Syyspojat

  • 25 370
  • 284

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag

Ja finnishninja, eipäs vittuilla mun tulevalle vaimolle. Ei se ota koskaan liikaa eikä sen naamaan sopivia silmälaseja ole vielä keksitty. Kaikki, mikä peittää sitä sulolärviä on kielletty meidän huushollissa...i vårt hushåll. Kun siellä Ruotsissa vaikutat, niin kerropa onko nettirakastuminen siellä kovin yleistä?


No gaaashh! Osoituksena siitä, etten ole kitkerä tulevasta avioliitostanne, teetin tulevalle vaimollesi häälahjaksi silmälasit. Onhan korkea aika, että hääyönä hän näkee Sinut ''livenä''. Öögat rakensin itse. Join eilen kaksi pulloa konjakkia ja vetelin lasileikkurilla pohjat irti. Ajattelin duunata ympärille paukkulankaa sangoiksi ja virityksen kiinnitän yhteen ilmastointiteipillä. Muuten, pullojen pohjien halkaisija on 14 cm, riittääkö se? Kysy samalla onko sydänkäpysi kauko- vai likinäköinen, jotta tiedän kummin päin pohjat duunaan. Mallisuojasin disainini, jottei Guzzi plagioi niitä. Oletan glasarien sopivan siipallesi. Onko lahjani mielestäsi onnistunut? Ainakin niissä on oman käden jälki!;) Vastaathan, ennenkuin duunaan ilmastointiteipin kiinni.

ps kysy vielä, minkävärisiä paplareita hän käyttää. Valmistan 'hatuksi' lahjalle sellaisen näppärän paplaripäähineen muovikassista. Ajattelin pieteetikkona tehdä sen niinsanotusti 'sävysävyyn' paplareihin. Mutta ethän paljasta lahjaani hänelle. Kysy vaikka 'kautta rantain' (erikoissanonta!)
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Kyllä minua on sitten onnistanut. Noin herkkä ja kaunissieluinen mies haluaa minut omakseen. Lisäksi hänellä on hyviä ja anteliaita ystäviä, jotka vain ajattelevat hänen parastaan... Enpä Senior, ystäväni, tiedä, mikä näkö minulla on...huono varmaan. Ilmastointiteippi on lempiteippiäni, se sopii niin moneen tilanteeseen ja harmaa väri sopii lähes kaikkien vaatteiden kanssa.

Ymmärrän, kulta, että itkit noissa tilanteissa. Jälkimmäinen olisi saattanut nostaa kyyneleet myös minun silmiini. Itse itkin viime vuonna useasti tuskasta, mutta onnesta silloin, kun Kari Lehtonen joutui taipumaan Isomäessä ja kerran myös Tampereella... Mäntyluodon ahtaajien kerho järjesti pelimatkan nääs Tapparan otteluun...

Olen tänään liikkeellä raskain mielin kuin nuo pilvet tuossa sataman yllä. Vaikka sinua rakastankin koko sydämestäni, en tiedä, kuinka tämä suhteemme voi onnistua. Tuska riipii sydäntäni, kun ajattelen tilannetta, joka on edessä ensimmäisen kerran 24.9. Mitä me teemme armaani?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Annuli


Olen tänään liikkeellä raskain mielin kuin nuo pilvet tuossa sataman yllä. Vaikka sinua rakastankin koko sydämestäni, en tiedä, kuinka tämä suhteemme voi onnistua. Tuska riipii sydäntäni, kun ajattelen tilannetta, joka on edessä ensimmäisen kerran 24.9. Mitä me teemme armaani?

Vaikeudet ovat voittamista varten, rakkaani. Kun joukkueemme kohtaavat, en näe meille muuta mahdollisuutta kuin vaipumisen unohduksen yöhön, jolloin reaalimaailman tapahtumilla ei ole merkitystä. Tähän on taas kaksi keinoa; riittävästi Koffia/Karhua ja moiset pikkuseikat unohtuvat tai sitten sellaiset lemmenleikit, että alakerran dobermannikin pelkää, kun luulee, että taloa pommitetaan. Seuraavana päivänä katsomme voipuneina tekstitv:stä tulokset ilman suurempia tuskatiloja. Siis henkisiä tuskatiloja, fyysisesti voi vielä vähän sattua. Täällä pk-seudulla on aurinkoista, tule tänne!
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Onko sinulla alakerrassa dopermanni??? Ihania ja suloisia koiria nuo...eivät kyllä vähästä säikähdä.

