Suomen presidentinvaali 2018

  • 303 596
  • 2 333

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Erittäin hyvä väliintulo Haataiselta kun Huhtasaari jauhaa käsittämättömiä juttujaan maahanmuuttajista.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Höpö höpö. Saukki veti hienosti suoraan vastapalloon. Vähemmän yllättäen kretsu ja ryssän vasalli eivät tätä ymmärtäneet, fanipojista puhumattakaan.

Lehdistö propaganda toiminut siellä suunnalla.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kyllösen mukaan suurimpia turvallisuusuhkia ovat nuoret, kouluttamattomat miehet. Ei hän täysin väärässäkään liene, mutta olen käsittänyt, että joissain tapauksissa nuoria kouluttamattomia miehiä pidetään myös kulttuurin rikastuttajina.

70's Showta tullut vieläkin katsottua, lainaan sieltä: Burn!
Olisiko suomeksi: pistit aika pahan!
 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Haatainen ei näe mitään yhtäläisyyksiä holtittomalla maahanmuuttopolitiikalla ja terrorismillä. Uskomatonta puusilmäisyyttä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Haatainen ei näe mitään yhtäläisyyksiä holtittomalla maahanmuuttopolitiikalla ja terrorismillä. Uskomatonta puusilmäisyyttä.
Ei, vaan totesi, ettei kaikkia mamuja voi eikä saa leimata, mikä on täysin totta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On tuo Huhtasaari tyhmä. Tulee jopa Halla-ahoa ikävä.
Halla-ahohan on oikeasti äärimmäisen fiksu ja saattaisi jopa saada yllättävän hyvänkin äänimäärän jos olisi tuolla mukana. Liekö sitten kasetti kestäisi tuolla olla kun hiillostetaan, mutta kuitenkin.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Huhtiksella on kova hinku iskeä kovaa vastaan. Välillä kun malttaisi vähän miettiä niin saisi varmaan jotain järkevääkin sanottua.

Tässä aiheessa Huhtiksella oli erityisen suuri paine profiloitua. Se johti paniikkiin ja säheltämiseen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tässä aiheessa Huhtiksella oli erityisen suuri paine profiloitua. Se johti paniikkiin ja säheltämiseen.
Pääsi läpiajoon mutta veti suoraan logoon kun ei muuta keksinyt, vaikka pienellä mielikuvituksella olisi voinut harhauttaa ja pistää sisään.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eiköhän tuo Huhtis aika selkeät viivat siihen vetänyt.

Kerroppa missä kohtaa sanoi että kaikki mamut ovat terroristejä?

E. Kelasin lähetystä, itse en sitä kohtaa löytänyt.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
MÄ OON JO TRUMPIN KANS TEKEMÄS DIILIÄ!

On tuo Huhtis kyllä hyvä. Panisin jos se antais.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vanhanen mee roskiin
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
En äänestä Vanhasta mutta hän on kyllä vetänyt tänään hyvin, asia-argumenteilla. Ulkopolitiikan tuntemuksesta plussaa. Haavisto on hiljaa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Vanhanen horisi nyt kyllä ihan älyttömiä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Eihän näistä presidentillistä kaliiberia ole kuin Niinistö, Vanhanen ja Haavisto, varauksin Torvalds.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Selvä, ei kiinnosta natsin sanomiset.

Siis sanoitko minua natsiksi? Vai Huhtista? Itse olen kyllä vasemmalle kallellaan, Huhtasaaresta en tiedä vaikka olisin, todisteita olisi hyvä kuitenkin ennen syytöstä esittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös