Silloin huomasin, että aika on kulunut nopeasti

  • 28 181
  • 131

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja ei kait se Cobain ollut Eviliä kuin jokusen vuoden vanhempi.
Oikeassa elämässä? Muistaakseni Kurt oli vuosimallia 1967 ja mie olen 1973, eli voisi olla isoveli. Nää muut voisi olla isiä ja Joplinin Jäniksen tapauksessa äitejä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tapasin eilen Kemorassa RR-ajoissa "vanhan mp-köörin" ja voi ristus, että oli väri paennut kaikkien naama- ja/tai pääkarvoista eikä siinä pääkatsomon penkillä tainnut istua yhtään alle viiskymppistä herras(?)miestä.
Mutta - kaksipyöräisillä oltiin kaikki liikkeellä ja hauskaa oli ;-)
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Eihän siitä ole kuin muutama vuosi, kun Patrick Lalime aloitti uransa Pensseissä ja pelasi enemmän tappiottomia otteluita uransa alussa enemmän kuin muut ennen.
Eiku... Mies lopettaa nyt, 37-vuotiaana. Ei saakeli. taidan olla melkoisen vanha jo minäkin.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Eilen pelattiin Trivial Pursuitia tyttöystävän kanssa ja kyseisen pelin otin kotoani mukaan kun omaan asuntoon aikoinani muutin. Hiukkasen vanha painos siis kyseessä, mutta yhtäkkiä mieleen iski että painos on vanhempi kuin tyttöystävä ja vain muutaman vuoden minua nuorempi. Ihmekös kun ei ihan lonkalta tule kaikki sen hetken julkkikset, hiihtäjät tai poliitikot.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Kari Tapion kuolemasta jo yli 7 kuukautta, huh.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Negatiiviset tapahtumat muistaa paremmin?

WTC-iskuista on puolentoista kuukauden päästä 10 vuotta.
Myyrmannin räjähdyksestä melkein 9 vuotta
Aasian tsunamista on siitäkin kohta 7 vuotta.
Jokelan koulusurmista lähes 4 vuotta
Minun syntymästäni yli 23 vuotta
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eihän siitä ole kuin muutama vuosi, kun Patrick Lalime aloitti uransa Pensseissä ja pelasi enemmän tappiottomia otteluita uransa alussa enemmän kuin muut ennen.
Eiku... Mies lopettaa nyt, 37-vuotiaana. Ei saakeli. taidan olla melkoisen vanha jo minäkin.

Piti eilen jo tulla kirjoittamaan samasta aiheesta. Heti palasi mieleen joku Linkun NHL-weeklyn kooste, jossa nuori tulokasvahti piti sensaatiomaisesti Pensejä pystyssä ja johdatti voittoon. Sellaista se.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Lomalla aika kuluu nopeasti. Jatkoajassakaan en käynyt yli kahteen viikkoon.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Apulanta-yhtye 20 vuotta. Morjens ja onnea! "Vastahan" Anna mulle piiskaa soi Jyrkissä.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Air France lento 4590 tyssäsi Pariisin lähellä hotelliin päivälleen 11 vuotta sitten. Onnettomuudessa kuoli 113 ihmistä ja koneenahan oli siis Concorde. Concordella lentäminen lopetettiin vuonna 2003. Minun mielestäni nämäkin tapahtuivat ihan juuri äskettäin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Air France lento 4590 tyssäsi Pariisin lähellä hotelliin päivälleen 11 vuotta sitten. Onnettomuudessa kuoli 113 ihmistä ja koneenahan oli siis Concorde. Concordella lentäminen lopetettiin vuonna 2003. Minun mielestäni nämäkin tapahtuivat ihan juuri äskettäin.
Lueskelin sivusilmällä tuosta edellisenä päivänä sattuneesta onnettomuudesta herra alikessun selailemasta Iltalehdestä helteisellä Vekaranjärvellä, telamiinoja kaiveltiin silloin alokkaana maahan hiki hatussa.

Tosiaan se 11 vuotta on niistä päivistä kulunut, aika kovaa vauhtia mennään. Silloin oli lukio vasta takana ja nyt tuli vietettyä kolmekymppisiä ja odotellaan omaa jälkikasvua maailmaan.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tuo Apulanta sai minutkin miettimään, niin monia vuosia bändiä kuunnelleena. Viime vuosina olen hämmästellyt vaikkapa Yön juhlakiertueita, mutta että Apulanta...

Noh, käpälät kohti taivasta perjantaina herrojen keikalla. Ja ääni käheäksi.

e: teltan "katto" toki käsieni ja taivaan välissä
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pesäpallossa pelataan jo viimeisiä runkosarjakierroksia. Sinne meni taas se kesä. Viimeiset pari kuukautta on kyllä huimalla tahdilla menneet.
 

Nick Neim

Jäsen
Pesäpallossa pelataan jo viimeisiä runkosarjakierroksia. Sinne meni taas se kesä. Viimeiset pari kuukautta on kyllä huimalla tahdilla menneet.

Sanos muuta. Puoltaväliä olisin veikannut. Mutta 4 peliä keskimäärin joukkueilla jäljellä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Eilen vein aamulla roskapussia ulos, ja kuin sattuman oikusta 70-80 -lukuinen ruskeasävyinen linja-auto mateli ohitse. Sellaisia liikkuu harvoin kulmilla, pisti oikein silmään. Tuli samalla mieleen, että saavutin ekaluokkalaisen statuksen pari-kolme viikkoa vaille 34 vuotta sitten. Ekana koulupäivänä hyppäsin vuonna -77 kotipihan kulmalta samantapaiseen bussiin. Aamuaurinko paistoi eilen ihan samalla tavalla, oli suunnilleen yhtä lämpöistäkin.

Aikaa on kulunut kuin Ankkalinnan joessa olisi virrannut tai lampaat olisivat syöneet, sano.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kun noin parikymppinen muija ehdottelee sellaista toimintaa, jossa laitettaisiin pissavärkit vastakkain niin ensimmäisenä tulee mieleen että olenko joku pedo jos täkyyn tartun. Missä vaiheessa tässä on näin päässyt käymään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös