selvittiin.

Suosikkijoukkue
Ei tuo vielä mitään. Tässä viime vuonna unohdin ihan täysin että jotain takuukorjauksia olivat tulossa tekemään parvekkeelleni. No, sattui olla lomaviikko ja ajattelin päästää aamutuimaan pikkuvetin piinastaan.

Oli ne kuulemma ovikelloa soittaneet. Sen isomman vetin fokus oli sitten ihan muualla. Ja kuulokkeet korvilla. Hämmennys oli molemminpuolinen. Naurulla tuosta selvittiin.
Kai sua sentäs hä-vetti jäädä tuollai kiinni?

Okei menenkin tästä sitten pois.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kai sua sentäs hä-vetti jäädä tuollai kiinni?

Okei menenkin tästä sitten pois.
Not my finest hour. Mut luonnollinen toimenpide, mut en nyt välttämättä olisi häiriötä halunnut. Onneksi ei ihan kriittisellä hetkellä tulleet näkökenttääni.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Joo öö jees. Pari tuntia sitte oli tämmönen episodi, mulla oli just hyvä biisi kesken jota vedin fiilareissa mukana tuttuun tyyliini ja joku tyäukko tuli vissiin sitte biisin loppupuolella ovesta sisään, enkä hiffannut tätä saman tien niin hää vissii kuuli ku karjuin petoja ulos kurkustani. Että terve vaa sulleki, toivottavasti en aiheuttanu painajaisia.
Kai vedit What What (In the butt?)

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Opetin esikoistani pissaamaan potalle. Tyttö ei meinannut millään istua alas, pelotti ilmeisesti myös pissata. Viisaana ihmisenä ajattelin sitten näyttää miten potalle istutaan ja kustaan. Tämä potta oli tietenkin aavistuksen liian pieni, ja oma letku on sen verran isohko ja vaikeasti hallittava että kusin lattialle. Tästä hölmistyneenä huusin vaimolle että nyt se perkele kusi lattialle. Vaimo saapui nopeasti paikalle ja kuivas lattian. Hän ei missään vaiheessa ajatellut että onpas tätä pissaa runsaasti.

Nyt on omatunto taas puhdas. Tunnustin miehekkäästi tekoni.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kauan, kauan sitten, olin iltamyöhään kävelemässä kotiin, kun iski äkillinen hallitsematon paskahätä. Tilanne oli sekunneissa se, että joko housuun tai johonkin kadulle. Sain pidätettyä sen verran, että ehdin häveliäisenä ihmisenä siirtymään viereisen kerrostalon avoimeen roskakatokseen.

No, siistimpi se olisi ollut siivota siitä nurmikolta, myönnetään. Kaikki tapahtui niin nopeasti. Muutaman viikon päästä kyseiseen roskakatokseen oli ilmestynyt lukollinen ovi.

Sori

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En ole koskaan itse tästä asiasta kehdannut kenellekään puhua ja en uskaltanut perästä päin kysellä edes... Toisaalta tämä on osoitus siitä että yövuoroissa väsyneillä aivoilla voi saada kaikenlaisia ideoita, ei aina niin hyviäkään.

Yhdessä edellisessä työpaikassani tein yövuorossa sunnuntaiksi raparperirahkaa. Siis raparperirahkahan on hyvää kyllä jos pistää soseeksi ne raparperit ensin. Isohkon kämmin tästä minun rapaperirahkasta teki vain se että minä en tajunnut raparpereja silloin soseuttaa vaan laitoin ne vain palasina rahkan ja kerman joukkoon.

No, olin monta vuotta vielä tuonkin jälkeen kyseisessä paikassa töissä ja ei siitä jälkeenpäin sanomistakaan edes tullut. Taisin myös jälkeenpäin tehdä tuollakin raparperirahkaa johon soseutin raparperit ja se oli hyvää.

Tapahtuihan näitä kämmejä aina välillä tuolla työpaikassa. Milloin Valio ei soittanutkaan tilauksia, en reagoinut siihen ja jäimme ilman jogurtteja ja muita maitotuotteita. Maidot sentään taisi tulla vakiotilauksena. Milloin käytin gluteenitonta jauhoa piirakan leipomiseen kun ei ollut muuta jauhoa ja piirakasta tuli kovin murenevaa. Vaikka kämmejä tuli tehtyä niin silti ihmeen paljon ne minusta pitivät tuollakin. Oikeasti.

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Tunnustus superquatro.

- Lätkämatsiin toivon aina tappeluita.
- Formuloissa toivon aina Hamiltonin keskeytystä.
- Jalkapallossa toivon aina, että häirikkö juoksisi kentälle
- Satasen juoksussa toivon aina maailmanennätystä.

Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Opetin esikoistani pissaamaan potalle. Tyttö ei meinannut millään istua alas, pelotti ilmeisesti myös pissata. Viisaana ihmisenä ajattelin sitten näyttää miten potalle istutaan ja kustaan. Tämä potta oli tietenkin aavistuksen liian pieni, ja oma letku on sen verran isohko ja vaikeasti hallittava että kusin lattialle. Tästä hölmistyneenä huusin vaimolle että nyt se perkele kusi lattialle. Vaimo saapui nopeasti paikalle ja kuivas lattian. Hän ei missään vaiheessa ajatellut että onpas tätä pissaa runsaasti.

Nyt on omatunto taas puhdas. Tunnustin miehekkäästi tekoni.
Tätä juttua lukiessani en voi välttyä ajatukselta, kuinka minun (luultavasti) olisi käynyt moisessa tilanteessa. Silloinen vaimoni olisi varmaankin siivonnut pissaa lattialta kunhan olisi ensin kaatanut potan sisällön päälleni ja leiponut tyhjällä potalla korvalehteni kärpäslätkiksi siitä hyvästä, miten olin kutsunut lastamme, "se perkele".
Tunnustus kai se oli tämäkin....

K

Kiekkokatsoja

Potkaisin äsken robotti-imuria, kun vitutti. Kahdesti.
Ite käytän tavallista imuria. Enkä ole sitä potkinut, vaikka toisinaan on kyllä *itutuskin on päällä. Jos olisi robotti-imuri, niin en kyllä noin kallista laitetta potkisi. Jalkapallo voisi olla parempi potkimiseen.

Tunnustan että mua pierettää, ja kaasuttelenkin toisinaan.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy tunnustaa ettei huvita lähteä töihin. Kotiin pääse onneksi jo klo 20, mutta aamulla pitää mennä klo 7 jälleen takaisin.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ite käytän tavallista imuria. Enkä ole sitä potkinut, vaikka toisinaan on kyllä *itutuskin on päällä. Jos olisi robotti-imuri, niin en kyllä noin kallista laitetta potkisi. Jalkapallo voisi olla parempi potkimiseen.

Tunnustan että mua pierettää, ja kaasuttelenkin toisinaan.

Tunnustin vaimolle, mitä tuli tehtyä. Sitä ilmehtimistä sitten.

Kenenkäs luokse pääsis sohvalle, jos tästä lähtö tulee?

K

Kiekkokatsoja

Tunnustin vaimolle, mitä tuli tehtyä. Sitä ilmehtimistä sitten.

Kenenkäs luokse pääsis sohvalle, jos tästä lähtö tulee?
Ööh.. Josko joku paikallinen palstaveli auttaa. tosin nyt vielä lämmin, niin veneen allakin tämän viikonlopun selviääpi.
Kyllä se vaimo siitä leppyy, kun saa pari yötä olla kuuntelematta "sun kuorsausta ym." Mut vie kukkia, se auttaa. Ja helliä sanoja.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ööh.. Josko joku paikallinen palstaveli auttaa. tosin nyt vielä lämmin, niin veneen allakin tämän viikonlopun selviääpi.
Kyllä se vaimo siitä leppyy, kun saa pari yötä olla kuuntelematta "sun kuorsausta ym." Mut vie kukkia, se auttaa. Ja helliä sanoja.

Niin, eikös täällä ole joskus jollekin töitä hankittu, joten kai asunnonkin täältä saa, Jatkoajasta.

Hei,

olen läski huonotuloinen keski-ikäinen heteromies. Etsin asuntoa Helsingin kantakaupungista. En tykkää hipstereistä ja olen harrastunut 80-luvun rockmusiikkiin. Miten olis?

K

Kiekkokatsoja

Niin, eikös täällä ole joskus jollekin töitä hankittu, joten kai asunnonkin täältä saa, Jatkoajasta.

Hei,

olen läski huonotuloinen keski-ikäinen heteromies. Etsin asuntoa Helsingin kantakaupungista. En tykkää hipstereistä ja olen harrastunut 80-luvun rockmusiikkiin. Miten olis?
Onnea etsintään. Kevennä hakuehtoja, ja äkkiä osuu?
Olen sateenkaaren alla, kohti uutta ulottuvuutta etsivä, kokenut ja sopeutuva "mies"..?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy