Tekstistäsi kuitenkin välittyy aika vahvasti se että vaadit yhdenlaista suhtautumista Lahtiseen.
Tässä menet metsään, en minä vaadi mitään, mutta pidän itsestään selvänä, että tuon laatuisen rikoksentekijän, olipa ihan kuka tahansa, kuuluu kantaa koko se paska, minkä se tuulettimeen tuo ja Lahtinen ei tässä ole mikään poikkeustapaus, kuin kukaan muukaan samaan syyllistynyt. Jos sinusta on jotenkin järkeen käyvää, että rikoksen tekijän status vaikuttaa jotenkin siihen kuinka asiaan suhtautuu, niin sille en voi mitään, se on sitten omat arvot kun puhuu.
Kun olet maininnut kannattajan hämmennyksestä ja vaikeudesta asiaa hahmottaa tai ymmärtää, tai näin olen ainakin tulkinnut, niin mieti edes sitä, minkä paskajöötin herra väänsi sille kannattamallesi seuralle, ihan yhtä syytön kaikkeen paskaan on myös JYP, eikä silti voi asiaa mitenkään paeta tai muuttaa enempää kuin varsinainen teon uhrikaan.
Ainoat sympatian ansaitsevat tässäkin keississä on se uhrit, joille yhden tunarin teot tuo peruuttamattomia seuraamuksia. Minä veikkaan, että oikeasti et pelaajaa tunne kuin joukkueen pelaajana ja seuran muroihinhan tuo kusi, joten tässä sulla on pakosti ristiriita, että kumpaa arvosi oikeasti tukevat, seuraa vai kys. pelaajaa, myös tämä on asian pihvi, siinä kun uhrinkin kokema, On kyllä oikeasti matalaa vetää tämmöiseen asiaan jotakin trumppilandian cancel läppää sekaan. Silläkin on määreensä ja pienellä mietinnällä hoksaa tangenteeraako se tähän asiaan lainkaan, jos viitsii hiukan pohtia.