Uskon, että tuolla tavoin voimme välttää nämä suhteemme suurimmat, jos ei myös ainoat karikot ja elää onnellista elämää. Oih...naisellisuuteni puskee jo viiksieni kärkiin.

Helsinkiin en kyllä millään pääse tänään...joudun purkamaan saksalaisen lipun alla purjehtivan rahtilaivan ruuman tänään. Käteni ovat jo konttien vetämisestä täysin naarmuilla. Muut pojat lähtivät perjantai kaljalle ja veivät nosturin avaimen mukanaan...mutta minähän en luovuta.

Kuinka mielelläni seisoisinkaan ovesi takana ja ottaisin sinut hellään halaukseen... uskon, että pitäisit siitä myös...

Pim pom...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Halauskokemus olisi varmastikin jo pelkkänä esileikkinä ainutlaatuinen ja mahdollisesti kylkiluita rikkova. No, minulla on kylkiluut katkeilleet ennenkin, ei se edes satu enää.

Varo kynsiäsi, kun purat niitä kontteja! Äläkä vilkuile muita viikonloppuna, en minäkään. Ounlijuuu....juuaarmaidestiniiiiiii.....No perkele, nyt se dobermanni hermostui, täytyy lopetella. Voihan hyvin, armaani.
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Älä nyt Annuli anna JHagin hämätä itseäsi. Eikö isäsi ikinä varoittanut, että vieraan kylän poikiin ei voi luottaa? Lupaavat mitä vaan, kunhan saavat haluamansa. Tässä tapauksessa siis Frederikkiä c-kasetilla. Usko pois, kun silmäsi vältää, poissa ovat niin mies kuin kasettikin!
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Ihan vinkkinä teille JhaG , annuli, senor ja muut innokkaat tutkimusretkeilijät : voisitte harrastaa peikkopallopeliä ( ruåts. trollboll ) siinä sitten selkiytyisi monet avoinna olevat asiat ja olisi mahdollisesti myös jännittävää ( tavallaan ).
Peikkopallopeli , vanha skandinaavinen metsäpallopeli joka on vahvasti vaikuttanut siihen että skandinavia on yleensä asutettu.
Otetaan kaksi joukkuetta ( osanottajamäärä vapaa ) joissa kummassakin on yhtä paljon miehiä ja toisessa naisia.
Arvotaan pallon toiselle joukkueelle joka sitten lähtee ensiksi metsään ja siellä arpoo keskenään kuka saa pallon .
Sitten vaan jokainen lähtee erikseen metsään minne haluaa .
Toinen joukkue lähtee sitten vähän myöhemmin sinne metsään etsimään pallollista pelaajaa.
Kun joku sitten löytää pallollisen pelaajan , heillä on siis pallo ( they have a ball ) ja muilla pareilla ei ( they don't have a ball ).
Ne pelaajat joilla ei ole palloa lähtevät taas alusta uudestaan siihen saakka kunnes kaikilla on pallo ja parinmuodostus on toiminut taas luonnollista kiertokulkua noudattaen ja kaikilla on siis jotakin tekemistä siellä metsässä.
Tietysti peli on hiukan jännittävämpää jos joukkueissa ei ole yhtä paljon pelaajia eli joku jää ilman.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti gammonthis
Ihan vinkkinä teille JhaG , annuli, senor ja muut innokkaat

Valtava suoritus nimien oikeinkirjoituksessa.:D . Pallopelikuvauksessasi olin ns 'pallo hukassa' . Meeppäs nyt lähiskuttaan ja näytä, miten se menee. Mä tsiigaan täältä.:D
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Niin , senior ( meni aikas paljon aikaa tuohon oikeinkirjoitukseen ) , metsä on se iso tummanpuhuva vihreä lähiö ( se paikka mihin sitten se lähiö rakennetaan ) mihin varmastikin on inhoittavaa mennä kun siellä on niitä hyttysiäkin jotka inhottavasti pistelevät paljaisiin paikkoihin eli ei kai se sitten sovi kaikille.
Yksin ei todellakaan kannata tuota lajia harrastaa ,mot.
Voit varmaankin varata korin koffia strategisiin paikkoihin siellä tulevassa lähiössä ettei vain menisi sitte jätte läskiksi det.
Olisi tietenkin ihan kivaa jos olisi sellainen lintujenhavannointitorni josta voisit kiikareilla sitten tarkastella pelin etenemistä ja tietenkin sitä suurta kysymystä eli saavatko JHag ( huomaa ) ja annuli onnellisesti toisensa.
Onko teilläpäin satamassa noita torneja ?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti gammonthis
Niin , senior ( meni aikas paljon aikaa tuohon oikeinkirjoitukseen )

