Erkka Lapanen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK - FC Liverpool
Eipä juuri minkäänlaiseen. Suomi mainostaa itseään Lapilla ja revontulilla. Markkinointi on suomalaiselle ylivoimaisen vaikeaa. Helsingin kaupunki toki julistaa budjettiesityksessään:Olisi hyvin mielenkiintoista tietää, millaiseen näkyvyyteen Helsinki ja muut maamme kaupungit pyrkivät ulkomailla, onko Suomi riittävästi esillä isoilla matkailumessuilla jne.
Kehitämme Helsingistä maailman kestävintä ja älykkäintä matkailukohdetta.
Meillä on vahvat perinteet istua erilaisissa komiteoissa luomassa pilviä hiveleviä tavoitteita ja kehumassa itseämme itsellemme. Tietenkin Helsingin julistaminen "maailman älykkäimmäksi matkailukohteeksi" on sikäli helppoa ettei se tarkoita yhtään mitään.