Minusta on vajaan vuoden Pösöllä ajelun tuloksena tullut suht rauhallinen kulkija. Ei tuolla ranskan ammeella tahdo olla kiire mihinkään. Menossa on tätä nykyä tärkeintä leppoisuus ja hyvä kun hereillä pysyy. Toki joka päivä näkee kaikenlaista, mutta ne tulee kuitattua vaan miettimällä, että mitä söisi lounaalla :)
Yksi asia kuitenkin ihmetyttää päivä päivältä enemmän, Vihdintien valot. Aivan sama ajanko kuuttakymppiä, yhdeksääkymppiä tai jotain tuosta välistä. Punaisia on useimpina päivinä vihreitä enemmän. Se on aika saavutus, kun tiellä on kuitenkin sama rajoitus koko matkan ja on kai jonkinlainen pääväylä noissa maisemissa. Kehä 1:n ja 3:n välissä on kulkusuunnasta riippuen 10-11 valot ja aina seison punaisissa n. 6-8 kertaa.
Paras on pohjoisesta tultaessa, kun heti Kehä 3:n kohdalla on n. 500m matkalla neljät valot ja useimpina aamuina on vähintään kolmet punaiset. Koko autojono rekkoineen siis kiihdyttää liikkeelle vain pyhsähtyäkseen ennen kuin kukaan ehtii vaihtaa edes kolmoselle. Ei mulla ole kiire mihinkään, mutta ei jaksaisi vempata noiden hallintalaitteiden kanssa. Mieluummin hieroisin stereoita tai nenää. Inimaginable tâche (meniks oikein?).
Yksi asia kuitenkin ihmetyttää päivä päivältä enemmän, Vihdintien valot. Aivan sama ajanko kuuttakymppiä, yhdeksääkymppiä tai jotain tuosta välistä. Punaisia on useimpina päivinä vihreitä enemmän. Se on aika saavutus, kun tiellä on kuitenkin sama rajoitus koko matkan ja on kai jonkinlainen pääväylä noissa maisemissa. Kehä 1:n ja 3:n välissä on kulkusuunnasta riippuen 10-11 valot ja aina seison punaisissa n. 6-8 kertaa.
Paras on pohjoisesta tultaessa, kun heti Kehä 3:n kohdalla on n. 500m matkalla neljät valot ja useimpina aamuina on vähintään kolmet punaiset. Koko autojono rekkoineen siis kiihdyttää liikkeelle vain pyhsähtyäkseen ennen kuin kukaan ehtii vaihtaa edes kolmoselle. Ei mulla ole kiire mihinkään, mutta ei jaksaisi vempata noiden hallintalaitteiden kanssa. Mieluummin hieroisin stereoita tai nenää. Inimaginable tâche (meniks oikein?).