Alvajärven Urho
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Arsenal
Ihan mahdollista. Tuosta taas olen aivan satavarma, että ennen Kärsämäkeä on kamerat samalla kun rajoitus tippuu 100-80, tämä siinä vaskikellojen holleilla. Tuostakin aika varma olen, että Konginkankaan pohjoispuolella jonkin huoltsikan (oisko ollu neste) holleilla oli kamera sellaisella spotilla missä rajoitus tippui jopa 60 jos en ihan väärin muista. Itse en toki nelostietä ole Lahtea pohjoisemmaksi ajellut viimeiseen reiluun vuoteen, mutta tuskinpa nuo mihinkään ovat muuttuneet, kun pari vuotta sitten noita Kärsämäen holleilla olevia kameroita oli liikuteltu ja joku kamera kokonaan poistettukin.
Voitaisiin tästä melkein veto ottaa, ettei Konginkankaalla ole. Menen viikon päästä pohjoiseen ja voin tarkistaa. Reittiä en ollut vielä valinnut, mutta jos rahapalkintoja on luvassa, niin sitten tätä kautta :) Viitasaarella (eli vähän Konginkankaasta pohjoiseen) oli joku vuosi sitten sitä siltaremppaa ja muistaakseni 50 km/h:n rajoitus. Siinä luki kyltissä jotain kameravalvonnasta, mutta ei siellä tutkakameratolppaa ollut. Kärsämäen suhteen ne tolpat voivat ihan yhtä hyvin olla ennen kylää kuin kylän jälkeen. Vaskikellojen luona on tolppa, mutta muistikuva ei kerro minulle onko Vaskikello ennen vain jälkeen Kärsämäkeä täältä mennessä.