Riittävän monta vaihtoehtoa kun heittää, niin joku osuu oikein.Jos maasta saa poistua, niin veikataanpa suunnaksi Venäjä, Puola tai Slovakia mikäli päättäisi jatkaa pelaamista.
Riittävän monta vaihtoehtoa kun heittää, niin joku osuu oikein.Jos maasta saa poistua, niin veikataanpa suunnaksi Venäjä, Puola tai Slovakia mikäli päättäisi jatkaa pelaamista.
Ei se Slovakiassa ole niin justiinsa. Kaikissa slaavimaissa on samankaltainen kulttuuri jossa naiset ovat miesten leikkikaluja.Liptovskyn valmentaja kommentoi Lahtisen siirtoa:
Eli vapaasti käännettyä sanoi suunnilleen ”Olen lukenut uutisista, että jotain raiskauksentynkää siellä on ollut. Ei anneta sen vaikuttaa".Severi Lahtisella uusi joukkue - Valmentaja vastasi kysymykseen raiskaustuomiosta
Suomalaispelaajan tuomio nousi heti esiin Slovakiassa.www.iltalehti.fi
Juuri näin. Eipä täällä tilastoseurantaa muistakaan ex-JYPeistä nimikkoketjuissa pidetä. Vaikka tuo väkisinmakaaja omanlaisensa kuriositeetti onkin, niin ainakin itselle tuntuu jotenkin sopimattomalta keskittyä JYPin osiossa hänen kiekkouraansa. Toki linjan vetävät jotkut ihan muut ja mikäs minä olen Seven edesottamusseurantaa estelemään.Eiköhän ne ketjut voi myös jättää lulematta mitä ei halua lukea? Mutta kyllä, varmasti Slovakian liigan seurantaa voi tehdä muuallakin.
Itse ainakin odotan innolla, että tämä ketju joskus pulpahtaa pintaan, kun hovi vahvistaa tuomion. Eräänlaisensa kruunu Seve-ketjun päälle. Toki Itä-Suomen hovi on pahamaineinen kyllä näissä, mutta luotetaan oikeuden tapahtumiseen.Mielestäni @Moderaattorit voisivat poistaa tai lukita tämän ketjun. Nykytekemisensä ei liity millään tavalla hienoon seuraan nimeltä JYP. Todella surullinen ja jopa vastenmielinen osa seuran lähihistoriaa. Minulle ainakin on ihan yhdentekevää mitä tämä tyyppi jääkiekkokaukaloissa nyt tai jatkossa tekee. Kertoo kaiken oleellisen tyypistä, että pelaa juuri tuossa joukkueessa.
Tämän ketjun voisi siirtää vaikka yleiseen jääkiekkokeskusteluun. Suotta täällä JYP-osiossa pitämään.Mielestäni @Moderaattorit voisivat poistaa tai lukita tämän ketjun. Nykytekemisensä ei liity millään tavalla hienoon seuraan nimeltä JYP. Todella surullinen ja jopa vastenmielinen osa seuran lähihistoriaa. Minulle ainakin on ihan yhdentekevää mitä tämä tyyppi jääkiekkokaukaloissa nyt tai jatkossa tekee. Kertoo kaiken oleellisen tyypistä, että pelaa juuri tuossa joukkueessa.
Miksi tämän pitäisi olla JYP-osiossa enää, kun Lahtinen ei täällä enää pelaa ja ei tule koskaan enää pelaamaan. Vois siirtää jonnekin muualle.Niin, tehdään asiasta tabu niin kaikilla on kivempaa. Vakavasti puhuttuna, en ymmärrä miksei asiasta saisi puhua, miksi ketju pitäisi lukita, miksi tätä ei saisi olla Jyp osiossa ja miksi ylipäätään nykyään kaikki on niin herkkää. Jos joku haluaa täällä kirjoitella Severi Lahtisesta, niin antakaa kirjoitella.
No samapa tuo.Miksi tämän pitäisi olla JYP-osiossa enää, kun Lahtinen ei täällä enää pelaa ja ei tule koskaan enää pelaamaan. Vois siirtää jonnekin muualle.
Minunkin mielestäni näin Seven oman ketjun soisi siirtyvän yleiselle puolelle @ModeraattoritMinulla ainakin oli pointtina se, että Herra raiskaus ja törkeä ratti nykytekemisineen ei liity enää mitenkään JYPiin. En siis ymmärrä, että miksi jääkiekkouraansa vieläkin seurataan JYP-osiossa. No @Moderaattorit tämän toki määrittelevät.
Kiitokset opastuksesta. Tuosta nyt ei vain tainnut olla tässä tapauksessa kyse.Tuossa on myös tuo "jätä ketju huomiomatta", jos ei halua nähdä tätä ketjua.
Näin ja jos taas muuten Severistä haluaa keskustella tai mahdollisesta rikoksesta tämä ketju sinänsä pätevä, mutta voisi mennä tosiaan sinne yleisen kiekkokeskustelun puolelle tai muut sarjat. Ei täällä JYP osiossa. Ilmeisesti tämä kuitenkin liian vaikeaa tai raskasta @Moderaattorit tiimille, vaikka moni tästä asiasta jo maininnut ja moneen muuhun turhempaan asiaan aikaa tuntuu aina riittävän.Kävi miten kävi, niin kaverihan ei pelaa enää Jypissä, niin tuo entiset jyppiläiset olisi oikeampi osoite.