Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 133 050
  • 1 234

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minulla on kännipäissäni tapana laittaa viestiä ihailemilleni muusikoille Instassa. Viesti on usein sellainen, että sä oot paras, tuu Suomeen, mä tuun kattoon.

Lähes aina ne muuten vastaavat. Tai sometiimi vastaa. Enhän minä näitä viestejä nyt millekään tosi isoille nimille laita, mutta esimerkiksi Veruca Saltin Louise Post vastasi aivan satavarmasti omana itsenään. Ja se ilahdutti suuresti.

Suomalaiset artistit vastaavat tottakai yleensä omana itsenään. Ja vastaavat oikeasti. Se on kiva.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En ole nähnyt yhtään Bondia alusta loppuun. Olenkohan ainoa?
En ole minäkään. Ei ole oikein minun genreäni. Äitini ja tätini piti Bondeista niin joskus täti toi jonkun melko tuoreen elokuvan katsottavaksi kun olivat meillä käymässä mutta minä en paljon alkua pidempään jaksanut katsoa. Liikaa toimintaa ehkä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Oli joskus tuo korona. Jälkivaivoihin kuului pitkään, että joutui nukkumaan 10-12 tuntisia öitä, aina kun oli mahdollista. Aikamoinen väsy oli hemmetin pitkään.
Itse sairastamisvaiheessa, ärsyttävintä oli voimakas kurkkukipu. Se oli kuten angiinassa. Mitään ei pystynyt nielemään. Mutta lääkekin oli. Aamulla ensimmäisenä väkisi kurkusta alas burana 600, tunnin odotus, ja aamupalakin meni alas.
Tuohon nielemis ongelmaan auttaa jääkylmä kalja. Tunnustan täten joskus kurkkuani turruttaneen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Varsinkin jos syö lihaa, juo viinaa ja polttaa tupakkaa. Siitä syntyy kyllä kuninkaiden nektari.
Lihaa syön ja viinaa juon. Tupakkaa en polta mutta pyrin aina siihen että nektari on tuoretta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kun käyn suihkussa, minua katsoo Led Zeppelin. Roope katsoo muualle, mutta muut katsovat kyllä niin suoraan. Tämä on alkanut häiritä. Bonzo on varmaan kännissä, mutta sen katse on pahin. Jonesy ja Jimmy katsovat leppoisasti.

Tämä on sitä kodin sisustusta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kun käyn suihkussa, minua katsoo Led Zeppelin. Roope katsoo muualle, mutta muut katsovat kyllä niin suoraan. Tämä on alkanut häiritä. Bonzo on varmaan kännissä, mutta sen katse on pahin. Jonesy ja Jimmy katsovat leppoisasti.

Tämä on sitä kodin sisustusta.
Sulla on asiat hyvin. Jotkut vääräleuat sanoo että kun mää katton peiliin, niin mua kattoo Sami Hedbergin näkönen mies. Vittu.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sulla on asiat hyvin. Jotkut vääräleuat sanoo että kun mää katton peiliin, niin mua kattoo Sami Hedbergin näkönen mies. Vittu.
Tiiän. Kai. Täällä käyneet ovat kyllä ihastelleet. Ovat sanoneet, että on mahtavaa, kun kusella ja paskallakin käydessä näkee Zeppeliniä ja Aerosmithiä. Jotain on vissiin oikein sisustettu. Se on Nummiksen linnake täällä Haagassa, tervetuloa!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tiiän. Kai. Täällä käyneet ovat kyllä ihastelleet. Ovat sanoneet, että on mahtavaa, kun kusella ja paskallakin käydessä näkee Zeppeliniä ja Aerosmithiä. Jotain on vissiin oikein sisustettu. Se on Nummiksen linnake täällä Haagassa, tervetuloa!
Eiks sua yhtään häirittis kun siinä kuselle mennessäs sua kattoo alla oleva heebo ja sanoo: "Tän verran lisää niin oot mun mitoissa".
 

Liitteet

  • robert-plant-1993-signed-limited-edition-oversized-print-2020.jpg
    robert-plant-1993-signed-limited-edition-oversized-print-2020.jpg
    43,2 KB · kertaa luettu: 93

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Johnnyllä on omassa vessassa Sami Hedbergin kokovartalokuva, koska kokovartalomieshän se on.

Ei se toki väärin ole, jaksaahan sitä Saija Tuupanenkin katsoa. Sitä en tosin ymmärrä, mutta en minä ymmärrä monta muutakaan asiaa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Vähän aikaa sitten näin paikallisia "jonneja" skeittaamassa, ja heillä AC/DC raikasi ja parilla tyypillä oli Motörhead- paidat päällä, KISSiä ja Ramonesia myös. Jokunen vuosi sitten skeittareilla näkyi Metallica- paitaa ja Dead Kennedysiä, samalla tavalla AC/DC pauhasi. Kyllä nuorissa on toivoa ehkä kuitenkin.

Joskus viime kesältä tulee tosin mieleen, kun yhden kesäduunarijannun kanssa poikettiin rahtitoimistolta hakemassa uusia kuorman papereita. Sillä hetkellä (tyhjässä) toimistossa soi radiossa Stairway To Heaven, ja soolo oli juuri alkamaisillaan. Itse siinä fiilistellessä kyseinen jantteri sanoi, ettei ole koskaan kuullutkaan koko kappaletta kokonaan, ja että hän menee tuohon toimiston ulkopuolelle venailemaan, koska TikTokissa on jotain uusia videoita, vai mitä siellä nyt onkaan.

Eipä sillä, makunsa kullakin, ja noin muuten ihan mukava tyyppi ja hyvä työntekijä. Silti tiktokkaaminen Zeppelinin edelle käy mielestäni jo pyhäinhäväistyksestä.

Niin joo, se tunnustus. En erityisemmin pidä nykymusiikista.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Noin viiden viimeksi kuluneen vuoden aikana olen tullut työssäni huonommaksi kuin mikä oli sitä edeltävä tilanne.

En ole oppinut käytännössä mitään uutta. Muutosvastarinta on vahvistunut. Motivaatio heikentynyt.

Vastaavasti palkkaan on tullut kyllä kokemuslisiä ja lomapäivien määrä lisääntynyt.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
... Silti tiktokkaaminen Zeppelinin edelle käy mielestäni jo pyhäinhäväistyksestä.
...
Aamen!

Tosin, taisi mullakin aikoinaan 60-luvulla mennä Rollarit Elviksen edelle, mitä kaikki eivät ymmärtäneet...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vaikka en voi siätää räppiä ja vihaan ylikaiken tota ameriikan gettojoujoukulttuuria, niin tua Snoop Dogg vaikuttaa semmoselta brothalta jonka kans vois istua iltaa. Juatas vähän laatuviskiä ja otettas lämminhenkisen kulttuurien kohtaamisen kunniaks oikeen paukut rauhanpiipusta. Veli Koira olis niin savuissa että olis joka asiasta samaa miältä, "word, word..." Kyä siinä jännitteet hellittäs, sano.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Täytyy tunnustaa, että yhdistelmä "Tässä ketjussa tunnustamme asioita" ja veli @Johnny B. Goode aiheutti pieniä odotuksen ja vilunväreitä, mutta ihan asiaahan mies puhuu... kuten (lähes) aina...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuten olen kertonut niin mieheni on kiltti joku sanoisi jopa että nössö. Mieheni on vaikea sanoa ihmisille "ei" kun häneltä jotain pyydetään. Seurustelun alkuaikoina yritin osata lukea rivien välistä mitä hän oikeasti tarkoitti. Enkä siinä ollut kovin hyvä. Tein selväksi ettei meidän jutusta tule mitään jos hän ei pysty kertomaan minulle oikeita mielipiteitään ja sanomaan ei. Kyllähän hän nykyään osaa sanoa minulle jo eikin.

Mies joskus sanoo kysyvänsä vaimolta jos haluaa jostain kieltäytyä mutta ei osaa sitä suoraan sanoa. Siksi jotkut pitää minua "noita-akkana" joka kieltää mieheltään asioita. Ne jotka meidät kunnolla tuntee niin tietää etten minä oikeastaan estä miestäni tekemästä ja lupaamasta mitään mitä hän haluaa oikeasti. Kyllähän se joskus ottaa päähän että mies käyttää minua jonain "puskurina" kun itse ei pysty kieltäytymään. Mutta olen tämän asian tiennyt alusta asti ja käsitellyt asiaa. Ei se minua paljon rassaa... Rakkaan ihmisen puutteita tulee varmaan katsottua helposti sormien lävitse. Kun hyviä juttuja on niin paljon...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Se olis kyllä oikeesti melko kiinnostavaa vaklata ovenraosta kun Danny kyntää Helmiä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Se olis kyllä oikeesti melko kiinnostavaa vaklata ovenraosta kun Danny kyntää Helmiä.
Luulenpa, että Helmi kiipeää satulaan ja ratsastaa vanhalla konillaan kohti jonkinlaista huipennusta... kunhan on ensin saanut satulavärkit käsi- ja suupelillä edes auttavan suorituskuntoon. "Kohta sataa" lienee turhan suureellinen odotusarvo hekuman hetkelle, mutta tippuvan sitä rännistäkin vettä joskus...

Notta ei taida kannattaa kiinnostua liikoja....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös