Huikeaa settiä minäkin todistin audikuskilta, mutta 4-tiellä. Ohituskaistalla ohitan peräkärry-transit-yhdistelmän, vauhtia nippa nappa 120. ohitin ylämäessä siis 80km/h ajavan ajoneuvon rivakasti, ja ohitus tapahtui sekunneissa. Kuitenkin takana on audi joka vilkuttaa takanani pitkiä, jonka jälkeen ohittaa perässäni transitin, puikaten minun ja transitin välistä (olen edelleen vasemmalla kaistalla) rinnalleni ja jättää vauhtinsa samaan omani kanssa. Lähden kiihdyttämään, ajatellen, että pääsen ohi tuosta maanvaivasta ennen ohituskaistan loppumista MUTTA EI! Audi jatkaa kiihdyttämistä rinnallani koko ohituskaistan, vauhdin ollessa lopussa liian suuri täällä kerrottavaksi. Vasen kaista alkoi jo kapenemaan, kun minun oli pakko jarruttaa, että en keräile autoani kaiteesta kilon palasina. Episodin jälkeen ajoin audin perässä noin 10km, ja molemmat käännyttiin saman huoltoaseman pihaan. Ajoin audikuskin viereen, koska halusin nähdä, minkä näköinen tollikka siellä ratin takana on. Kuinka ollakkaan, kuskin paikalta nousee nuorehko jannu ja apukuskin paikalta teinityttö. Kuulin jannun hehkuttavan tälle teinirasialleen kovaan ääneen, kuinka hän arvasi bemarin jäävän kisassa kakkoseksi. Heitin hänelle, että oikeaan kisaamiseen tuosta sun pikkulohkosta (1,8) ei ole, mutta liikennettä sillä osaat näköjään terrorisoida. Kyllä kääntyi jannu kannoillaan ja alkoi tivaaminen "Millä padalla sun bemari on, häh?". Mistähän näitä ammattikoulujen supersankareita oikein sikiää?