Vai keskinopeuskameroita, kaikkea ne ihmiset uskookin. Todellisuudessa edes Tampereen rantatunnelissa, joka on siis käytännössä parin kilometrin putki ilman pakoreittejä, pysähtyminen on kielletty, jatkuva 24/7 kameravalvonta koko matkalta, edes siellä ei mitata keskinopeuksia. Nopeus siinä 20-30 metriä ennen tolppaa ratkaisee, molemmissa päissä putkea. Kuten yllä todettiin, tilanne voi toki muuttua tulevaisuudessa.
Omana mielipiteenä tämä kuljettajan arvuuttelu ja "ei voi aukottomasti todistaa" pelleily aiheuttaa valtavasti turhaa byrokratiaa ja sitoo turhia työvuosia esim. siitä tarpeellisesta liikennevalvonnasta. Sakko/seuraamus ajoneuvon rekisterinumerolle, rekisteriin merkitty haltija selvittelee omakustanteisesti kuka kaveri maksaa, jos ei itse koe olleensa vääryyttä tehnyt. Saataisiin niitä komisarioita tuonne liikenteeseen ratsaamaan oikeita rikkeitä kuten turvavälien laiminlyönnit, ohituskaistojen pumppailut ja kiihdytyskisat, suojatiegiljotiinit jne.
Omana mielipiteenä tämä kuljettajan arvuuttelu ja "ei voi aukottomasti todistaa" pelleily aiheuttaa valtavasti turhaa byrokratiaa ja sitoo turhia työvuosia esim. siitä tarpeellisesta liikennevalvonnasta. Sakko/seuraamus ajoneuvon rekisterinumerolle, rekisteriin merkitty haltija selvittelee omakustanteisesti kuka kaveri maksaa, jos ei itse koe olleensa vääryyttä tehnyt. Saataisiin niitä komisarioita tuonne liikenteeseen ratsaamaan oikeita rikkeitä kuten turvavälien laiminlyönnit, ohituskaistojen pumppailut ja kiihdytyskisat, suojatiegiljotiinit jne.