Pysäköintivirhemaksu auton ikkunalla saa vienon hymyn huulille, vielä leveämmin kikatuttaa kun livenä näkee jonkun saavan kyseisen lipareen lasiinsa.Tunnustan tuntevani suurta mielihyvää aina, kun joku autollaan tai moottoripyörällään kaahaileva kuski joutuu joko poliisin nappaamaksi tai vaurioittaa oman ajopelinsä lunastuskuntoon menettäessään sen hallinnan yrittäessään tehdä vielä komeampaa temppua. Sitä saa, mitä tilaa.
Pysäköintivirhemaksu auton ikkunalla saa vienon hymyn huulille, vielä leveämmin kikatuttaa kun livenä näkee jonkun saavan kyseisen lipareen lasiinsa.
Edun Herkkukeidas Pakkista vastapäätä?Paikallisen lounasravintolan edessä on sakkorysä, josta itsekin on kerran tullut otettua vähän kalliimpi lounaspysäköinti. Nyt siinä on ollut pari kertaa poliisiauto parkissa ja olen silmä kovana odotellut, osuisiko pysäköinninvalvonta vakiopaikalleen juuri silloin. Ei ole vielä tärpännyt.
Hälyytä pysäköinninvalvonta paikalle. Itse soitin kerran kaupungin pysäköinninvalvontaan kun kyttien siviilimaija oli tukkinut pyörätien suorittaessaan liikennevalvontaa tutkallaan ja kamerallaan.Paikallisen lounasravintolan edessä on sakkorysä, josta itsekin on kerran tullut otettua vähän kalliimpi lounaspysäköinti. Nyt siinä on ollut pari kertaa poliisiauto parkissa ja olen silmä kovana odotellut, osuisiko pysäköinninvalvonta vakiopaikalleen juuri silloin. Ei ole vielä tärpännyt.
Ei tällä kertaa, Helsingissä tämä.Edun Herkkukeidas Pakkista vastapäätä?
Ei tullut minullekaan sitä superhypertriplatuplajättipottia, joten en voi lainata pyytämääsi miljardia.Joka kerta kun menen nukkumaan, toivon, että en enää herää tai olen voittanut jostain jäätävän läjän mammonaa, jos herään. Joka vitun päivä herään.
Aika monta Bemari/Mersukuskia per päivä siihen yhden dösäpysäkin kohdalle tiensä löytää. Ja vielä lappuliisatkin osuu mestalle. Tunnustan vain ihmettelyni tässä kohtaa.Mitä tähän pysäköintiin tulee, niin saan suuren nautinnon, kun näen paikallisten bemari/mersukuskien pysäköivän ikkunani alle, jossa oli ennen parkkiruudut ja nyt siihen on siirretty bussipysäkki. Nää sokeet ei paljoo kattele ympärilleen, vaikka on tupla liikennemerkit pysäköintikiellosta. Joka päivä noin 20 autoa kuittaa siitä pikkusen muistutuksen.
No ehkä saatoin aliarvioida lukemaa. Tänäänkiin jo 3 autoa saanu lapun ikkunaan ja kello on vajaa yhdeksän. Ja jokanen oli mersu.Aika monta Bemari/Mersukuskia per päivä siihen yhden dösäpysäkin kohdalle tiensä löytää. Ja vielä lappuliisatkin osuu mestalle. Tunnustan vain ihmettelyni tässä kohtaa.
Niin minäkin. Varsinkin duunia tehdessä kun kunnolla keskityn. Joskus (ennen kuin tottuivat) duunikaverit tuli välillä kyselemään että mitä mulla oli asiaa. En edes aina tajua höpöttäneeni ääneen.Puhun ihan helvetin paljon itsekseni ja toistelen samoja juttuja vieläpä itelleni.
Sehän on hyvästä, niin kauan kun ei keskustele sisäisen äänen tai olemattoman henkilön kanssa.Puhun ihan helvetin paljon itsekseni ja toistelen samoja juttuja vieläpä itelleni.
Puhun ihan helvetin paljon itsekseni ja toistelen samoja juttuja vieläpä itelleni.
Ei nyt sen enempää kuin:Olen ryypännyt nyt pari viikkoa. Yleensä enemmän, joskus vähemmän.
Tää alkaa jo ärsyttämään mua, ja tietynlainen väsymyskin on. Terveysjutut taitaa olla myös aika perseestä.
Talvella vetaisin sellaisen puolen vuoden tipattoman jakson. Tuntuu että pian olisi aihetta samanlaiseen.
Onko kellään muulla samanlaista vikaa? Tai ajatuksia asiasta?
Laitteiden ominaisuuksien parantelu on varmaan kiehtovaa. Toki se kiinnostaa minuakin, mutta kun tuo peukalo kasvaa tuossa keskellä kämmentä niin ei se oikein luonnistu. Tietokone on ainoa laite jota osaan tuunata. Mutta vaikka autot, ei puhettakaan. Tunnustan siis olevani tumpelo.Tykkään kaikesta teknisestä näpräämisestä ja ähräämisestä, olipa sitten kyseessä esim. moottoripyörä, mönkkäri tai vaikka vene. Kaikenlainen "ominaisuuksien parantelu" vara-, ym. osilla on jotenkin kiehtovaa, vaikka siinä joskus tuleekin hetkiä: "Vittu, kun pitikin ruveta..."
Myös uuden rakentaminen ja miksei vanhan korjaaminenkin ovat ihan ok, joskin aika useasti vanhojen rakennusten korjauksen kanssa tulee mieleen purkaa koko paska ja aloittaa ihan uuden rakentaminen - en kai sitten ole mikään entisöinti-tyyppi.
Tämän voin minäkin allekirjoittaa omalta kohdaltani.Osaan tehdä lähes mitä vaan, mitä minut laitetaan tekemään ja olen jopa suurimmassa osassa niissä yllättävän hyvä, ...