Syyspojat

  • 25 369
  • 284

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Re: Hetkinen

Viestin lähetti koo
Minä tarkkailen teitä, ja olen huolestunut sillä uusia ehdokkaita ei ole ilmaantunut, ja jotenkin tuntuu siltä että täällä on "kevättä rinnassa". Olkoon sitten kevättä, mutta syyspoikia tässä ketjussa kyseltiin eikä mitään soidinmenoja, huh.
Ja jos Senior ei ymmärrä, että minä olen kaunis, hieno, nuori, pitkä, hoikka, vaalea ja ihana nainen, niin omapa on asiasi, mie meen sitten yksin Naurusaarille. Tosin tällähetkellä olen paikassa jossa saatan tukehtua nauruun...on täällä niin hullua väkeä.
Terkkuja Oivalle, olit oikeassa!

Terveisin edelleen lomaileva koo
Ilmoittautuisin tähän loistavaan kisaan. Nyt täytyy mennä unten maille, joten teen esittelyni hieman myöhemmin. Jos se vain passaa arvon raadille?
 

Jindebyne

Jäsen
Hahaa. Koska tiedän täällä olevan ikäiseni nuori neiti minun on aivan pakko laittaa mainos minustakin, koska saatan saada jopa yhden pisteen! Siis Girlzilla lue tämä:
Hei! Olen 16v poika helsingistä. Harrastuksiini kuuluu jalkapallo ja jääkiekko, (tämän jutun jälkeen jatkoajan vanhempien miesten pilkkausten kuuntelu) . Olen vaalea 185cm pitkä, 72kg painava miehenalku.Luonteeltani olen iloinen, reipas, romanttinen ja lyhytvihainen. Tulevaisuudenhaaveeni ovat terve elämä, hyvä työpaikka, perhe (sinun kanssa?) ja nähd HIFK:n voittavan Jokerit hartwall areenassa. Toivon, että ilmoitukseni herätti kaikissa jatkoajan tytöissä/naisissa lämpimiä tunteita. Älä epäröi äänestää minua honey!
;)
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Hetkinen

Viestin lähetti Clark Kent

Ilmoittautuisin tähän loistavaan kisaan. Nyt täytyy mennä unten maille, joten teen esittelyni hieman myöhemmin. Jos se vain passaa arvon raadille?

Kunhan nyt et talviuneen vaivu, nimittäin ajattelin ehkä vähän jouduttaa tätä jaloa skabaa. Muuttaisin mielelläni sääntöjä siten, että alettaisiin lopettelemaan ehdokasesittelyt. Luulen, että kaikki halukkaat ovat jo kuvaelmansa laittaneet, Sinua lukuunottamatta joten, please weikap.
Toiseksi haluaisin Syyspojan ja Prinssisyyspojan lisäksi valittavan vielä Jatkoajan södein ja södeimmän tittelin nimi olisi, Pikku söpöliini.
Ne mahdolliset halukkaat jotka kyttäävät päivyrin kanssa viimeisiä osallistumispäiviä voisivat nyt nopsaan näpytellä "tuoteselosteen", niin sitten alamme äänestyksen.
Jos joku ei todellakaan ehdi mukaan tähän kilpaan, niin hänet toivotan tervetulleeksi Joulupoika äänestykseen, kunhan nyt ensin Joulukin lähestyy.

Eli huominen on vielä aikaa, jos sopii, ja sitten keskiviikkona alkaa äänestys. Minä tiedän jo ketä äänestän södeimmäksi, mutta kahdessa varsinaisessa Syyspojassa onkin mietiskeltävää...

Kaikki, miehet naiset, pojat ja tytöt saavat äänestää, ja tietenkin ne joiden on pakko äänestää.

Palkinnotkin olen jo keksinyt, mutta joudun pyytämään vähän toteuttamisapua, no eiköhän onnistune.

terveisin koo
 
Haa, minäkin tulen kilpailuun mukaan (tai sitten en, eikun siis, öh. Mikäs viesti tämä sitten on? Eikun siis...örh). Joo. Siis. Köhh. Pyydän hiljaisuutta.

Siis.

Olen siis Snowraven eli siis suomennettuna kaiketi Lumikorppi enkä edes tiedä miksi osallistun/osallistuin tähän kilpaan. Voittoa en tavoittele, lähinnä viimeistä sijaa. Ei, en yritä myöskään käyttää hyväkseni käänteisspspppsykologiaa ;)

Ikää ei ole vielä kovin paljoa kertynyt, mutta ketä kiinnostaa. Ketä tämä juttu ylipäätänsä edes kiinnostaa. Niin siis joo. Tiedän. Tämä viesti on sekava on tyhmä ja turha on kysyä miksi minä tämän edes kirjoitin. Siis eikun siellä katsomossa piti olla hiljaa...

Siis siis joo. Niin. Iästä vielä todettakoon siis se, että kaljaa en kaupasta saa, mutta mitäs minä sillä. Kalja On Pahaa™. Joo, naurakaa vaan... Ei kun siis, en minä ole mikään huono stand-up koomikkokaan, kuten joku sieltä takarivistä huusi shekhavalla äänellähh. Shiish. Eikun siis. Niin siis joo.

Niin. Viilaan usein pilkkua, mutta tänne Jatkoaikaan kirjoittaessani sitä ei kovin tapahdu, koska noudatanhan Jatkoajan sääntöjä kuuliaisesti, enkä kirjoita sststtstsätviestejä. Eikös joku voisi ajaa tuota takarivin näsäviisastelijaa pois auditoriosta, kun tuo henkilö vaan huutelee siellä minulle kokoajan..? Siis kyllä. Huumorini on huonoa, ja sitä tunnun ymmärtävän vain minä itse.

Kiekossa suosikkina on tietysti Tappara, sanoi kuka mitä tahansa. Tosin kiekossa usein pidän muuten altavastaajien puolia, esimerkkinä viime kauden Stanley Cup-finaalit, kun toivoin Hurricanesin voittavan sarjan ja NBA:n Läntisen Konferenssin välierät, kun olisin todella halunnut Sacramento Kingsin nuo välierät voittavat. Olihan noita matseja mahtava seurata edes tv:stä suorana lähetyksenä, vaikka NBC vähän pätkikin. Eikun siis joo. Anteeksi, mutta nyt kyllä ajauduin pahasti sivuraiteelle.

Kotipaikkanani on siis Suomi. Köh. *syvä hiljaisuus*

Siis lyhyenä yhteenvetona: Huonoa huumoria löytyy vaikka muille jakaa, älyä ei niinkään. Pessimismi yksi vallitsevista luonteenpiirteistä ja rentoudun ennen matsia...eikun siis eihän tää ollutkaan se Jyväshyvän SM-liigan joukkue-esittely kaudelle 93-94, eeh..? My self konfideens is really skai hai or skai roketing or hau duu juu vont tu sei it siis tänk juu.

Niin unohdin sen, että näitä ulkoisia "tuntomerkkejä" vaadittiin myöskin (?). Mutta joo. Pituutta on kertynyt tähän mennessä jotakuinkin 170 ja risat, paino heittelee. Komeusmerkkejä ei ole, rumuusmerkkejä sitäkin enemmän, että sikäli :D

Jotakin sellaista. Anteeksi "sekavasta" puheenvuorostani :D Kiitos ja nyt..öhh..sitten..öhh..raikuvat aplodit...Kiitos!

Edit: Jaahas anteeksi joo... Sen siitä kun ei katso edellisiä viestejä ja kirjottaa tänne ihan liian väsyneenä. Joten en siis tiedä hyväksytäänkö minua enää mukaan kilpaan... :P

Edit 2: Ai niin. Se jäi tuosta "kattavasta" profiilista vielä puuttumaan, että minähän olen jo "piakkoin" piinannut muita jatkoaikalaisia jo vuoden!

Edit 3: Taas pientä hienosäätöä... :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Syyspoikien äänestys alkakoon

En tiedä onko anteeksiantamatonta muutella sääntöjä mutta muutetaan nyt kuitenkin ja aletaan äänestämään ennen aikojaan.
Täytyyhän tämä asia saada selväksi, ja voittajakin haluaa otaa mitä pikemmin uuden arvonimensä käyttöön.
SIIS NYT VOI ALKAA ÄÄNESTÄMÄÄN !
Perustelut olisi hauskoja mutta ei pakollisia.
Liikkuvaisesta lomatavastani johtuen joudun vielä paneutumaan esittelytexteihin Syyspoika ykkösen ja Prinssin suhteen, mutta södein on ehdottomasti mielestäni...
...Ervatsalo
Toivottavasti Senior et pety kovasti, ethän?
Voitat varmasti jotain arvonimiä tiedä vaikka olisit itse Syyspoika kun äänestys päättyy.
Koska äänestys sitten päättyy? Katsellaan nyt kuinka Te uskaltaudutte poikia paremmuusjärjestykseen pistämään.

terveisin koo
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saanko minäkin

Saanko minä äänestää, vaikka olen itse ehdokas? Jos saan, niin äänestän ehdottomasti Predatoria. Ihan vaan ollakseni sanojeni mittainen mies.

Passaan söde-ja prinssiäänestyksen.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Äänestys siis alkaakoon...tosiaan. Onpa taas vaikea valinta, etenkin, kun on tunnetasolla sitoutunut odottamaan sitä yhtä oikeaa. Mutta tässä siis äänestyksen tulokset.

Syyspojaksi äänestän Tatzkaa. Ne tummat hiukset ja urheilullinen ulkomuoto höystettynä loistavalla musiikkimaulla saavat minulta täydet pisteet. Lisäksi kukaan, jolla on kaksi kissaa ei voi olla muuta kuin loistava ihminen.

Prinssisyyspojaksi oli minulle kaksi ehdokasta. Mutta kotipuoli voitti tässä tapauksessa eli pisteeni saa Arnold, tuo Ässien vankka kannattaja.

Pikku Söpöliini on tietenkin sydänkäpyseni JHag, jonka runollinen sielu on saanut minut näkemään maailman aivan toisella tavalla. Toivottavasti siellä Espanjan lämmössä muistat myös minua kalpeaa ahtaajaa...
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viesti Jhagilta Espanjasta

Annulille "Loistavaa ja kiitos" ja muille äänestäville naisille "Nyt kerätään vielä rusketusta Espanjassa loppukiriä varten".

Lupasin välittää viestin tänne.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Syyspoikien äänestys alkakoon

Viestin lähetti koo

Toivottavasti Senior et pety kovasti, ethän?
Voitat varmasti jotain arvonimiä tiedä vaikka olisit itse Syyspoika kun äänestys päättyy.

Hyvä koo!

Kestän päätöksesi kuin mies. Välillä pimeässä yksin kyynelehtien, mutta kestän kuitenkin. Kestän tuomiosi vielä paremmin, jos vaikka valehtelet minulle, että olin hopealla. Tai ei, anna jokin maustettu pronssi. Meillä kun hopea hävitään. Jos et anna, lupaan kestää senkin. Aika parantaa haavat, tiedäthän.

Itse äänestän Miika-ysikymppiä. Ehdottomasti. Miikassa on nuoresta iästään huolimatta ainesta ja otetta. Selvä tuleva penailija fritsuineen kaikkineen. Kelpo nuorukainen ja tuleva menestyjä, monilla saroilla;) . Panen Penalle faksin, että merkitsee Miikan jo nyt.

edit: Miikahan kirjoitetaan isolla
 
Viimeksi muokattu:

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ääni menee Seniorille!



Ei, älkää epäilkö että äänestäisin häntä koska hän äänesti minua.
Hänellä oli varmasti vaikeaa kun hänet pakotettiin osallistumaan!:D Ja huomasitteko vielä kuinka taidokkaasti hän pelasi aikaa, kunnon pelimies!. :p

Senior, HIFKi on nousussa kaavailussani! Ah, joukkue mikä ei pelkää pelätä kovaa, juuri kuin luotu minulle! Ei muuta kun HIFKiläiset manipuloimaan minua HIFKin puolelle! ;)


Niin ja Prinssisyyspoika menee Jhagille.



HERE I COME HIFK!


EDIT kirjotusvihe.
 
Viimeksi muokattu:

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Myrkyn äänestykset tulevat tässä:

Syyspoika:Tatzka
Tatzka oli omassa vertailussani ylivoimainen. Ulkonäkö vaikuttaa jumalaiselta, tekstissä oli huumoria juuri sopivasti, ja kissoista tuli vielä lisäpisteitä. Esittelystä sai sen kuvan, että Tatzka kertoi rehellisesti juuri sen mitä on, ilman sen suurempia nuoleskeluja. :) Lisäksi adjektiivit avoin, hellä, herkkä ja itsenäinen korottivat Tatzkan osakkeita, kuten myös se, että hän kertoi rustailevansa biisejä ja runoja.

Prinssisyyspoika: sampio
Äänestän sampiota prinssiksi pitkän pähkäilyn jälkeen. Ääneni sampiolle ratkaisi lähinnä se, että hän kuvaili luonnettaan tuliseksi, itse en kestäisi miestä, joka olisi aina kuin viilipytty ja täysin rauhallinen. Lisäksi sampion mainostama jumalallinen suutelutaito kuulosti hyvältä, mutta tietysti herää kysymys, onko sampio itse päätellyt olevansa jumalallinen suutelija, vai ovatko naiset häntä kehuneet.

Pikku söpöliini: FourForty
Tätä en oikeastaan osaa perustella. Trendikkyydestä tuli ainakin pisteitä, olen sitä mieltä, että jos miehellä on itselleen sopiva hyvä tyyli, ja hän muutenkin huolehtii ulkonäöstään, hän ei voi näyttää kovin kauhealta. (Poikkeuksia tosin tottakai on!) FourFortyn kirjoituksesta sai myös sen kuvan, että hän todellakin vaikuttaa lupauksensa pitävältä ja ehdottoman rehelliseltä henkilöltä. Savuttomuus oli myös iso plussa.

Tässä siis minun ääneni, ja pakko sanoa, että etenkin sampiolla oli monta kovaa kilpakumppania, joita en nyt tässä jaksa alkaa luettelemaan. Antaisin kuitenkin (jos koo tämän sallii?) Myrkyn erityisen kunniakirjan Sparrow:lle, sillä hän oli sampion kovin haastaja. :)

Taisi muuten tulla aika pitkät perustelut kaikkiin... :)
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Poison
Myrkyn äänestykset tulevat tässä:

Tässä siis minun ääneni, ja pakko sanoa, että etenkin sampiolla oli monta kovaa kilpakumppania, joita en nyt tässä jaksa alkaa luettelemaan. Antaisin kuitenkin (jos koo tämän sallii?) Myrkyn erityisen kunniakirjan Sparrow:lle, sillä hän oli sampion kovin haastaja. :)

Taisi muuten tulla aika pitkät perustelut kaikkiin... :)
Ole hyvä Poison, kaikenlaisia kunniakirjoja ja -mainintoja SAA antaa, ainakin toistaiseksi kun olen vielä hövelillä tuulella.
Kyllä nämä ehdokkaat ansaitsisivat kaikki omat kunniakirjansa niin hienoja ovat.
Kilpailu on kuitenkin kilpailu joten valittava on, vaikka sattuisikin olemaan toinen toistaan korkeatasoisempia ehdokkaita, niinkuin nyt näyttää käyneen. :)
Minä joudun vieläkin ratkomaan TOP Kymmentä, että saan sitten helpommin poimittua ne kaksi parasta ;)

terveisin koo
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Jaaha.. aika äänestellä!

Valintani syyspojaksi on ehdottomasti ikikakara Predator. Valinta ei varmasti kaipaa perusteluja!

Prinssisyypoika onkin sitten jo vaikeampi tehtävä. Siihen Oiva!

Nuuskahuulien maassa asuvana on hieman kova sana alkaa valitsemaan pikku söpöliiniä.... Tekisi mieli hypätä yli, mutta toinen käsi toisen silmän päällä: Tazka!
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Jaaha. Tähän on nyt sitten tultu.

Vaikeeta...

Aivan erityiskunniamaininta nimella huumorikirja lähtee seuraaville:
Oiva, Tatzka, 1900, Senior, Kalkun Rusakko, Spencer ja Johannes.

Muita kunniamainintoja seuraaville:
Finnisninja, Nikke ja Designer.

Ainoa, jonka valinta EI ole vaikeaa on
SÖPÖLIINI-palkinto.
Sen saa itseoikeutetusti:
Miika-90

Muita täytyy vielä maistella. Vielä voi yrittää vetää irtopisteet himaan ;)
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Syyspoikasuosikkini on vieläkin Tatzka, kukaan ei siis kyennyt pistämään lähes mustia hiuksia ja sinisiä silmiä paremmaksi, joten ääni menee Tatzkalle.

Prinssiksi sampio. Meillä kun on vielä samantyyppinen arvomaailma, niin ulkomuoto on sitten pelkkää plussaa. Viimeinen niitti oli kuitenkin parransänki ;)

Söpöliiniä mä en kyllä osaa valita, ehkäpä Predator, ikikakara, kuten ninja kuvaili, olisi tarpeeksi söpöläinen saamaan kyseisen tittelin :D
 

Voittaja

Jäsen
Minä puolestani joudun äänestämään Voittajaa:D En ole ikinä jäänyt missään ilman ääniä, enkä jää nytkään:p
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kiperä, suorastaan ylivoimainen tehtävä edessä...

ja ei nyt viitsis ihan kolikollakaan tai arvalla voittajaa ratkaista.

Hmmm...

No niin, vajavaisesti toimiva koneistoni on saanut tehtävänsä suoritettua joten on aika julistaa tulos.

Pikku söpöliini:
Tämä menee itseoikeutetusti koko maamme tulevaisuuden toivolle ja mahdolliselle presidenttiehdokkaalle, nuorisomme ylväälle edustajalle joka selässään on osoitetusti kantanut koko maapallon taakkaa. Pikku söpöliini on siis... vilpertti.

Prinssi:
Mies joka rakastaa naisia ja jäätelöä on ansainnut edes jonkin sijoituksen vaikka tämä nyt ei ole mikään rähinäpronssi eikä tyrmäyskulta. Olen pahoillani Senior, Sinä olet Prinssini... eh... siis Prinssimme.

Syyspoika:
Oiva, se olet Sinä. Eikä mitään tämän pidempiä perusteluja, voittajaa ei tarvitse perustella. Hän on!


Tällaista,

vlad#16.
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Ettäkö loppukirin paikka ?
Njaaa,,,pitäisikö kertoa että runoilen sekä suomeksi että englanniksi ,,,,en taida viitsiä ,,,,eikä niistä kukaan mitään ikinä kuitenkaan ymmärtäisi , en minä ainakaan.
Lausuisinko kauniin runon , no ehkä : kauneinkin lintu värisee kylmästä , yksin yllä korkeinpien huippujen ,,,ota siitä järkeä.
Entäs parrannsänki,,,,terä tylsä.
Luonteenlaatu,,,,onko laatua olemassakaan luonteessa ?
No niin ,,,,,ainoastaan voittajat ja viimeiset muistetaan eli loppuun voisin ystävällisesti laittaa pätkän filosofiaa : lost in space with only vodka , tractors and rock'n'roll.
Ja ultimate loppu ( patkä Edgar Allan Poeta ) : ja korppi huus : ei milloinkaan.
Sulkeudun epätoivoonne.
 

