On tuo Salminen kyllä kieltämättä erikoinen epeli. Seurailin mielenkiinnolla tuota kommentointia miehen instagramissa ja kuten olettaa saattaa, niin miehen postaus missä hän ottaa kantaa tuohon tuomioon, täyttyi melko vihamielisillä kommenteilla. Selailin kaikki - kyllä, kaikki - kommentit läpi ja muutamaa tsemppiviestiä lukuunottamatta kaikki kommentit olivat "Salmisvastaisia". Lähinnä miestä lynkattiin, kuten ajankuvaan sopii, melko värikkäilläkin sanankäänteillä. Kommentit joissa uhria syyllistettiin, tai naisia ylipäätään, näin korkeintaan yhdenkäden sormilla laskettavan määrän. Ja kommentteja oli jo sulkemisen aikaan lähemmäs 500. Älkää kysykö miksi tätä "keskustelua" instassa edes seurasin. Normaalisti mua ei kiinnosta, mutta tämä case jotenkin herätti mielenkiinnon siinä määrin.
Salminen päätti sitten itse kommentoida myös (harmi etten saanut tästä screenshottia, koska kommentti on jo poistettu), missä hän pyytää, että naisvihamieliset kommentit jäisivät pois, koska hän ei kykene niitä moderoimaan. Samassa yhteydessä hän sanoi, että todistajat ottivat kantaa vain edellisillan tapahtumiin, ei itse väitettyyn tekoon, mikä ei, jos uutisiin uskoo, pidä paikkaansa. Todistajakertomuksethan olivat yksi osatekijä tuomiossa. Salminenhan nimenomaan todistajien mukaan nähtiin sängyssä ilman housuja. Salmisen kommentin perusteella näin ei olisi ollut. Outoa.
Noh, tästä meni n. 5 minuuttia ja kommentointi suljettiin, ja luonnollisesti kaikki kommentit hävisivät, ja Salminen kirjoitti sulkemisen syyksi naisvihamieliset kommentit. Mies osaa kyllä yrittää kalastella irtopisteitä, koska tälläisiä kommentteja ei yksinkertaisesti ollut olemassa, paitsi ne muutamat trollitilien takaa tulleet. n. 99% kommenteista oli nimenomaan Salmis-vihamielisiä. Hänhän ei kyennyt moderoimaan, joten en usko, että hän ehti niitä väitettyjä kommentteja poistamaan sitä mukaan kun niitä (väitetysti) syntyi. Eli hän valehtelee.
En edelleenkään halua ottaa kantaa itse väitettyyn tekoon, koska tuomio ei ole lainvoimainen, koska Salminen on ilmoittanut valittavansa hoviin. Mutta miehen persoonasta paistaa sellainen tietyntyyppinen narsismi. Itseensä kohdistuvat vihakommentit hän kääntää niin, että yrittää suojella naisia vihamielisiltä kommenteilta. Tuo Sieppi -case jo antoi osviittaa minkälaisesta ihmisestä on kyse ja tämä vain mielestäni vahvistaa käsitystä.
Mitään todisteita mulla ei ole tuosta viestistä, joten joudutte vain uskomaan mun sanaa.