Joo sanoisinko että aika harmiton läppähän tuo on. Sanotaanko vaikka näin että tavallaan ihan hyvä ettei niitä kamalasti enää näe, mutta toisaalta en jaksa pahoittaa mieltäni jos rantapalloja jäälle lentää.En ostaisi itse enkä heittäisi jäälle, jos joku mulle katsomossa tollaisen vastikkeetta ojentaisi. Mutta mun mielestä rantapallojen heittely pleijareissa on ihan sikahauska läppä. Tiedän, olen huono ihminen.
Eipä toi kai ketään fyysisesti ainakaan satuta. Se nyt olisi eri asia, jos jäälle lentäisi vaikka joku tuuba.Joo sanoisinko että aika harmiton läppähän tuo on. Sanotaanko vaikka näin että tavallaan ihan hyvä ettei niitä kamalasti enää näe, mutta toisaalta en jaksa pahoittaa mieltäni jos rantapalloja jäälle lentää.
Porissa taidettiin joskus heittää Jokereiden(?) vaihtoaitioon rengas.Eipä toi kai ketään fyysisesti ainakaan satuta. Se nyt olisi eri asia, jos jäälle lentäisi vaikka joku tuuba.
Minusta tuosta on tulee aina vaan parempi juttu sitä mukaa ku joku kitisee että tuo on junttia ja tyhmää. Eli joka vuosi aika tavalla paremmaksi muuttuu tämä perinne! Saas nähdä jos tätä vaikka 100 vuotta jatketaan niin onko se silloin jo hienoa, perinteistä suomalaiskansallista huumoria, vai vieläkö sittenkin joku jossain inisee että ihan noloo ku ei Kanadassakaan.En ostaisi itse enkä heittäisi jäälle, jos joku mulle katsomossa tollaisen vastikkeetta ojentaisi. Mutta mun mielestä rantapallojen heittely pleijareissa on ihan sikahauska läppä. Tiedän, olen huono ihminen.
En muista oliko Jokereiden aitioon, mutta mikroauton rengas lensi. Oli hallilla käytössä harjoituksissa keilana, eli ei kenenkään repusta ilmestynyt heitettäväksi.Porissa taidettiin joskus heittää Jokereiden(?) vaihtoaitioon rengas.
Tässä on kyllä pakko olla joku Mandela-efekti, tarkistin nimittäin 2000-luvulta tilastot ja aina kun Kärpillä on sarja ollut katkolla Jaffalassa niin Kärpät on sarjan myös voittanut... :)siihen liittyen nolointa mitä koskaan nähnyt oli joskus tämän vuosituhannen alkupuolella kun Kärpillä oli sarja katkolla Jokereita vastaan Jaffalassa ja melkoisesti Kärppien kannattajia paikalla. Kärppäkatsomossa oli puhalleltu palloja ja muita rantaleluja, mutta Jokerit ottelun vei. Siitä huolimatta katsomosta lenteli melkoiset määrät kesälomakamaa jäälle.
Katselin myös noita ja taisi olla kevät 2009 ja kolmas peli, jossa sarja ei ollut edes katkolla, mutta etelän fanit halusivat varmistaa kesäloman toivotukset, jos sarja menee poikki Oulussa ja Kärpät ei enää Jaffalaan tule. Yhtä kaikki, niitä rojuja lensi jäälle tappiopelin jälkeen kun sarja ei mennyt poikki. Paikalla olin ja vaikutti todella hölmöltä touhulta.Tässä on kyllä pakko olla joku Mandela-efekti, tarkistin nimittäin 2000-luvulta tilastot ja aina kun Kärpillä on sarja ollut katkolla Jaffalassa niin Kärpät on sarjan myös voittanut... :)
-2001 puolivälierien game 5 Jaffalassa Kärpät voitti
-2003 välierien game 5 Jaffalassa Kärpät voitti
-2004 puolivälierien game 6 Jaffalassa Kärpät voitti
-2005 finaalien game 4 Jaffalassa Kärpät voitti
-2009 puolivälierien game 5 Jaffalassa Kärpät voitti
Tai sitten ymmärsin jotenkin tuon viestisi väärin.
Taisi olla Pelicansin vaihtoaitio tai ainakin muistelen Pari Nurmisen liittyvän tapaukseen. @VesuriPorissa taidettiin joskus heittää Jokereiden(?) vaihtoaitioon rengas.
Tätä toivon kanssa koko sydämestäni, silti minulla on monia venäläisiä ystäviä ja itseasiassa myös venäläinen vaimo.Vihaan Venäjää. Paska maa ja vielä paskempi valtiojohto. Toivottavasti hajoaa koko banaanivaltio Neuvostoliiton tavoin.
Nostetaan tämä vuoden takainen ylös, kun @Mr Tomppa syvätykkäämisellään muistutti - kiitos vilpittömästi. Kaikki sanottu pitää edelleen paikkansa, nyt se vain tuli vielä kymmenkertaisena. KooKoon playoffit olivat sellainen tapahtuma, jota varten olisi pitänyt ottaa lomaa - ehkä sopivimpana sairaslomaa. Kun ihmisen mielessä ei pyörinyt muuta.Tunnustan, että KooKoon ensiesiintyminen pleijareissa on aiheuttanut sen, että työteho ei ole ollut näinä parina päivänä ihan sataprosenttinen. Että terve vaan työnantaja, kiva että palkka juoksee. Voinen kuitata tällä sen, että olen tehnyt töitä joskus viikonloppuna ilman palkkaa.
Olen myös aina naisille sanonut, että pleijarit ovat sellainen ns. mad season, jolloin päähän ei mahdu mitään muuta. Hullu huhtikuu tai maalis-huhtikuu. Ja on tämä aina niin kova rypistys, että sen jälkeen joku Skoda Cup ei jaksa paljon kiinnostaa. Silloin vaihtuu laji futikseen.
No se ainakin, että naisten on hyvä tietää, että pleijarit ovat aina mad season.
Joskus ennenhän oli tapana laittaa telkusta ääni pois, ja kuunnella radion kautta selostus. Höyry Häyriselläkin oli hyvä selostus jakso, ja kannattajansa. Tunnustan että on fiilis, että peli päättyy 4-1, mutta ei fiilistä pelata sitä.Eilen meinasin katsoa ensimmäisen erän Suomen pelistä Norjaa vastaan. Mika Saukkonen kun avasi äänensä selostuskopissa meni televisio välittömästi kiinni. Mielummin kuuntelin podia ennen nukkumaan käyntiä.
Tunnustan, että Mika Saukkosen ääni saa aikaan erittäin vastenmielisiä tunteita itsessäni.
Olen käynyt schollin kanssa kahden kesken kaljalla.
Kun menojalkaa vipattaa, niin silloin ei istuta. Ehkä seisoin käsi lipassa asennossa viikon.Ja viikkoon et sen jälkeen istunut. Pojat ovat kertoneet. Kuulin heiltä.
Kun menojalkaa vipattaa, niin silloin ei istuta. Ehkä seisoin käsi lipassa asennossa viikon.