Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
@ultrar paljon voimia tähän, vaikka se ei niinkään lohduta, kun läheinen on lähdössä ajasta ikuisuuteen. Kaikkihan me lähdetään, mutta sairauden nujertamana tää on vaikeampaa. Juurikin meille, jotka tänne vielä jäämme. Olkoon pois lähtö meille kaikille kivutonta ja selkeää. Se on kaikille helpointa ja odottavathan he meitä leirinuotiolla, tunturijärven rannalla. Me viedään sitten kahvit mukana.

Kaikki on sallittu sodassa ja rakkaudessa. Paitsi sodassa rakkaus ja rakkaudessa sota. -Juice Leskinen

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Omalla isällä oli myös eturauhassyöpä. Robotti leikkasi pois. Myös isän kaksi veljeä on kulkenut saman polun. Eli ihme on jollei satu myös omalle kohdalle.

Eturauhassyöpä on luultavasti syövistä se paras vaihtoehto. Kun miettii minkä profiilin porukka on päättämässä tutkimusrahoista yms., niin ei ihme että kyseistä syöpää leikataan pois robottien kanssa liukuhinhatyyppisesti.
David H. Koch kun sairastui eturauhassyöpään niin totesi, että tätä pitää tutkia. Ja kun 50 miljardin omaisuudella varustettu mies päättää rahoittaa jotain, niin rahaa todella liikkuu. Eikä varmaan veljensäkään unohtanut tukea tätä.

"Legal interpretation takes place in a field of pain and death"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness. That is life."
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Tutkija: vuonna 2040 syöpä voi koskettaa jo lähes kahta kolmasosaa ihmisistä
Yllä olevan ihmeellisyyden luin juuri. Myönnetään - olen kaikesta suht pihalla oleva juoppo - mutta olen ymmärtänyt, että valtaosa länsimaissa ym. niihin verrattavissa olevissa valtioissa elävistä ihmisistä kuolee vastaisuudessakin nimenomaan syöpäsairauksiin. Kauniilla tai rumalla tavalla, väistämättä, elämän kiertokulkua, ei liikaa sakkia maapallolle. Helvetin kyynistä, kyllä. Kummisetäni, isäni, minä- tervetuloa..

Tässä lukee jotain fiksua ja kekseliästä..
Suosikkijoukkue
Ne, joilta ei odoteta mitään ja JYP
Tutkija: vuonna 2040 syöpä voi koskettaa jo lähes kahta kolmasosaa ihmisistä
Yllä olevan ihmeellisyyden luin juuri. Myönnetään - olen kaikesta suht pihalla oleva juoppo - mutta olen ymmärtänyt, että valtaosa länsimaissa ym. niihin verrattavissa olevissa valtioissa elävistä ihmisistä kuolee vastaisuudessakin nimenomaan syöpäsairauksiin. Kauniilla tai rumalla tavalla, väistämättä, elämän kiertokulkua, ei liikaa sakkia maapallolle. Helvetin kyynistä, kyllä. Kummisetäni, isäni, minä- tervetuloa..
Tämähän on nimenomaan näin. Kerran koettu juttu ja toinen kerta saisl jäädä kokematta tai, toiseksi paras vaihtoehto, jäädä viimeiseksi.

@Hatchetman jos tarvitset juttukaveria tai vaan jotain ajatusten purkukanavaa, niin laita YV.

Kaikkea mitä sanon saa ja täytyy käyttää minua vastaan.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Tällä viikolla oli pamahtanut HUS: kirje postilaatikkoon. Perjantaina kävin verikokeissa ja tiistaina klo16:00 Lääkärin puheille. Silloin selviää missä mennään näin 5vuoden jälkeen. 2016 tammikuussa saatiin loppuun mun osalta hoidot loppuun ja syöpä selätettyä. Nyt lähdetään tarkistamaan missä mennään.

Suosikkijoukkue
Ne, joilta ei odoteta mitään ja JYP
Tällä viikolla oli pamahtanut HUS: kirje postilaatikkoon. Perjantaina kävin verikokeissa ja tiistaina klo16:00 Lääkärin puheille. Silloin selviää missä mennään näin 5vuoden jälkeen. 2016 tammikuussa saatiin loppuun mun osalta hoidot loppuun ja syöpä selätettyä. Nyt lähdetään tarkistamaan missä mennään.
Itse tappelin kontrolleista vapautuksen kymmenen vuoden jälkeen. Aiemmin ei haitannut, kun oli työpaikat sairaaloiden vieressä (kahdessa eri kaupungissa) mutta nykyisessä positiossa olisi kokonainen työpäivä pilalla aina niiden vuoksi.

Kaikkea mitä sanon saa ja täytyy käyttää minua vastaan.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Viime viikolla otettiin jällexen viipalekuvat varjoaineen kera. 7. päivä lekuri soittaa tuloksista. Ei ole jännitystä tai pelkoa päällä. On sitten, mitä on ja hoidetaan tarvittaessa. Kaikki me lähdetään järjestyksessä pois täältä masn päältä. Kyse on ainoastaan, että milloin.

Kaikki on sallittu sodassa ja rakkaudessa. Paitsi sodassa rakkaus ja rakkaudessa sota. -Juice Leskinen

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt lekuri soitti ja kertoi tulokset kuvantamisesta. Munuaisen kohdalla oleva imusolmuke oli pienentynyt. Tosin vasemman lonkan sisällä oleva imusolmuke oli kasvanut 10 milliä. Asia ei vaadi hoitoidikaatiota tahi lisätutkimusta. Ainoastaan seurantaa. Loppu vuodesta uusi kuvantaminen.

Itsellä oli hieman pelko perseessä, tai ei niinkää pelko, vaan ajatus siitä, olisiko sisäelimiin kehittynyt etäpesäkkeitä tms. Tältä osin kaikki kunnossa. Tietenkin, kun tarkkaillaan tilannetta, niin tämä saatanan tauti säilyy tuolla takaraivossa. Se aiheuttaa toisinaan välillisiä masennusjaksoja sun muuta. Mutta. Elämä on nyt hyvää. Puoliso vaihtoi duunipaikkaa ja ansio parani kohtuu hyvin. Mä pääsin koulutukseen, joka oli vain haave, koska pisteitä ei ollut tarpeeksi, mutta katsoivat työkokemuksen riittäväksi. Uusi auto on tuotantolinjalla ja katsotaan omakotitaloa. Tähän päädyttiin siksi, että puolisoni saa mittavan ennakkoperinnön ensi vuonna.

Perusasiat ovat kunnossa. Ei yksi 10 milliä suurentunut imusolmuke vaikuta tähän mitenkään. Enemmän huolta aiheuttaa alkava Liigakausi ja Tepsin tilanne:)

Viimeksi muokattu:

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olisko siitä nyt 5 vai 6 vuotta aikaa, kun työterveydessä löydettiin syöpä kilpirauhasessa. En itse osannut, enkä osaa vieläkään suhtautua asiaan oikein millään tapaa. Omalla kohdalla se johtui varmaan siitä, että kuolema itsessään ei pelota, aina on ollut sellainen olo, että täältä lähtö tulee todennäköisemmin hieman aikaisemmin, kuin myöhemmin. Yksi iso tekijä oli myös se, että itsellä operaatio meni todella hyvin, enkä fyysisiä kipuja tai oireita joutunut asiasta kokemaan.

Jos silti samaa kohtaloa ajattelisin lapsilleni, niin se on asia joka saa mielen pelokkaaksi ja mietteliääksi. Syöpiä on helppoja tapauksia ja pahoja tapauksia, toivottavasti silti kenenkään ei asiaa tarvisi läpi käydä.
Itse sain viime vuonna terveen paperit ja toivottavasti kyseinen vieras ei tähän perheeseen koskaan tule enää käymään.

Joka ainoalle tsemppiä, joka joutuu jollain tapaa asian kanssa kamppailemaan!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy