Oikeassa elämässä? Muistaakseni Kurt oli vuosimallia 1967 ja mie olen 1973, eli voisi olla isoveli. Nää muut voisi olla isiä ja Joplinin Jäniksen tapauksessa äitejä.Ja ei kait se Cobain ollut Eviliä kuin jokusen vuoden vanhempi.
Oikeassa elämässä? Muistaakseni Kurt oli vuosimallia 1967 ja mie olen 1973, eli voisi olla isoveli. Nää muut voisi olla isiä ja Joplinin Jäniksen tapauksessa äitejä.Ja ei kait se Cobain ollut Eviliä kuin jokusen vuoden vanhempi.
Kari Tapion kuolemasta jo yli 7 kuukautta, huh.
Eihän siitä ole kuin muutama vuosi, kun Patrick Lalime aloitti uransa Pensseissä ja pelasi enemmän tappiottomia otteluita uransa alussa enemmän kuin muut ennen.
Eiku... Mies lopettaa nyt, 37-vuotiaana. Ei saakeli. taidan olla melkoisen vanha jo minäkin.
Negatiiviset tapahtumat muistaa paremmin?
Aasian tsunamista on siitäkin kohta 7 vuotta.
Jokelan koulusurmista lähes 4 vuotta
Ja Jyrki-ohjelman päättymisestäkin tulee tänä vuonna kuluneeksi 10 vuotta.Apulanta-yhtye 20 vuotta. Morjens ja onnea! "Vastahan" Anna mulle piiskaa soi Jyrkissä.
Lomalla aika kuluu nopeasti. Jatkoajassakaan en käynyt yli kahteen viikkoon.
Lueskelin sivusilmällä tuosta edellisenä päivänä sattuneesta onnettomuudesta herra alikessun selailemasta Iltalehdestä helteisellä Vekaranjärvellä, telamiinoja kaiveltiin silloin alokkaana maahan hiki hatussa.Air France lento 4590 tyssäsi Pariisin lähellä hotelliin päivälleen 11 vuotta sitten. Onnettomuudessa kuoli 113 ihmistä ja koneenahan oli siis Concorde. Concordella lentäminen lopetettiin vuonna 2003. Minun mielestäni nämäkin tapahtuivat ihan juuri äskettäin.
Pesäpallossa pelataan jo viimeisiä runkosarjakierroksia. Sinne meni taas se kesä. Viimeiset pari kuukautta on kyllä huimalla tahdilla menneet.
Isäni kuolemasta tulee pian jo 6 kuukautta aikaa.
Minun isäni kuolemasta tuli juuri 23 vuotta. Ehdittiin onneksi ryypätäkin yhdessä.Isäni kuolemasta tulee pian jo 6 kuukautta aikaa.