Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Totta, Väyrysestä tulee keisari.Eihän näistä presidentillistä kaliiberia ole kuin Niinistö, Vanhanen ja Haavisto, varauksin Torvalds.
Totta, Väyrysestä tulee keisari.Eihän näistä presidentillistä kaliiberia ole kuin Niinistö, Vanhanen ja Haavisto, varauksin Torvalds.
Epätoivo piinaa kun ei enää muuta keksi kuin nuoleskella Helsingin lähiöiden leipäjonoista ääniä.Väykkä on ihan alistunut. Tylsää.
Hih, no mietipä sitä.Siis sanoitko minua natsiksi? Vai Huhtista?
Siis sanoitko minua natsiksi? Vai Huhtista? Itse olen kyllä vasemmalle kallellaan, Huhtasaaresta en tiedä vaikka olisin, todisteita olisi hyvä kuitenkin ennen syytöstä esittää.
Joo, vähän oon pettynyt. Rytinällä ekaan vaihtoon, mutta sitten katosi kuvasta.Väyrynen hyytynyt totaalisesti. nyt pitäisi paahtaa täysillä.
Ei, vaan totesi, ettei kaikkia mamuja voi eikä saa leimata, mikä on täysin totta.
Tämänpäivän gallupin mukaan Väyrysen kannatus on jo nyt suurinta Perussuomalaisten ja Vasemmistoliiton kannattajien keskuudessa. Saattaa sieltä vieläkin löytyä uusia äänestäjiä.Epätoivo piinaa kun ei enää muuta keksi kuin nuoleskella Helsingin lähiöiden leipäjonoista ääniä.
Jätkä on demarinazi. Nyt oon kaiken nähnyt.
Tuskin sitä kukaan noista kieltää, heti seuraavassa puheenvuorossahan sen joku toinen Haataista kompannut toi esille, olikohan Haavisto. Itse vain näen hyvänä, ettei Huhtiksen annettu edes aloittaa lietsontaansa. Ei sillä, että työntäisin pääni perseeseen potentiaalisen vaaran edessä, vaan siksi, että se vaara on lopulta pieni suhteessa avuntarvitsijoihin. Kuten Haavisto about sanoi, radikalisoituminen alkaa siitä, kun apua tarvitseva kokee toistuvasti jäävänsä sitä vaille.Mutta on kyllä yhtä harhaista väittää, että turvapaikanhakijoiden joukossa ei ole tullut terroristeja ja rikollisia. Näköjään Turun tragedia on jo Lindtmanin sätkynukella ja muillakin hymistelijöillä unohtunut. Ja muut tapahtumat, mitä turvapaikanhakijat ovat aiheuttaneet. Kreatonismiin verrattavaa typeryyttä alkaa vertaamaan terroristien maahantuloa omaan naapurustoon.
Amerikkalaisuutinen Suomesta: Maailman turvallisimmasta maasta tulee suhteessa muslimiväestöön eniten ISIS-terroristeja – verkkouutiset.fi
Kukahan maksaa demarinazien nettiliittymien kulut? Mulle tulee yksi suunta mieleen.
Et ole varmaan katsonut YouTubesta haastatteluja, joissa Halla-ahoa on hieman enemmänkin kuin hiillostettu. Hyvä esimerkki on eräs pressiklubi, jossa Saska Saarikoski ja Leif Salmen kilpaa räyhäävät Halla-aholle. Jos pää kestää tuon, uskon, että kestää myös tällaiset vaalitentit.Halla-ahohan on oikeasti äärimmäisen fiksu ja saattaisi jopa saada yllättävän hyvänkin äänimäärän jos olisi tuolla mukana. Liekö sitten kasetti kestäisi tuolla olla kun hiillostetaan, mutta kuitenkin.
Tuskin sitä kukaan noista kieltää, heti seuraavassa puheenvuorossahan sen joku toinen Haataista kompannut toi esille, olikohan Haavisto. Itse vain näen hyvänä, ettei Huhtiksen annettu edes aloittaa lietsontaansa. Ei sillä, että työntäisin pääni perseeseen potentiaalisen vaaran edessä, vaan siksi, että se vaara on lopulta pieni suhteessa avuntarvitsijoihin. Kuten Haavisto about sanoi, radikalisoituminen alkaa siitä, kun apua tarvitseva kokee toistuvasti jäävänsä sitä vaille.
Tuskin sitä kukaan noista kieltää, heti seuraavassa puheenvuorossahan sen joku toinen Haataista kompannut toi esille, olikohan Haavisto. Itse vain näen hyvänä, ettei Huhtiksen annettu edes aloittaa lietsontaansa. Ei sillä, että työntäisin pääni perseeseen potentiaalisen vaaran edessä, vaan siksi, että se vaara on lopulta pieni suhteessa avuntarvitsijoihin. Kuten Haavisto about sanoi, radikalisoituminen alkaa siitä, kun apua tarvitseva kokee toistuvasti jäävänsä sitä vaille.
Jääkiekkotasolla kun miettii Suomenn sarjoja kuvannollisesti niin Niinistö, Vanhanen, Väyrynen ja Haavisto pelaa liigassa. Kyllönen, Haatainen ja Torvalds mestiksessä ja Huhtasaari 5. divarissa.
Aivan käsittämätömiä puheita Huhtasaarelta taas kerran. Miten joku voikaan olla noin pihalla...
... Kuten Haavisto about sanoi, radikalisoituminen alkaa siitä, kun apua tarvitseva kokee toistuvasti jäävänsä sitä vaille.
Nuo Haataisen ja kumppanien vastaukset Huhtasaaren maahanmuuttajalausuntoihin eivät olleet mitenkään yllättäviä. Siksi erityisen kummallista ettei Huhtasaarella ollut niihin valmiita jatkokommentteja. Oliko Soini sitten niin hyvä puhuja omasta takaa ettei Perussuomalaisiin ikinä luotu mitään koneistoa jotta puolueen poliitikot saisivat valmennusta julkiseen keskusteluun. Myös Jussi Niinistö on joskus vielä sitä puoluetta edustaessaan sortunut samaan ja mennyt ihan sekaisin kun on tullut äkillisiä mutta sinällään odotettuja kysymyksiä.Tässä aiheessa Huhtiksella oli erityisen suuri paine profiloitua. Se johti paniikkiin ja säheltämiseen.
Populistinen ripuli ei ansaitse erityisempää suvaitsevaisuutta. Pyrin arvostamaan erilaisia näkemyksiä ja näkökulmia asioihin, mutta Huhtasaari on kampanjansa aikana viimeistään lokeroinut itsensä siten, etten erityisesti hänen näkemyksilleen maahanmuutosta painoarvoa anna. Voin lukea tai kuunnella jonkun ilmaisukykyisemmän kriitikon läppää joskus jopa mieluusti, mutta en enää tämän lietsojan, joka hommassaan on vieläpä kehnonlainen.Natsia minusta ei saa tekemälläkään, suvaitsemattomuus tällä palstalla on vain käsittämätöntä. Itse maksan oman nettiini.
Kuten Haavisto about sanoi, radikalisoituminen alkaa siitä, kun apua tarvitseva kokee toistuvasti jäävänsä sitä vaille.
jos katsoo Suomen resursseja sijoittaa ja kouluttaa ihmisiä, niin kyllä ne ovat aika rajalliset. Jos heillä ei ole perustetta jäädä, niin silloin nopeasti ulos, jos ei Suomeen sopeudu eikä täällä pysty olemaan. En minä tunne sellaista ihmistä kohtaan mitään sääliä, joka tuo turvattomuutta tullessaan ja anoo turvapaikkaa
Tietääkö joku minkälaista diiliä Huhtasaari on tekemässä Trumpin kanssa?Salella hyvä ilme kun Huhtis mouhoaa diilistä Trumpin kanssa
Populistinen ripuli ei ansaitse erityisempää suvaitsevaisuutta. Pyrin arvostamaan erilaisia näkemyksiä ja näkökulmia asioihin, mutta Huhtasaari on kampanjansa aikana viimeistään lokeroinut itsensä siten, etten erityisesti hänen näkemyksilleen maahanmuutosta painoarvoa anna. Voin lukea tai kuunnella jonkun ilmaisukykyisemmän kriitikon läppää joskus jopa mieluusti, mutta en enää tämän lietsojan, joka hommassaan on vieläpä kehnonlainen.