Viestin lähetti sampio
Vitsi sentään. Tytöt hei, mullakin on lähes mustat hiukset ja siniset silmät.
No, sä saat lisäpointseja vakaumuksesta...
Viestin lähetti sampio
Vitsi sentään. Tytöt hei, mullakin on lähes mustat hiukset ja siniset silmät.
Ilmoittautuisin tähän loistavaan kisaan. Nyt täytyy mennä unten maille, joten teen esittelyni hieman myöhemmin. Jos se vain passaa arvon raadille?Viestin lähetti koo
Minä tarkkailen teitä, ja olen huolestunut sillä uusia ehdokkaita ei ole ilmaantunut, ja jotenkin tuntuu siltä että täällä on "kevättä rinnassa". Olkoon sitten kevättä, mutta syyspoikia tässä ketjussa kyseltiin eikä mitään soidinmenoja, huh.
Ja jos Senior ei ymmärrä, että minä olen kaunis, hieno, nuori, pitkä, hoikka, vaalea ja ihana nainen, niin omapa on asiasi, mie meen sitten yksin Naurusaarille. Tosin tällähetkellä olen paikassa jossa saatan tukehtua nauruun...on täällä niin hullua väkeä.
Terkkuja Oivalle, olit oikeassa!
Terveisin edelleen lomaileva koo
Viestin lähetti Clark Kent
Ilmoittautuisin tähän loistavaan kisaan. Nyt täytyy mennä unten maille, joten teen esittelyni hieman myöhemmin. Jos se vain passaa arvon raadille?
Viestin lähetti koo
Toivottavasti Senior et pety kovasti, ethän?
Voitat varmasti jotain arvonimiä tiedä vaikka olisit itse Syyspoika kun äänestys päättyy.
Ole hyvä Poison, kaikenlaisia kunniakirjoja ja -mainintoja SAA antaa, ainakin toistaiseksi kun olen vielä hövelillä tuulella.Viestin lähetti Poison
Myrkyn äänestykset tulevat tässä:
Tässä siis minun ääneni, ja pakko sanoa, että etenkin sampiolla oli monta kovaa kilpakumppania, joita en nyt tässä jaksa alkaa luettelemaan. Antaisin kuitenkin (jos koo tämän sallii?) Myrkyn erityisen kunniakirjan Sparrow:lle, sillä hän oli sampion kovin haastaja. :)
Taisi muuten tulla aika pitkät perustelut kaikkiin... :)
Viestin lähetti Poison
Tässä siis minun ääneni, ja pakko sanoa, että etenkin sampiolla oli monta kovaa kilpakumppania, joita en nyt tässä jaksa alkaa luettelemaan. Antaisin kuitenkin (jos koo tämän sallii?) Myrkyn erityisen kunniakirjan Sparrow:lle, sillä hän oli sampion kovin haastaja. :)