JHag ( huomaa )

annuli

Onko teilläpäin satamassa noita torneja ?

Ei mennyt kuitenkaan tarpeeksi aikaa:D . Se kirjoitetaan isolla S:llä(mutta: lähellä olit!), kuten Annulikin isolla A:lla, mutta gammoon, väliäkös tuosta!

Joo, on meillä niitä torneja. Meillä vaan niihin ripustellaan joulunaikaan ryöstetyt joulupukit, mutta tuon kuitenkin yhden tullessani. Onko se teidän skutta siinä kohtaa, jonka sisälle on rakennettu se Tampesteri? Nojoo, jätetään tsätit sikseen.:rolleyes:
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Enpä ole tottunut tällaiseen huolenpitoon...kiitos vain kaikille...

Isä kyllä puhui noista vieraan kylän pojista, mutta oletin hänen tarkoittavan raumalaisia... Isältäkään en voi enää kysyä, kun se lähti Tamaran kanssa tankkerilla Etelänmerelle ja katosi sinne. Äitee taas ei välitä. Ehkä olen sillai huolettomasti kasvatettu. Mutta huolenpito tuntuu tosi hienolta.

Tuntuu kyllä aika hankalalta tuo peikkopallo vai mikä se on... Me ollaan kuitenkin varmaan JHagin kanssa luotuja toisillemme, joten en usko, että parinmuodostusta tarvitsee enempää harrastaa. Ja uskon, että JHag löytäisi minut niiden kaikkien Janinoiden ja muiden joukosta. Erottaudun kuitenkin joukosta aina todella edukseni. Niin ainakin nuo meripojat sanovat...olen kuin merimerkki aavalla merellä.

Noita lintujenhavaintotorneja täällä meilläpäin kyllä riittää, tosin minulla on porttikielto niihin, kun tapasin käydä viskelemässä kiviä niistä. Tulee muuten valtavan hienot pärskyt, kun sellaisesta tornista päräyttää kiven veteen.

Ikävä viikonloppu odottaa siis edessä. En katso muita miehiä, en tosin voi välttää tuota, kun käyn Tarikilta ostamassa triplakebabin äiteelle ruuaksi. Muutoin vietän ajan kotona, tuleehan lauantaina Reijo Taipaletta tv:stä. Onneksi ei tule Frederikiä, sillä se saattaisi olla minulle tunteelliselle tyttöparalle liikaa. Ikävöin niin suuresti.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti JHag

Ja finnishninja, eipäs vittuilla mun tulevalle vaimolle. Ei se ota koskaan liikaa eikä sen naamaan sopivia silmälaseja ole vielä keksitty. Kaikki, mikä peittää sitä sulolärviä on kielletty meidän huushollissa...i vårt hushåll. Kun siellä Ruotsissa vaikutat, niin kerropa onko nettirakastuminen siellä kovin yleistä?
Pieneksi vinkiksi.. Intohimoni on nimittäin silmälasipäinen nainen. Ajattele itse... illan tullen, saunan jälkeen kuorit häneltä kylpytakin pois, pidät hieman hyvänä ja lasket hänet sängyllesi. Viimeisenä, juuri ennenkuin alat testaamaan kattosi rappauksia - otat hänen lasinsa pois silmiltä ja asetat ne hänen siron ahterinsa ja sänkysi väliin.... lupaan sinulle JHag... seuraa julmettu ja eläimellinen taistelu! Jos vielä pokissa lukee Armani tai jotain muuta vastaavaa, niin homma vaan julmistuu!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Ahaa. Annuli vielä jatkokertomus-ketjussa juottaa kansalle Koffia porilaisen Karhun sijaan, vaikka Karhua sai vielä hanasta. Nyt on tosi kyseessä! Älä päästä sitä päälle JHag - lonkkaa on vaikea kipsata.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuka tunnustaa?

Tämä teitin syyspoju-kisanne alkaa saada jo huolestuttavia piirteitä. Nimittäin: luotettavan pitämäni taho kertoi minulle nähneensä seuraavanlaisen tekstin MTV3:n chat-showssa: Top5 jätkät Jatkoajasta?. Eli kukas nyt yrittää saada kannatuslukemiaan selville, häh?

Niin ja jos jotakuta kiinnostaa, niin vastauksia ei kuulemani mukaan tullut.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Re: Kuka tunnustaa?

Viestin lähetti Everton
Tämä teitin syyspoju-kisanne alkaa saada jo huolestuttavia piirteitä. Nimittäin: luotettavan pitämäni taho kertoi minulle nähneensä seuraavanlaisen tekstin MTV3:n chat-showssa: Top5 jätkät Jatkoajasta?. Eli kukas nyt yrittää saada kannatuslukemiaan selville, häh?

Niin ja jos jotakuta kiinnostaa, niin vastauksia ei kuulemani mukaan tullut.

Niin, Seiskaa luetaan parturissa/kampaajalla ja sättisouta katsoo kaverit..... HYMIÖ!
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hetkinen

Minä tarkkailen teitä, ja olen huolestunut sillä uusia ehdokkaita ei ole ilmaantunut, ja jotenkin tuntuu siltä että täällä on "kevättä rinnassa". Olkoon sitten kevättä, mutta syyspoikia tässä ketjussa kyseltiin eikä mitään soidinmenoja, huh.
Ja jos Senior ei ymmärrä, että minä olen kaunis, hieno, nuori, pitkä, hoikka, vaalea ja ihana nainen, niin omapa on asiasi, mie meen sitten yksin Naurusaarille. Tosin tällähetkellä olen paikassa jossa saatan tukehtua nauruun...on täällä niin hullua väkeä.
Terkkuja Oivalle, olit oikeassa!

Terveisin edelleen lomaileva koo
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Kuka tunnustaa?

Viestin lähetti Everton


Niin ja jos jotakuta kiinnostaa, niin vastauksia ei kuulemani mukaan tullut.

Mitä helv...? Eikö tekstarini mennyt perille?

Lähden tästä ehkä Poriin harhailemaan katuja pitkin
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Hetkinen

Viestin lähetti koo

Ja jos Senior ei ymmärrä, että minä olen kaunis, hieno, nuori, pitkä, hoikka, vaalea ja ihana nainen, niin omapa on asiasi, mie meen sitten yksin Naurusaarille.

Kyllähän minä naisen puhetta helposti uskon ja valikoiden ymmärränkin. En sitten palauta matkalippuja, ostamiani 40 purkkia Coppertonea, Lear Jettiä, Club Med:iä, Julio Iglesiasia, kolmen tunnin ilotulitusta, sadan jalan jahtia, enkä muitakaan aikomiani pikkupikkuylläreitä?
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Täällä Porissa onkin hyvä harhailla katuja pitkin, etenkin jos on tukka pystyssä... Toivottavasti nyt löydät tänne luokseni Mäntyluotoon...siitä keskustasta noin 20 kilometriä...

Odotan täällä saunanraikkaana sinua flanellipyjamassani...

Koolle haluan sanoa pahoitteluni tästä kiihkeästä tekstin vaihdosta. Olen roteva, ahavoitunut, karvainen, maantienvärinen, iäkäs "neitonen", tämä on ehkä ainut mahdollisuuteni onneen.

Voi, tätä tuskien viikonloppua...Nyt täytyy mennä, äitee haluaa klimppisoppansa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Jatkoaika-miniooppera: Autio talo (tapahtuu Porissa)

päähenkilöt: Jhag ja Annuli

kuoro: Johannes, Senior ja Korak (3 bassoa)

(Kuoro laulaa)

Aurinko laskee selkäsi taa
se värjää sun hiuksesi punaisellaan
ja Eput laulaa:"Älä mene njet njet
menet tai et silti sydämeni viet", mmm-mmm

On silmissäs Andalusian yöt
ja pimeessä pääni sun rinnoilles lyön
en uskalla edes ääneen hengittää
ja tuoksusi vie tajuntani pimeään, aaa-aaa

(chorus, Jhag ja Annuli yhdessä)

Ja käsi kädessä kuljemme taloon autioon
ja se minua niin ravistaa
Ja tämä hetki saa minut pian aivovaurioon
kun talon aution kanssasi jaan
ja käsi kädessä kuljemme taloon autioon
ja tämä hetki saa minut pian aivovaurioon

(solo, Jhag, kuoro hyräilee taustalla)

Mä reppuselässä sinua vien
sä naurat ja sun naurus tukkii koko tien
ja hiuksiini kukista seppeleen teen
olen narkomaani sua hengittäen

Joku hullu on keksinyt ikuisuuden
olin yksi heistä siihen turvautuen
et enää reppuselkääni tuu
ja autiotalon kukat lakastuu, ooo-oo

(chorus, Jhag ja Annuli)

Ja käsi kädessä kuljemme taloon autioon
ja se minua niin ravistaa
Ja tämä hetki saa minut pian aivovaurioon
kun talon aution kanssasi jaan

(solo, Annuli)

Ja käsi kädessä kuljemme taloon autioon
ja se minua niin ravistaa
Ja tämä hetki saa minut pian aivovaurioon
kun talon aution kanssasi jaan
ja käsi kädessä kuljemme taloon autioon
ja tämä hetki saa minut pian aivovaurioon
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Hetkinen

Viestin lähetti koo
mie meen sitten yksin Naurusaarille.
Öhöm.... minä en kyllä ole vielä päättänyt minne suunnistan lomalle...:rolleyes:
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti sopuli
Ahaa. Annuli vielä jatkokertomus-ketjussa juottaa kansalle Koffia porilaisen Karhun sijaan, vaikka Karhua sai vielä hanasta.

Hyi hyi Annuli, nyt on epäuskottavaa puhua mitään "porilaisesta" mielestä. Porilainen ei juo oluista kuin porilaista Karhua. Aina pitää tarkastaa, että pullostakin löytyy se laadun takaava "P".
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Isävainaa aina sanoi, että rauhoitetut eläimet on jätettävä rauhaan, joten olen antanut karhujen olla siitä saakka. Mutta koska värillä on väliä, olen antanut sympatiani punaiselle Koffille.

Kuten naisen pitää pysyä sielultaan puhtaana, myös ruumis pitää olla puhdas, niin isä aina sanoi. Siksi en ole koskenut mihinkään viinaksiin. Olen siis niin puhdas sielultani ja ruumiiltani kuin joku nainen voi olla...ja vielä eläinrakas. Siitä syystä ei ole kiva, että syyllistetään, kun ei yksinkertaisesti voi tuhota yhtään karhua tältä maapallolta.
 
Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On aivan päivän selvää, että tämän kisan tulee voittamaan nimimerkki "1900". Mies on kirjaimellisesti mies, joten meidän muiden ei kannata edes yrittää.

Mutta jos nyt kuitenkin yrittäisin...

Luonteeltani olen ainakin filosofinen ja muutenkin pohdiskeleva. Tunteet pelaavat elämässäni isoa roolia, usein liiankin isoa. Olen sitä tyyppiä, joka sekä murehtii että hekottaa sata mittarissa. Välimaastoa ei ole.

Viihdyn usein ja pitkään kirpputoreilla, pihatöissä, ystävien seurassa, jäähallilla, saunassa, stereoiden äärellä kantrin lumoissa, rullaluistimilla, netissä, pimiössä ja sängyssä. Vain jotakin mainitakseni.

Minuun on häkellyttävän helppo yhdistää sanat uskollinen, puhelias, hauska, perfektionisti, spontaani, herkkä ja tarkka.

Ulkoisilta puitteiltani lienen kohtalaisen sympaattinen, mutta en ole varsinaisesti kansikuvapoika. Pituutta on 173 cm, ja puntarin viisarit kenottavat 67 kg:n paikkeilla. Kuontalo on vaalea - rintakarvoja vähän, mutta tarpeeksi, ja suun reunuksia komistaa tyylikäs viiksipartayhdistelmä. Erityistuntomerkkinä mainittakoon äärimmäisen älykäs katse!

Minua on helppo rakastaa - tai edes äänestää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös