Aamen!... Silti tiktokkaaminen Zeppelinin edelle käy mielestäni jo pyhäinhäväistyksestä.
...
Tosin, taisi mullakin aikoinaan 60-luvulla mennä Rollarit Elviksen edelle, mitä kaikki eivät ymmärtäneet...
Aamen!... Silti tiktokkaaminen Zeppelinin edelle käy mielestäni jo pyhäinhäväistyksestä.
...
Luulenpa, että Helmi kiipeää satulaan ja ratsastaa vanhalla konillaan kohti jonkinlaista huipennusta... kunhan on ensin saanut satulavärkit käsi- ja suupelillä edes auttavan suorituskuntoon. "Kohta sataa" lienee turhan suureellinen odotusarvo hekuman hetkelle, mutta tippuvan sitä rännistäkin vettä joskus...Se olis kyllä oikeesti melko kiinnostavaa vaklata ovenraosta kun Danny kyntää Helmiä.
Ekkös tehny kummiskin enämpi haittaa? Kyllähän noi johkin järjestelmään kirjataan ja ny tulee joka Masalle myähästymisekstraa kun ei oo hajuakaan sakosta ja postista paukkuu karhua...?Tein päivän hyvän teon:
Eräällä parkkipaikalla joku Parkkipate tai vastaava yksityinen huijausfirma oli laputtanut tusinan verran autoja. Keräsin laput tuulilaseista ja heitin roskikseen.
Ekkös tehny kummiskin enämpi haittaa? Kyllähän noi johkin järjestelmään kirjataan ja ny tulee joka Masalle myähästymisekstraa kun ei oo hajuakaan sakosta ja postista paukkuu karhua...?
Potkitko samalla autoista peilit paskaksi ja vedit avaimella naarmut autojen oviin samalla kun teit muita päivän hyviä tekoja?Tein päivän hyvän teon:
Eräällä parkkipaikalla joku Parkkipate tai vastaava yksityinen huijausfirma oli laputtanut tusinan verran autoja. Keräsin laput tuulilaseista ja heitin roskikseen.
Tanssii tähtien kanssa. Harvoin pistän tv.tä päälle ilman aihetta. No tämä sieltä tuli, ja Joel Harkimon tunnistin.Tunnustan, etten tiedä yhtään, siis YHTÄÄN, Alman tai Behmin kappaletta enkä ole tietoisesti sellaisia kuunnellut. Jos noita on tullut esim. radiosta, en ole niitä tiedostanut eivätkä ne siten ole minua mitenkään puhutelleet.
Toisaalta, esim. Mott The Hoople ja The Lovin' Spoonful lienevät useimmille tämän palstan lukijoille yhtä tuntemattomia kuin Alma ja Behm minulle.
En minäkään tiedä yhtään Alman tai Behmin biisiä, vaikkakin olen sen verran kuunnellut jälkimmäistä, että tiedän hänellä olevan hyvä ääni. Kukaties jossain vaiheessa ostan hänen levyjäänkin, sillä hän vaikuttaa varsin miellyttävältä ja fiksulta tyypiltä.Tunnustan, etten tiedä yhtään, siis YHTÄÄN, Alman tai Behmin kappaletta enkä ole tietoisesti sellaisia kuunnellut. Jos noita on tullut esim. radiosta, en ole niitä tiedostanut eivätkä ne siten ole minua mitenkään puhutelleet.
Toisaalta, esim. Mott The Hoople ja The Lovin' Spoonful lienevät useimmille tämän palstan lukijoille yhtä tuntemattomia kuin Alma ja Behm minulle.
Roolileikit tuo piristystä arkeen.Jos näkisin Maalahden mustaoranssissa, ottaisin hänet kiljuen vastaan, vaikka onkin saipalainen.
Munasuajat?Tunnustus lienee sekin, että tulevalla kaudella aion hankkia viimeinkin Maalahden game wornin.
Vanha likainen mies tuntee toisen vanhan likaisen miehen. Juuri noin Kallesta ajattelin. Munasuojat ovat varmaan halvempiakin kuin paita.Roolileikit tuo piristystä arkeen.
Munasuajat?
Pestyjä saa ihan sopuhintaan. Pesemättömistä saa maksaa mansikoita.Munasuojat ovat varmaan halvempiakin kuin paita.
Minulla on paitoja seinällä. Mites sinne laitat munasuojat? Kerro vinkkejä.Pestyjä saa ihan sopuhintaan. Pesemättömistä saa maksaa mansikoita.
Ei ne seinällä munia suajaa, veli hyvä!Minulla on paitoja seinällä. Mites sinne laitat munasuojat? Kerro vinkkejä.
En tiedä ko. janarin kokoa, mutta luulisi jollain 8 tuuman naulalla onnistuvan.Minulla on paitoja seinällä. Mites sinne laitat munasuojat? Kerro vinkkejä.
Minulla tuo on juuri päinvastoin, vaikka olen aikoinaan työssäni joutunut tekemään englanninkielisiä raportteja aika helvetin monta. Toki, jouduin tietenkin myös puhumaan englantia työkielenä, joka juurrutti kielen umpiluuhun.Osaan huomattavasti luontevammin kirjoittaa englanniksi kuin puhua englantia, vaikkakin tuo kirjallinen puoli on ollut vähän nihkeää niin kieliopillisesti kuin varsinkin sanojen muistamisen suhteen. Olen helvetin kriittinen itseäni kohtaan, mikä ominaisuus korostuu erityisesti kielissä. Käytän nimittäin todella harvoin muuta kieltä kommunikointiin kuin suomea, joten jos joudun ex tempore puhumaan englantia, jäädyn yleensä totaalisesti, koska en vaan yksinkertaisesti muista sanoja. Ruotsi taipuu niin hyvin, että osaan esitellä itseni ja laskea tuhanteen. Onneksi ruotsia ei ole tarvinnut puhua kertaakaan yli vuosikymmeneen.
...