Simolainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Länsirannikko
Tuo "tunkee eteen" kertoo kaiken oleellisen asenteestasi. Kannattaisi ehkä hieman höllätä pipoa tuolla liikenteessä. Jos joku ohittaa sinut liikennesääntöjen puitteissa, sen ei luulisi olevan sinulta lainkaan pois. En ole ikinä ymmärtänyt, miten joillain jäärillä voi mennä ohitetuksi tuleminen niin pahasti tunteisiin.
Mutta jos nyt joku "tunkee" 4 sekunnin väliin ja tämä ei karkaa heti horisonttiin muusta liikenteestä johtuen, niin ehkä Simolainen vaan tyynesti höllää muutamaksi sekunniksi kaasua, kunnes väli on taas kunnossa. Varsin helppo ja luonnolinen manööveri, tai ainakin pitäisi olla jokaiselle joka tuolla tien päällä liikkuu.
ei minua haittaa, jos joku tunkee, sujahtaa, pujahtaa, liukuu tms siihen eteen, mikäli näin luulit. Termistä viis.
Eikä minua haittaa edes höllätä kaasua.
Mutta, entäpä kun siellä minun (tai sinun) takana on 150 autoa, jotka tässä tapauksessa joutuvat hölläämään kaasua, mitä pidempi jono sitä isommin, niin mun mielestä se ei ole mukava manööveri. Jos sattuu olemaan vielä paska keli, niin kurat tuulilasissa bonuksena. Ei kurat/vedet/loskat tuulilasissa varmasti kaikkia haittaa, mutta ei se kivaakaan ole. Mun mielestä.
Jos itse ohittelen, nään sen niin, että mulle siitä voisi olla ”hyötyä”, hyvin harvoin kuitenkin on todellisuudessa ja mahdollisimman vähän haittaa muille. Kukin tavallaan.