pikkukatti
Jäsen
Aika turha tuosta itseään urpoksi tuntea. Olen toisinaan itse jättänyt ohittamatta kun olen tiennyt kääntyväni pian. Ja lähes joka kerta se hitaampi on kääntynyt samasta rampista, joten ohittamaan olen "joutunut" kuitenkin.
Niin no, tuossa minun tilanteessa tuo ei ollut oikeasti mikään kovin paha "synti" Koska tosiaan siitä rampista siirryin toiselle isolle tielle, missä on huomattavasti vaikeampi ohittaa. Hetkellisesti tuli kuitenkin vähän sellainen fiilis, että oliko ihan tarpeellinen ohitus.
En sitten yhtään tykkää tän kylän keskustasta. Molemmilla puolin bussipysäkit (toisella puolen vaan tosin saapuvat, eli eivät kauaa siinä ole) Ja etenkin ruuhka-aikaan se on ihan tukossa, koska tien leveyttä ei ole suunniteltu tuollaiseen. Tänäänkin kiva ahtautua siitä välistä kun vastakkaisella pysäkillä oli 3 tai 4 bussia ja viereisellä yksi. Ja vastaan tuli autoja, jotka tietty tunki samaan aikaan tuohon väliin. Siihen kun välillä lisätään vielä joku jakeluauto suunnilleen poikittain, niin hyvä tulee. Tai eräs toinen pysäkki, heti liikenneympyrän jälkeen. Siihen kun sopivaan aikaan osuu useita busseja, on ruuhka valmis. Kerran taisi osua 5 bussia samaan aikaan ja minä joka olin toiseksi viimeisenä, jäi autostani perä osittain liikenneympyrään ja perästä tullut bussi olikin sitten kokonaan vielä ympyrässä. Ja muu liikenne ei luonnollisesti siitä kohtaa ohi päässyt. Ja jokaisen oli tietenkin pysähdyttävä siinä pysäkillä. Vittumaisia tilanteita, mutta onneksi ne ei kovin kauaa aina kerrallaan kestä.