Honug

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Saipas tässä hyvät naurut.. :p

Itse äänestäisin kaitpa sitten TheRefiä näistä tämänhetkisistä ehdokkaista.. (en mitenkään saipahuhujen toivossa.. ;))
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Poison
Tässä siis minun ääneni, ja pakko sanoa, että etenkin sampiolla oli monta kovaa kilpakumppania, joita en nyt tässä jaksa alkaa luettelemaan. Antaisin kuitenkin (jos koo tämän sallii?) Myrkyn erityisen kunniakirjan Sparrow:lle, sillä hän oli sampion kovin haastaja. :)

Sydämelliset kiitokseni tästä maininnasta, Poison. Sparrow kiittää, tarttuu hentoon käteesi ja sitä kevyesti suudellen lausuu "enchanté". Lopuksi vielä kumarrus ja hurmaava hymy päälle. ;)

Olen tyytyväinen, että minut edes mainittiin tässä äänestyksessä, ja että sain edes jonkun maininnan! En lähtenyt hakemaan menestystä, mutta sain sitä kuitenkin, edes jonkin verran. Ja...onhan Girlzilla vielä äänestämättä! :D
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Minun ääneni menevät seuraaville:

Syyspoika: Sistis

Prinssi: Luistimet

Söpöliini: Fourforty

Eikä mitään perusteluja.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Välitilanne

Tasaista on Syyspoikakisassa. Tilanne näyttäisi tällaiselta kun 11 raatilaista on äänensä antanut:

Syyspoika:

30 p. Tatzka
20 p. Predator
11 p. Oiva
11 p. Senior


Prinssi:

Oiva ja Senior tasapisteissä 11

Södein toistaiseksi:

Four Forty

Mutta ei vielä hätää, kuka tahansa voi kiilata vielä voittoon, kunhan "kaikki" ovat äänensä antaneet.
:)
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
En ole katkera mutta kuitenkin...

No ilmoittaudun jo valmiiksi ensi vuoden kisaan. Syyttäkää arvon raati ja muut toimitsijat paikkaa nimeltä Yyteri ja sen hiekkarantoja siitä, että tämä potentiaalinen Syyspoika-ehdokas ei päässyt osallistumaan. Siellä, näppäimistön ulottumattomissa olen ollut muutaman kerran, mutta se ei ole ollut syy miksi en ehtinyt tähän kisaan. Syynä on aika joka on rajallinen vaikka olenkin nopea, mutta koitan ehtiä ensi vuoden Syyspoika-kisaan. Nyt vain olisi ollut kisakunto loistava... Suorastaan teräksinen. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitkän tauon jälkeen saavuin palstalle ja mikä yllätys minua odottikaan. Minua oli äänestetty ja olen tässä vaiheessa täysin tyytyväinen saatuihin ääniin ja kiitän kaikia minua äänestäneitä, ehkäpä joudun palstalle runonkin vielä äänien kunniaksi rustaamaan, ehkäpä biisin, laula en se on muiden homma, vapaa ehtoisia? ;)

Omat ääneni annan kunhan vielä olen puntaroinut toinen toistaan parempien ehdokkaiden kuvailut vielä kerran, vaikea paikka.

Kunhan syksy saapuu ja lehdet tippuvat puista voisimme järjestää talvityttöä, eli palstamme toinen toistaan mukavammat mimmit asettuisivat ehdolle. Talvi tytön tärkein tehtävä olisi luonnollisesti sulattaa talven pakkaset ja tuoda aurinko meidän kirjoittajien keskuuteen ;)

Nyt pohtimaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös