Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Saako kysyä miten etenet syövän kanssa, @Vanha Len?
Kiitos, kyllä tämä tässä. 2 hoitoa takana ja 4 edessä. Seuraavan hoidon jälkeen ehkä kuvataan ja katsotaan miten myrkyt ovat tehoneet. Sivuoireet ovat jääneet siedettäviksi. Sellanen semisti krapulainen olo on 24/7 ja limakalvot kummastakin päästä rikki. No, nämä oli odotettavissa ja niihin jo asennouduinkin. Ruoka kuitenkin maistuu ja pystyn nukkumaan. Kovia kipujakaan ei ole vielä ilmaantunut. Psyykkinen puolikin on kunnossa, joka on ehkä se tärkein asia. Tosin fysiikan romahtaessa myös mieli romahtaa. Koitan nauttia jokaisesta uudesta päivästä ja jokaisesta hetkestä sen päivän sisällä.

Olen myös muutamalle syöpää sairastavalle tukihenkilö. Se antaa paljon mutta tuon kanssa pitää olla tarkkana. Myötätuntouupumus saattaa yllättää ja on salakavala juttu. Itse olen kuitenkin elämäni tärkein ihminen.

Kaikki on sallittu sodassa ja rakkaudessa. Paitsi sodassa rakkaus ja rakkaudessa sota. -Juice Leskinen

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kiitos, kyllä tämä tässä. 2 hoitoa takana ja 4 edessä. Seuraavan hoidon jälkeen ehkä kuvataan ja katsotaan miten myrkyt ovat tehoneet. Sivuoireet ovat jääneet siedettäviksi. Sellanen semisti krapulainen olo on 24/7 ja limakalvot kummastakin päästä rikki. No, nämä oli odotettavissa ja niihin jo asennouduinkin. Ruoka kuitenkin maistuu ja pystyn nukkumaan. Kovia kipujakaan ei ole vielä ilmaantunut. Psyykkinen puolikin on kunnossa, joka on ehkä se tärkein asia. Tosin fysiikan romahtaessa myös mieli romahtaa. Koitan nauttia jokaisesta uudesta päivästä ja jokaisesta hetkestä sen päivän sisällä.

Olen myös muutamalle syöpää sairastavalle tukihenkilö. Se antaa paljon mutta tuon kanssa pitää olla tarkkana. Myötätuntouupumus saattaa yllättää ja on salakavala juttu. Itse olen kuitenkin elämäni tärkein ihminen.
Kiitän tilannepäivityksestä. Mukavaa päivänjatkoa ja pärjäile.

"I'm starting with the man in the mirror" - Michael Jackson, 1987

Punamustaa jääkiekkoa - Porin Ässät

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Hieno uutinen @Vanha Len

Juuri joku päivä sitten pohdin tilannettasi, kun olet ollut aktiivisempi palstalla. Nauti elämästäsi!

Kielipoliisi - prkl... päivämäärään kuuluu piste molempien numeroiden perään!
Suosikkijoukkue
Hartaat toiveet & Hukutetut haaveet
Saatana, se on nyt sitten selätetty tälläkin kertaa. Ei nyt pysty muuta sanomaan.
Valtaisat onnittelut sinulle! Olet sä vaan melkonen soturi ja taistelija.

Vanha Len 2 - Syöpä 0

The sensation as I look at you; there's eyeworks in your fires. Burning lightning,; deep desire
You may not always succeed at first, poeTry anyway (☞゚ヮ゚)

oittsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hienoa!

Syöpädiagnoosin saaminen on kyllä sellainen musta aukko johon imaistaan - HUS-alueella noin kuukaudeksi. Jos tästä nyt jollekin iloa on, niin kerrotaan että kun varsinaiset hoidot sitten alkavat niin kaikkeen tulee aikataulu ja rytmi ja suomalainen terveydenhuolto näyttää sen höyryjyrämäisen osaamisensa mistä sitä ei voi liiaksi kehua.

Oma eukko sairastui n. 40:senä levinneeseen rintasyöpään, joka on hänellä jo luustossa ja imusolmukkeissa ja vaikka missä. Tilanne on ollut päällä jo kuusi vuotta, mutta on se silti kova paikka ymmärtää että päivät käyvät yksi kerrallaan vähemmiksi.

Tsempit kaikille tämän kanssa painiville.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tulipas hyvä mieli. Monta kertaa sitä on tullut miettineeksi mikä tilanne Lenin suunnalla on ja on pitänyt käydä kurkkimassa onko palsta-aktiivisuutta ollut milloin viimeksi. Onnittelut ja tsemppiä arkeen!

Kuten Bat Helvetistä, olen poissa kun aurinko taas saa

All vibes, no tactics

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa!

Tällaisten ketjujen noustessa vapaan keskustelun puolella aktiiviseksi aina vähän jännittää että millaisilla viesteillä ketju on uudelleenaktivoitu. Onneksi tällä(kin) kertaa näin päin!

riisi serkku suudelma aurinkoinen
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy