Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 132 024
  • 1 229

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En ole koskaan itse tästä asiasta kehdannut kenellekään puhua ja en uskaltanut perästä päin kysellä edes... Toisaalta tämä on osoitus siitä että yövuoroissa väsyneillä aivoilla voi saada kaikenlaisia ideoita, ei aina niin hyviäkään.

Yhdessä edellisessä työpaikassani tein yövuorossa sunnuntaiksi raparperirahkaa. Siis raparperirahkahan on hyvää kyllä jos pistää soseeksi ne raparperit ensin. Isohkon kämmin tästä minun rapaperirahkasta teki vain se että minä en tajunnut raparpereja silloin soseuttaa vaan laitoin ne vain palasina rahkan ja kerman joukkoon.

No, olin monta vuotta vielä tuonkin jälkeen kyseisessä paikassa töissä ja ei siitä jälkeenpäin sanomistakaan edes tullut. Taisin myös jälkeenpäin tehdä tuollakin raparperirahkaa johon soseutin raparperit ja se oli hyvää.

Tapahtuihan näitä kämmejä aina välillä tuolla työpaikassa. Milloin Valio ei soittanutkaan tilauksia, en reagoinut siihen ja jäimme ilman jogurtteja ja muita maitotuotteita. Maidot sentään taisi tulla vakiotilauksena. Milloin käytin gluteenitonta jauhoa piirakan leipomiseen kun ei ollut muuta jauhoa ja piirakasta tuli kovin murenevaa. Vaikka kämmejä tuli tehtyä niin silti ihmeen paljon ne minusta pitivät tuollakin. Oikeasti.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Tunnustus superquatro.

- Lätkämatsiin toivon aina tappeluita.
- Formuloissa toivon aina Hamiltonin keskeytystä.
- Jalkapallossa toivon aina, että häirikkö juoksisi kentälle
- Satasen juoksussa toivon aina maailmanennätystä.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Opetin esikoistani pissaamaan potalle. Tyttö ei meinannut millään istua alas, pelotti ilmeisesti myös pissata. Viisaana ihmisenä ajattelin sitten näyttää miten potalle istutaan ja kustaan. Tämä potta oli tietenkin aavistuksen liian pieni, ja oma letku on sen verran isohko ja vaikeasti hallittava että kusin lattialle. Tästä hölmistyneenä huusin vaimolle että nyt se perkele kusi lattialle. Vaimo saapui nopeasti paikalle ja kuivas lattian. Hän ei missään vaiheessa ajatellut että onpas tätä pissaa runsaasti.

Nyt on omatunto taas puhdas. Tunnustin miehekkäästi tekoni.
Tätä juttua lukiessani en voi välttyä ajatukselta, kuinka minun (luultavasti) olisi käynyt moisessa tilanteessa. Silloinen vaimoni olisi varmaankin siivonnut pissaa lattialta kunhan olisi ensin kaatanut potan sisällön päälleni ja leiponut tyhjällä potalla korvalehteni kärpäslätkiksi siitä hyvästä, miten olin kutsunut lastamme, "se perkele".
Tunnustus kai se oli tämäkin....
 
K

Kiekkokatsoja

Potkaisin äsken robotti-imuria, kun vitutti. Kahdesti.
Ite käytän tavallista imuria. Enkä ole sitä potkinut, vaikka toisinaan on kyllä *itutuskin on päällä. Jos olisi robotti-imuri, niin en kyllä noin kallista laitetta potkisi. Jalkapallo voisi olla parempi potkimiseen.

Tunnustan että mua pierettää, ja kaasuttelenkin toisinaan.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy tunnustaa ettei huvita lähteä töihin. Kotiin pääse onneksi jo klo 20, mutta aamulla pitää mennä klo 7 jälleen takaisin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ite käytän tavallista imuria. Enkä ole sitä potkinut, vaikka toisinaan on kyllä *itutuskin on päällä. Jos olisi robotti-imuri, niin en kyllä noin kallista laitetta potkisi. Jalkapallo voisi olla parempi potkimiseen.

