Ei nyt tästä Seven kaveriporukka e-urheilutiimin kuvauskaan nyt Lahtista imartele.
Siellä on Lahtiselta tullut uusi postaus.
Minusta vähän vaikuttaa, että sekoitat nyt ymmärtämisen ja hyväksymisen. Ymmärtää voi, vaikkei hyväksyisikään. Ymmärtämisellä voi tarkoittaa myös esimerkiksi sitä, että miettii motiiveja ja näkökulmia (vaikka ns. objektiivisesti tai moraalisesti vääriäkin).Minulle tämä on tässä kohtaa vaikea ymmärtää, ottaen huomioon ne tiedot ja aineistot jonka varaan käräjäoikeus on tuomionsa perustanut. Näiden myötä ei mielestäni kyseessä ole mikään "kaksi eri puolta". Tämä asia on toki aika monesti tässä ketjussa ollut esillä.
Sait ainakin minun kirjoituksistani sitten täysin väärän käsityksen. Samoilla linjoilla olemme.Sain käsityksen, että mielestäsi on ensiarvoisen tärkeää huomioda myös syytetyn näkökulma asiaan, tuomion jälkeenkin - keskusteluhan lähti siitä, kun toinen kirjoittaja kertoi kuinka asioilla on aina kaksi puolta ja näiden ero voi olla hiuksenhieno. Saatavilla, käräjäoikeuden tuomionsta perusteena, olevan tiedon varjossa asia ei mielestäni näin ollut.
Minulle tuli tuosta kuva, että syytettyä olisi syytä jotenkin sympatiseerata tässä. Hyvä, jos kukaan ei sitä mieltä tässä kohtaa kuitenkaan ollut.
Edit: tässä hyvin kirjoitettu omiakin ajatuksia sanoiksi: Kommentti: Severi Lahtisen uhria on haukuttu ja vähätelty, mutta se vain korostaa, kuinka rohkea hän on
Jos toisen näkemyksen kannalla on vain tekijä, kyseessä ei ole enää näkemys, vaan vähintään harhakuvitelma.Edelleen löytyy kaksi eri näkemystä. Ei käräjäoikeuden päätös poista sitä toista näkemystä. Voi olla, että sen toisen näkemyksen kannalla on vain tekijä itse, eikä kukaan muu siihen usko, mutta edelleen se on olemassa.
Ei tämä nyt oikeasti ole noin vaikea asia ymmärtää?
No hei hei, arvaappa ihan iteHei onks tietoo miks Seve ei oo tänään kokoonpanossa? Liigapörssiä varten kyselen.
Ajattelin, että vitsi olisi ollut ilmeinen. Toki tällä palstalla löytyy aina joku miinanpolkija.No hei hei, arvaappa ihan ite
Ei nyt tästä Seven kaveriporukka e-urheilutiimin kuvauskaan nyt Lahtista imartele.
Kyseinen postaus on tehty tämän vuoden tammikuussa, jos siihen viittaat.Melko mautonta ajankohtaan nähden.
Oikeuslaitos ei lynkkaa ihmisiä, koettaa lähinnä pitää jonkinlaisia rajoja ihmisten käytökselle, kun kaikki eivät siihen itse kykene.Itse toivon Lahtisen saavan apua elämönhallintaansa. Ei minulla ole tarve lynkata/lisätuomita ihmistä, sen tekee oikeuslaitos.
Tähän päivitykseenhän voisi käydä vain lisäämässä: "tykkää raiskata vastustajat änärissä ja naiset makuuhuoneessa".Melko mautonta ajankohtaan nähden.
Huonosti ja nopeasti muotoiltu. Viittasin tällä lähinnä lisärangaistuksen antamiseen. Eli oikeus tuomitsee ja antaa rangaistuksen. Itse en koe olevani siinä asemassa että olisi tarve lynkata tekijää enempää. Ja selvyyden vuoksi en hyväksy tätä Lahtisen toimintaa mitenkään.Oikeuslaitos ei lynkkaa ihmisiä, koettaa lähinnä pitää jonkinlaisia rajoja ihmisten käytökselle, kun kaikki eivät siihen itse kykene.
Toi koko päivitys oli tosi itsekeskeinen narsistin kirjoittama nyyhkytarina. Ei tossa edes pyydetty anteeksi oikeasti. Nyyhkytellään vaan sitä kun ei voi saada enää huomiota tai lahjoja faneilta ja kuinka sukulaiset ei pääse seuraamaan enää, kun Seve pelaa."Tuntuu hirveltä" nauratti ääneen.
Ja varmasti on todella ihmisiä rakastava ja arvostava tämä Seve. Sellaiset ihmisethän nussivat sammuneita naisia salaa. Vihoviimeinen ihmissaasta.
Onhan vapaustaistelija Pojukin tällä kannallaJos toisen näkemyksen kannalla on vain tekijä, kyseessä ei ole enää näkemys, vaan vähintään harhakuvitelma.
Onhan vapaustaistelija Pojukin tällä kannalla
Nyt oli kyllä kaikkien aikojen vilpittömin anteeksipyyntö. Tuli ihan suoraa selkärangasta. Tai sitten ei.Ei ole enää. Joku on ilmeisesti tehnyt mediakonsultointia Pojulle ja uusimmassa päivityksessä onkin oikeuslaitoksen puolella.
Jos toisen näkemyksen kannalla on vain tekijä, kyseessä ei ole enää näkemys, vaan vähintään harhakuvitelma.
Aivan huikeaa!
”Minä olen vain ihminen-kortti” pelattu.
Parit kyyneleet vielä Lahden torilla niin se on yhtä iloa ja valoa sen jälkeen.