Syyspojat

  • 25 345
  • 284

Maila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Slavia Praha
Vielä ehtii!

Minä - kuten aina - olen myöhässä.
Valintani sis suoritin Ctrl+f nappeja painamalla. Näin vältin koko viestiketjun lukemisen ja toisaalta nuoleskeluyritykset eivät kantautuneet korviini (vaikkakin korvien nuoleskelu miellyttää). Hakusanoina olivat erilaisin muunnoksin Simpsonit, viski ja suomirock.

Kilpailun taso oli ennakoitua huonompi noiden sanojen perusteella. Jonkinmoiseen ratkaisuun kuitenkin pääsin, vaikkakin hämäläiseltä tuo tulos näyttää.

syyspoika: Sistis
-Pohjannaula!

prinssi: Voittaja
-viski

söpöläinen: Designer
-kuinka kukaan voi kuulostaa noin paljon mieheltäni, oletko se sinä?


-Maila
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nyt voisi olla aikaa äänestää. Kertakaikkiaan, perjantaina olin jo saanut pitkän sepostukseni lähes valmiiksi, kun tuli äkkilähtö koneelta. No, nyt en jaksa vastaavaan runoiluun ryhtyä, vaan heitän kehiin suosikkini lyhyin perusteluin ja sillä selvä.

Syyspoika 2002:
Ervatsalo

Ei voi mitään, kaverin reikäpäinen huumori uppoaa minuun kuin voi veitseen.

Prinssi:
Ööö... tuota. Hmm, Sparrow, Oiva, Designer, finnishninja, Euro71... Ja ääneni menee Oival.. eiku Des.. äh. Voi vitebski, olkoon sitten Euro71.

Söpöläinen:
Äh, nimitys on väärä. Pikemminkin kolmas palkintosija menee Andrejlle.

Kunniamaininta SÄLLI85:lle rehellisestä tilityksestä, suomalaista arkirealismia parhaimmillaan (pahimmillaan).


Sanotaan nyt suoraan, että ääneni saivat kirjoituksillaan minua eniten naurattaneet, mietityttäneet tai muuten vain miellyttäneet. Te olette loistavia kirjoittajia jok'ikinen!
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Diamond
Ilmeisesti äänestysaika on vielä menossa joten minäkin annan tästä ääneni.

Södein olkoon nyt sit vaikka hörkkö sen vuoksi että on Porista (oletan että myös olet Porista, muuten ääni menee jollekkin toiselle Porilaiselle :D ) koska olen itse myös osittain Porilainen. Sitä paitsi kun käyn grillillä syömässä, tilaan usein Porilaisen.

Kiitos Diamond! Sain ensimmäisen noteeraukseni tässä kisassa! jihuu !

kyllä olen ehta Porilainen ja koko pienen ikäni olen täällä lupsinut.

Annan vain ja ainoastaan yhden äänen ja se menee... se menee... öö...Arnoldille!
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti koo


Lahjoja ja mainintoja:
Oiva saa partaveitsen, ilman hänen terävää, partaveitsen terävää järjenjuoksuaan ei Syyspoikakisaa olisi käyty. Ole hyvä Oiva.

terveisin koo

Kiitän kovasti partaveitsestä. Kasvojani katsellessa huomaan, että ehkä minun olisi pitänyt opetella käyttämään sitä jo puberteetti-iässä. Jostain syystä olen varmasti maailman huonoin parran ajaja. Onneksi minulla ei ole kovin valtava karvan kasvu tuossa kasvojen alueella. Muuten olisin kusessa. Tästä hyvin tarpeellisesta lahjasta minä kiitän, kiitän, kiitän.

Muuten: saanko minäkin alkaa nyt käyttämään titteliä Partaveitsi-poika?
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Partaveitsipoika Oiva

Ajattelin sellaista, kultaista koristepartaveistä jota voisit pitää pianon päällä telineessä ja näytellä vieraillesi. Se olisi ikäänkuin symboolinen you know... Mutta jos haluat tavallisen veitsen niin käyhän se.
Voit ottaa käyttöösi arvonimen Partaveitsipoika, mutta jos voitat koko skaban, sitten täytyykin miettiä käyttämääsi titteliä tarkemmin.

terveisin koo
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
koo

Otan sen symbolisen veitsen. Se kuulosti todella hyvältä idealta. Tosin sähköpianon päällä mikään ei näytä kovin hyvältä. Voinko nostaa sen veitsen olohuoneen hyllyyn? Siellä se olisi taatusti hieno.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kiitos Annuli ja hörkkö

Te taisitte jossain välissä ketjua antaa jonkunlaisen äänen ainakin allekirjoittaneelle. Kiitos :)

Ööh, kenelle minä sitten antaisin ääneni? Hmm, tuntuu siltä, että tässä ketjussa on yleistä vetää kotiinpäin tai ainakin antaa vastaääniä. Eikö säännöt voisi kieltää tälläisen toiminnan? Ensi vuonna sitten uudet säännöt? :D No, jos minä annan sitten nykysääntöjä mukaillen ääneni hörkölle. Hyvä Ässät!
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Tatzka

Kunhan syksy saapuu ja lehdet tippuvat puista voisimme järjestää talvityttöä, eli palstamme toinen toistaan mukavammat mimmit asettuisivat ehdolle. Talvi tytön tärkein tehtävä olisi luonnollisesti sulattaa talven pakkaset ja tuoda aurinko meidän kirjoittajien keskuuteen ;)

Mä jo vähän odottelin, että millonka joku ehdottaa tota... Tasapuolisuuden nimissä Talvityttö-kisa olis kyllä paikallaan. ;)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Chip


Mä jo vähän odottelin, että millonka joku ehdottaa tota... Tasapuolisuuden nimissä Talvityttö-kisa olis kyllä paikallaan. ;)
Voion ottaa kisan järjestämisen tehtäväkseni. Kisa alkanee elokuun puolella ja säännöt selkiytyvät siihen mennessä. Ainoa asia mikä tällä hetkellä on varmaa on toinen toistaan paremmat ehdokkaat ja valinnan vaikeus.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Tatzka

Voion ottaa kisan järjestämisen tehtäväkseni. Kisa alkanee elokuun puolella ja säännöt selkiytyvät siihen mennessä. Ainoa asia mikä tällä hetkellä on varmaa on toinen toistaan paremmat ehdokkaat ja valinnan vaikeus.
Vai niin, ja miten sinä aiot hoitaa Syyspoikavelvollisuutesi jos otat lisää duunia? Kysyn vaan? Syyspojalla on paljon edustamista ja kaikenlaista hommantynkää, ei siinä kuule ehdi miksikään missikeisariksi samalla. Näyttää nimittäin siltä että voitat Syyspoikatittelin joten unohda kaikki talvitytöt, kertakaikkiaan ja
ala keskittymään tulevaan mistervuoteesi:D

Terveisin koo misterkeisarinna
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti koo

Vai niin, ja miten sinä aiot hoitaa Syyspoikavelvollisuutesi jos otat lisää duunia? Kysyn vaan? Syyspojalla on paljon edustamista ja kaikenlaista hommantynkää, ei siinä kuule ehdi miksikään missikeisariksi samalla. Näyttää nimittäin siltä että voitat Syyspoikatittelin joten unohda kaikki talvitytöt, kertakaikkiaan ja
ala keskittymään tulevaan mistervuoteesi:D

Mä tiedän täällä yhden, joka olis sopiva...:p

Tai no, se vois tarkemmin ajateltuna olla niinsanotusti pukki kaalimaan vartijana, joten unohda 'se':D
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Mitenkäs tässä kisassa on käynyt?
Voin muuten pan... pistää sen Jatkoajan Talven Neito-kilpailun alulle. Eihän tässä muutakaan voi. Kisa voisi alkaa noin kuukauden-kahden kuluttua, mutta vasta sitten kun nämä kesäiset säät ovat loppuneet. Eihän talven tyttöä nyt kesällä voi valita...
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Clark Kent
Mitenkäs tässä kisassa on käynyt?
Voin muuten pan... pistää sen Jatkoajan Talven Neito-kilpailun alulle. Eihän tässä muutakaan voi. Kisa voisi alkaa noin kuukauden-kahden kuluttua, mutta vasta sitten kun nämä kesäiset säät ovat loppuneet. Eihän talven tyttöä nyt kesällä voi valita...
Ei tässä kisassa ole vielä käynyt mitenkään, kaikki on vieläkin mahdollista kun saimme lisäaikaa tuon viikon katkoksen vuoksi.

Tehdään näin, huomiseen klo 20.00 on aikaa äänestää ja sitten slut. Prinssipoika voi olla melkein kuka vaan joka vielä saa pisteitä mutta Tazka johtaa Syyspoikakisaa...noo ei johda kuin 19:llä pisteellä.


Terveisin koo

Ojalasta tarkistaen, nyt on pisteet oikein.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Diamond:

Kiitos kehuista, nythän tässä kasaantuu jo melkoisia paineita. Jos joku innoittuu kirjoituksistani, niin hyvähän se vain on, ja yritän itse olla niiden mukainen oikeassa elämässä. Parisuhde on haastava, mutta elämää suunnattomasti rikastuttava asia.

Poison:

Suutelutaitoni itsearviointi oli lähinnä joke eli jouko, mutta toisaalta ei tuo parempi puolikaskaan kovin usein laita vastaan sille. Elämäni aikana olen suudellut vain yhtä aikuista naista, jos ei äitiä lasketa. Tulisuus taas on totta kuin totuus.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti koo



Tehdään näin, huomiseen klo 20.00 on aikaa äänestää ja sitten slut.


Terveisin koo


Onkohan kaikki nyt huomanneet, että äänestysaikaa on enää vajaat neljä tuntia tässä visvai... siis visaisessa kisassa.
Minä olen jo hankkinut smokin, frakin, rakin, irakilaisen napatanssijan ja vihreätä luomiväriä kisan palkintogaalaa varten.
Joten, mattimyöhäiset äänestämään....
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jep

Annan tässä viime hetkillä omat söde- ja prinssiääneni. Varsinainen ääni meni jo Predalle.

Södeksi valitsen Ervatsalon. Olet niin syötävä ja lutunen, että kanssasi olisi vallan ihanaa...oi oma pikku Erva...uuh...

Ja prinssiksi äänestän koota, vaikka varsinaisesti hän ei millään muotoa kisaan voikaan osallistua. Prinssi on silti lähimpänä prinsessaa, jollainen koo voisi hyvinkin olla.

Onnittelut kaikille ääniäni keränneille.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Oivaa oivasti apinoden annan varsinaisen ääneni varsinaisesti Oivalle. Olen muutenkin aina rakastanut naisia, joilla on varsi. Tai Warre... minun yhdellä lapsuuden kaverin äipällä oli nimittäin Warre. Siis auto nimeltä Wartburg. Sen kun käynnisti, niin koko lähitienoo oli täynnä sinisen harmaata savua ja porttikongeissa raikui Warren upea tyhjäkäyntiääni "dädä-däng-däng-däng-däng-BANG-däng-däng-BANG-däng... jne. Ja se haju oli jotakin aivan tajutonta.
Ai niin, anteeksi, eihän tuo Wartburg (neliovinen, hattuhylly punaista, aitoa tekosamettia) kuulu mitenkään tähän varsinaiseen asiaan.

Sis Oiva saa minun varsinaiset pisteeni.

Sitten ehdottomasti Södein on nimim. koo. Tämä ei ole mitään lahjontaa, vaan minä olen muuten heikkona oranssinvärisiä pöksyjä käyttäviin neitoihin... minä rankasti epäilen että sinulla on myös oranssiset sukkanauhaliivit jääkaapin pakastelokerossa... onhan minullakin punaiset pitsiliivit vastaavassa Rosenlewin kylmäosastossa.

Ja sitten Ehdottomasti kisan Prinssinakiksi valitsen nimim. Tunkin.
Ihan sen takia, kun sälli ei ole edes kisaan osallistunut ja tämän valinnan jälkeen Tunkki haukkuu minun "rahvaanomaisia, mukamas vitsikkäitä" latteuksiani entistäkin suuremmalla raivolla.

Se on siinä. Onnea voittajille.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Peli on päättynyt

Hyvät naiset ja herrat, Jatkoajan Syyspoikakisa on vihdoinkin päättynyt. Minulla on ilo ja kunnia julistaa teille seuraavaa:

Syyspoika on yllätys yllätys Tatzka
Prinssipoikia on kaksi Oiva ja Predator
Södejä myös kaksi Miika-90 ja Ervatsalo
Tatzka 40 p.
Oiva ja Predator 21 p.
Miika ja Ervatsalo saivat omaan södeimmän virkaansa 3 puoltoääntä.
Pisteet on laskettu ehdottoman rehellisesti ja naisen logiikalla.
Kunniamaininnat ja huumorikirjat on lueteltu ketjussa joten ne voitte tavata sieltä. Se mikä on jäänyt mainitsematta tulee nyt.
Finnjewel ei ole kauaakaan syksyllä vapaana, Nikellä on kaikki mahdollisuudet mistermarkkinoilla, oikeilla mistermarkkinoilla, ja Mustavalkoisen kaksoisveli syö tällähetkellä mein pihassa grilliherkkuja, tosin ilman karvoitusta mut kuitenkin.
Palkinnot ilmestyvät voittajille heti kun saan ne lähtemään, tai en minä niitä saa, mutta rohkasen mieleni ja kysäisen joskos naapurin nörtti ne teille lähettäisi.
Kiitän lämpimästi kaikkia osallistujia rehdistä kilvasta ja ONNITTELEN VOITTAJIA. Kaikki te ootte södejä.

Olen aina halunnut olla prinsessa, joten voitte mielikuvitella kuinka hyvältä minusta NYT tuntuu. Kiitän Oivaa niin kovasti, että kruununikin meinaa pudota. Predatoria kiitän södejutusta ja haluan olla luottamuksenne arvoinen. siis prinsessa söde...
...kyllä itsestään on sitten kiva puhua.

Tatzka...runo, loru tai laulunpätkä!

terveisin todellinen prinsessa
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Syyspoika
se kaveri on
huuru-ukon
ja kesäauringon
talven peite kun tulee
mukavaa muistella on
vieressä
takan lämpöisen
tai muun sellaisen
mitä se koo taas
aikaan on saanut
pienet teerenpelit
ja vihat kaukaiset
ei auta edes
kengät oranssit
kun tuima katse
silmissä häilyy
vaan muistakaa se
että vain voittajat
ja viimeiset muistetaan.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: Peli on päättynyt

Viestin lähetti koo
Nikellä on kaikki mahdollisuudet mistermarkkinoilla, oikeilla mistermarkkinoilla,

Vau, nyt veti kyllä hiljaiseksi. Kiitän arvon raadin puheenjohtajaa koo:ta ja onnittelut voittajille minunkin puolesta. Saisko Tatzka pidettyä ns voittajan puheen? Vai lausuuko esim Predator muutaman lisäsanan lopputuloksista?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Predator saa ET-lehden vuosikerran. Preda voi odotellessaan lueskella sitä, niin lähtee "kakaramaisuudet" huitsin nevadaan ja alkaa hänkin vanhentua arvokkaasti.:D



terveisin koo [/B][/QUOTE]

Mikä ihmeen ET-lehti? Onko se jokin Steven Spielbergin Dreamworksin sponsoroima lehdykkä, aiheina ET ja muut avaruusalienit? Mielellänihän minä tuollaisen lehden vastaanotan... onkohan siinä sellainen iso keskiaukeamankuva Alienista (Sigorney Weaverkin kelpaisi) tai vielä parempi jos siinä olisi kuva kun ET phones home! Sen minä teippaisin oitis makkarin seinälle, alkuperäisen Taistelevat Metsot-taulun päälle.
Kiitos koo, olen imelletty kunnianosoituksesta!
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hienoa!

Tunnustusten saaminen on vaatimattomalle luonteelleni suorastaan elinehto ja nythän tärppäsi. Minustako tuli siis Syysprinssi? EI haittaa yhtään, vaikka joudunkin jakamaan tuon tittelin toisen prinssinakkipojan - Predatorin - kanssa.

Kiitän kovasti kaikkia äänestäneitä, kannustaneita ja muita kiittämisen arvoisia. Kiitos kovasti myös koo. Kiitos.

Täytynee viilata tuota allekirjoitusta tämän saavutuksen myötä.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos kailille minua äänestäneille, perheelleeni ja etenkin kissoille, jotka kehräsivät sylissäni vaikeimpina hetkinä, puskivat suloisina vasten kylkeäni ja katsoivat pyöreillä silmillään anelevasti jääkaapin edessä. Ilman edellisiä minä en olisi tässä tilanteessa.

Tuomari toimintaan olen täysin tyytyväinen ja tuomari, ei vaan siis unelmien prinsessa todellinen sellainen oli todella lumoava.

Lupaan olla tittelin arvoinen ja tarjota tuomarille ja äänestäjilleni kaikille valitsemansa tuopin olutta tai siideriä ;) (siideri naisille vain).

Viikonloppuna teen ensimmäisen edustuskeikkani Ankkarokissa ja muutaman viikon päästä on HC-Maratonin vuoro, joten lupaan olla ahkera.

Kanssa kilpailijat olivat loistavia ja hämmästyksekseni voitin kilpailun.

Varsinaisen puheen ja runon tai laulun rustaan tähän ketjuun 2 päivän sisäään, kunhan suurin tunnekuohuni on mennyt ohi.

ps haluan, että mailmassa olisi rauha ja kaikilla kivaa. Väkivalta on ilkeää ja sodat tuhmia, hyi.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suurta viisautta

Viestin lähetti gammonthis
Syyspoika
se kaveri on
huuru-ukon
ja kesäauringon
talven peite kun tulee
mukavaa muistella on
vieressä
takan lämpöisen
tai muun sellaisen
mitä se koo taas
aikaan on saanut
pienet teerenpelit
ja vihat kaukaiset
ei auta edes
kengät oranssit
kun tuima katse
silmissä häilyy
vaan muistakaa se
että vain voittajat
ja viimeiset muistetaan.

Tämä oli elämää suurempaa viisautta ja voin tähän kohtaan todeta, että toivottavasti minut tullaan muistamaan.

Ja onnittelut muuten kaikille muillekin voittaneille ja hävinneille!
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
gammonthis, kaunis runo, kiitos kun laitoit sen, mutta "tuima katse silmissä häilyy", hui kauheeta. Kuka minua nyt vihaa, kaukaisesti vielä? :confused:

Predator, ei siinä lehdessä ole keskiaukeamakuvia, harmi. Siinä mitä minä luin lomallani oli keskiaukeamalla juttuja erilaisista tunteista. Tiedäthän tunteet, viha, rakkaus, nälkä jne?
Lehdessä kerrottiin myös puutarhanhoidosta, oli ruokaohjeita ja koirien muotia. Luulen, että pitäisit tästä ko. lehdestä joten ilman keskiaukeamakuvia for you.

Oiva, Kiitos, kiitos kiltit lapset, kirkassilmät silkohapset...
Ajattele, sinusta tuli prinssi ja minusta prinsessa aivan yllättäin. Enpä olisi viikko sitten uskonut, että näin käy, mutta toisaalta kun meitä katsoo, niin voi tietysti ihmetellä, että nytkö vasta. :)

Tatzka, minulle iso olut. Muista, Ankkarokissa ei saa tapahtua mitään skandaalinpoikastakaan. Et voi antaa aihetta mihinkään kyseenalaiseen juttuun, sillä paparazzit ovat kuin haukat nyt perässäsi. Muistathan viedä kisut hoitokotiin, ettei siihenkään puoleen pääse kukaan käsiksi. Ja pese ikkunasi, sellainen otsikko olisi kauhea, että "Jatkoajan Syyspoika tihrustaa maailmaa likaisten ikkunoiden läpi".

Nikke, olen huolissani, joko saat puhuttua? Muistan kun minä ensikertaa elämässäni jouduin tilanteeseen joka veti hiljaiseksi, se oli kamalaa...vaikka ei ollutkaan...sillä vaikka suomenkieli unohtui osasin puhua Saksaa...tosin vain yhden lauseen...
Joopa joo, Niket kuitenkin pärjää noilla markkinoilla...vai?

Ja missäs Senior piileskelee? Millonkas lähdetään? Naurusaarille?
Kiva, että et sijoittunut kun vasta kolmanneksi, minusta kuuluisuus tuo ikäviä vivahteita ulkomaanmatkoihin joten, kiva.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös