Severi Lahtinen – koirankoppitalentti vai ei käyttöä JYPissä?

  • 238 870
  • 1 321

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Liptovskyn valmentaja kommentoi Lahtisen siirtoa:

Eli vapaasti käännettyä sanoi suunnilleen ”Olen lukenut uutisista, että jotain raiskauksentynkää siellä on ollut. Ei anneta sen vaikuttaa".
Ei se Slovakiassa ole niin justiinsa. Kaikissa slaavimaissa on samankaltainen kulttuuri jossa naiset ovat miesten leikkikaluja.
 

Baldrick

Jäsen
Tarviiko tuon edesottamuksia kaukalossa* enää postailla? Jos jotakuta kiinnostaa seurata, niin kykenee siihen kyllä itse omalla tahollaan.

Tietysti jos jotain oikeusprosessiin ja sitä kautta JYPiin potentiaalisesti vaikuttavaa uutista tulee, niin kaikin mokoman.

Edit. *
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mielestäni @Moderaattorit voisivat poistaa tai lukita tämän ketjun. Nykytekemisensä ei liity millään tavalla hienoon seuraan nimeltä JYP. Todella surullinen ja jopa vastenmielinen osa seuran lähihistoriaa. Minulle ainakin on ihan yhdentekevää mitä tämä tyyppi jääkiekkokaukaloissa nyt tai jatkossa tekee. Kertoo kaiken oleellisen tyypistä, että pelaa juuri tuossa joukkueessa.
 

Baldrick

Jäsen
Eiköhän ne ketjut voi myös jättää lulematta mitä ei halua lukea? Mutta kyllä, varmasti Slovakian liigan seurantaa voi tehdä muuallakin.
Juuri näin. Eipä täällä tilastoseurantaa muistakaan ex-JYPeistä nimikkoketjuissa pidetä. Vaikka tuo väkisinmakaaja omanlaisensa kuriositeetti onkin, niin ainakin itselle tuntuu jotenkin sopimattomalta keskittyä JYPin osiossa hänen kiekkouraansa. Toki linjan vetävät jotkut ihan muut ja mikäs minä olen Seven edesottamusseurantaa estelemään.
 

Baldrick

Jäsen
Mielestäni @Moderaattorit voisivat poistaa tai lukita tämän ketjun. Nykytekemisensä ei liity millään tavalla hienoon seuraan nimeltä JYP. Todella surullinen ja jopa vastenmielinen osa seuran lähihistoriaa. Minulle ainakin on ihan yhdentekevää mitä tämä tyyppi jääkiekkokaukaloissa nyt tai jatkossa tekee. Kertoo kaiken oleellisen tyypistä, että pelaa juuri tuossa joukkueessa.
Itse ainakin odotan innolla, että tämä ketju joskus pulpahtaa pintaan, kun hovi vahvistaa tuomion. Eräänlaisensa kruunu Seve-ketjun päälle. Toki Itä-Suomen hovi on pahamaineinen kyllä näissä, mutta luotetaan oikeuden tapahtumiseen.
 

Kelmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hienoa että isät ovat ostaneet lapsille nettiliittymät. Onnistuu kirjoittelu eri foorumeille.

Niin ei liene yllätys kenellekään että Seve osaa pelata. Elämänhallinta ei valitettavasti pysynyt kiekkotaitojen kanssa samalla viivalla. Suuri menetys suomikiekolle, mutta minkä teet.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Mielestäni @Moderaattorit voisivat poistaa tai lukita tämän ketjun. Nykytekemisensä ei liity millään tavalla hienoon seuraan nimeltä JYP. Todella surullinen ja jopa vastenmielinen osa seuran lähihistoriaa. Minulle ainakin on ihan yhdentekevää mitä tämä tyyppi jääkiekkokaukaloissa nyt tai jatkossa tekee. Kertoo kaiken oleellisen tyypistä, että pelaa juuri tuossa joukkueessa.
Tämän ketjun voisi siirtää vaikka yleiseen jääkiekkokeskusteluun. Suotta täällä JYP-osiossa pitämään.
 

TyöUkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, tehdään asiasta tabu niin kaikilla on kivempaa. Vakavasti puhuttuna, en ymmärrä miksei asiasta saisi puhua, miksi ketju pitäisi lukita, miksi tätä ei saisi olla Jyp osiossa ja miksi ylipäätään nykyään kaikki on niin herkkää. Jos joku haluaa täällä kirjoitella Severi Lahtisesta, niin antakaa kirjoitella.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Niin, tehdään asiasta tabu niin kaikilla on kivempaa. Vakavasti puhuttuna, en ymmärrä miksei asiasta saisi puhua, miksi ketju pitäisi lukita, miksi tätä ei saisi olla Jyp osiossa ja miksi ylipäätään nykyään kaikki on niin herkkää. Jos joku haluaa täällä kirjoitella Severi Lahtisesta, niin antakaa kirjoitella.
Miksi tämän pitäisi olla JYP-osiossa enää, kun Lahtinen ei täällä enää pelaa ja ei tule koskaan enää pelaamaan. Vois siirtää jonnekin muualle.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulla ainakin oli pointtina se, että Herra raiskaus ja törkeä ratti nykytekemisineen ei liity enää mitenkään JYPiin. En siis ymmärrä, että miksi jääkiekkouraansa vieläkin seurataan JYP-osiossa. No @Moderaattorit tämän toki määrittelevät.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Minulla ainakin oli pointtina se, että Herra raiskaus ja törkeä ratti nykytekemisineen ei liity enää mitenkään JYPiin. En siis ymmärrä, että miksi jääkiekkouraansa vieläkin seurataan JYP-osiossa. No @Moderaattorit tämän toki määrittelevät.
Minunkin mielestäni näin Seven oman ketjun soisi siirtyvän yleiselle puolelle @Moderaattorit

ExjYPit ketjussa toki voidaan Sevenkin otteita informoida, mutta pelaajaketjulle parempi paikka olisi yleinen puoli.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuossa on myös tuo "jätä ketju huomiomatta", jos ei halua nähdä tätä ketjua.

Ihan yleisesti ehkä itse vielä odottaisin tuon hovin ennen kuin ollaan miestä kivitettäväksi viemässä, sitten kyllä ei haittaisi vaikka joku vankilan avaimen hukkaisi ja mies sinne unohtuisi.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kävi miten kävi, niin kaverihan ei pelaa enää Jypissä, niin tuo entiset jyppiläiset olisi oikeampi osoite.
Näin ja jos taas muuten Severistä haluaa keskustella tai mahdollisesta rikoksesta tämä ketju sinänsä pätevä, mutta voisi mennä tosiaan sinne yleisen kiekkokeskustelun puolelle tai muut sarjat. Ei täällä JYP osiossa. Ilmeisesti tämä kuitenkin liian vaikeaa tai raskasta @Moderaattorit tiimille, vaikka moni tästä asiasta jo maininnut ja moneen muuhun turhempaan asiaan aikaa tuntuu aina riittävän.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös