Osaan tehdä lähes mitä vaan, mitä minut laitetaan tekemään ja olen jopa suurimmassa osassa niissä yllättävän hyvä, ...
Tämän voin minäkin allekirjoittaa omalta kohdaltani.
Olen rakentanut moninaisia rakennuksia holvikaarikellarista omakotitaloon ja hirsiseen rantasaunaan, tehnyt pakon edessä autooni koneremontin ja mm. pakoputken, joka meni vielä katsastuksessa läpi.
Yksi mieleenpainuvimmista hommista oli, kun sain modattua kaasari-VFR:n niin, että uudemmat ruisku-VFR:t isommilla koneillaan jäivät ihan jalkoihin. Jo pelkkä kaasarien irroitus v-koneisesta pyörästä hirvitti alkuun, mutta jo kolmannella kerralla tein sen reiluun puoleen tuntiin.
Ai, miksikö niin useasti?
No, kun vaihdoin kaasarien neulat ja prikat ja käytin konetta pari kertaa penkissä, sain aina uudet askelmerkit (= neulojen korkeudet = prikkojen paksuudet) "oikeisiin" säätöihin - yhdenlaista iterointia. Tein myös pakosarjan ja vaimentimen, race-osia molemmat, välisen putken itse kiilloitetusta rosterista - toimi!
Btw - tuo em. vaimennin, hieman lyhennettynä tosin, on nykyään mönkkärini vaimentimena, kun rakensin siihenkin uuden pakoputken, jotta sain tilaa hydrauliikkakomponenteille vehkeen takaosaan - projekti on vielä kesken....