Tunnustan että mua pierettää, ja kaasuttelenkin toisinaan.

Tunnustin vaimolle, mitä tuli tehtyä. Sitä ilmehtimistä sitten.

Kenenkäs luokse pääsis sohvalle, jos tästä lähtö tulee?
 
K

Kiekkokatsoja

Tunnustin vaimolle, mitä tuli tehtyä. Sitä ilmehtimistä sitten.

Kenenkäs luokse pääsis sohvalle, jos tästä lähtö tulee?
Ööh.. Josko joku paikallinen palstaveli auttaa. tosin nyt vielä lämmin, niin veneen allakin tämän viikonlopun selviääpi.
Kyllä se vaimo siitä leppyy, kun saa pari yötä olla kuuntelematta "sun kuorsausta ym." Mut vie kukkia, se auttaa. Ja helliä sanoja.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ööh.. Josko joku paikallinen palstaveli auttaa. tosin nyt vielä lämmin, niin veneen allakin tämän viikonlopun selviääpi.
Kyllä se vaimo siitä leppyy, kun saa pari yötä olla kuuntelematta "sun kuorsausta ym." Mut vie kukkia, se auttaa. Ja helliä sanoja.


Niin, eikös täällä ole joskus jollekin töitä hankittu, joten kai asunnonkin täältä saa, Jatkoajasta.

Hei,

olen läski huonotuloinen keski-ikäinen heteromies. Etsin asuntoa Helsingin kantakaupungista. En tykkää hipstereistä ja olen harrastunut 80-luvun rockmusiikkiin. Miten olis?
 
K

Kiekkokatsoja

Niin, eikös täällä ole joskus jollekin töitä hankittu, joten kai asunnonkin täältä saa, Jatkoajasta.

Hei,

olen läski huonotuloinen keski-ikäinen heteromies. Etsin asuntoa Helsingin kantakaupungista. En tykkää hipstereistä ja olen harrastunut 80-luvun rockmusiikkiin. Miten olis?
Onnea etsintään. Kevennä hakuehtoja, ja äkkiä osuu?
Olen sateenkaaren alla, kohti uutta ulottuvuutta etsivä, kokenut ja sopeutuva "mies"..?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen kerran feikannut orgasmin. Hävettää kovasti.
Miten toteutit tämän käytännössä? Vedit wurstin ulos, karjasit että Allah on suuri ja räkäsit alaselälle?
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Ennen koronaa menin vielä säälliseen aikaan töihin, joten olin liikenteessä jo reilusti ennen aamukasia. Monena aamuna noteerasin taloyhtiön parkkiksella miehen, joka oli samaan aikaan lähdössä. Meitä alkoi kai huvittaa kun aina oltiin samaan aikaan autoilla, ja alettiin morjestaa, silleen coolisti leukaa nostamalla, koska autot ovat sen verran kaukana toisistaan että ääneen lausuttu tervehdys olisi ollut hassua tuntemattomalle ja hän oli cool ja mä tietty extracool. No sitten tuli korona ja etätyö ja liukuva työaika ja muut herkut, enkä miestä nähnyt ainakaan puoleen vuoteen ja unohdin koko jutun.

Paitsi perhana kuulkaas tänään, roskakatoksen kupeessa, tämä kolli käveli vastaan. Hetken seistiin hämmentyneinä vastakkain, sitten hän virnisti (herranpieksut miten silmät tuikkien virnistikään) ja moikkasi. Olin hahmottanut, että on skrode ja pitkä ja rokkarimainen, mutta sillä oli nahkarotsi ja kuluneet farkut ja hirmuiset hartiat ja huikeat kasvonpiirteet ja vaikka tämä oli vain ohikiitävä hetki, tulin tunnustamaan että poskeen on tämän jälkeen useamman kerran ilmestynyt hymykuoppa. Kaikenlaisia uroksia sitä tontilla tallaileekin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ennen koronaa menin vielä säälliseen aikaan töihin, joten olin liikenteessä jo reilusti ennen aamukasia. Monena aamuna noteerasin taloyhtiön parkkiksella miehen, joka oli samaan aikaan lähdössä. Meitä alkoi kai huvittaa kun aina oltiin samaan aikaan autoilla, ja alettiin morjestaa, silleen coolisti leukaa nostamalla, koska autot ovat sen verran kaukana toisistaan että ääneen lausuttu tervehdys olisi ollut hassua tuntemattomalle ja hän oli cool ja mä tietty extracool. No sitten tuli korona ja etätyö ja liukuva työaika ja muut herkut, enkä miestä nähnyt ainakaan puoleen vuoteen ja unohdin koko jutun.

Paitsi perhana kuulkaas tänään, roskakatoksen kupeessa, tämä kolli käveli vastaan. Hetken seistiin hämmentyneinä vastakkain, sitten hän virnisti (herranpieksut miten silmät tuikkien virnistikään) ja moikkasi. Olin hahmottanut, että on skrode ja pitkä ja rokkarimainen, mutta sillä oli nahkarotsi ja kuluneet farkut ja hirmuiset hartiat ja huikeat kasvonpiirteet ja vaikka tämä oli vain ohikiitävä hetki, tulin tunnustamaan että poskeen on tämän jälkeen useamman kerran ilmestynyt hymykuoppa. Kaikenlaisia uroksia sitä tontilla tallaileekin.
Tämähän on kuin "Lukijoiden eroottiset tarinat" -osiossa olevan tarinan prologi 80-luvun Jallussa! Odotan ja vaadin jatkoa.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Tämähän on kuin "Lukijoiden eroottiset tarinat" -osiossa olevan tarinan prologi 80-luvun Jallussa! Odotan ja vaadin jatkoa.

Haa, tämä kävi mielessä itselläkin, mutta näinä aikoina on ihasteltava säädyllisesti turvavälin päästä. ^^
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Haa, tämä kävi mielessä itselläkin, mutta näinä aikoina on ihasteltava säädyllisesti turvavälin päästä. ^^
"Oooouu... Well make something up...!"
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue
K

Kiekkokatsoja

Ennen koronaa menin vielä säälliseen aikaan töihin, joten olin liikenteessä jo reilusti ennen aamukasia. Monena aamuna noteerasin taloyhtiön parkkiksella miehen, joka oli samaan aikaan lähdössä. Meitä alkoi kai huvittaa kun aina oltiin samaan aikaan autoilla, ja alettiin morjestaa, silleen coolisti leukaa nostamalla, koska autot ovat sen verran kaukana toisistaan että ääneen lausuttu tervehdys olisi ollut hassua tuntemattomalle ja hän oli cool ja mä tietty extracool. No sitten tuli korona ja etätyö ja liukuva työaika ja muut herkut, enkä miestä nähnyt ainakaan puoleen vuoteen ja unohdin koko jutun.

Paitsi perhana kuulkaas tänään, roskakatoksen kupeessa, tämä kolli käveli vastaan. Hetken seistiin hämmentyneinä vastakkain, sitten hän virnisti (herranpieksut miten silmät tuikkien virnistikään) ja moikkasi. Olin hahmottanut, että on skrode ja pitkä ja rokkarimainen, mutta sillä oli nahkarotsi ja kuluneet farkut ja hirmuiset hartiat ja huikeat kasvonpiirteet ja vaikka tämä oli vain ohikiitävä hetki, tulin tunnustamaan että poskeen on tämän jälkeen useamman kerran ilmestynyt hymykuoppa. Kaikenlaisia uroksia sitä tontilla tallaileekin.
Noh noh.. ite kirjottelen vaan kissimirreistä pikkutuhmasti, ja sulla olisi oikea kunnon "alan mies siellä pihalla".
Ei hitto, tunnustan, että mun tulee siirtyä kissimirreistä, astetta eteenpäin. En toki sellaisia täällä juurikaan laula, mut totesin vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös