Linnankundi
Jäsen
Ja onhan Roope Salmisella se etu, että oikeudessa hän on ainut, jonka ei tarvitse puhua totta.
Ja onhan Roope Salmisella se etu, että oikeudessa hän on ainut, jonka ei tarvitse puhua totta.
Eikös tässä ketjussa jo kerrottu että toi on ihan perus känniperseilyä ja tuollaisesta ei kuulu häiriintyä. Itseasiassa häiriintyminen on tyhmää ja uhri ei varmaan ole mieleltään terve.Eihän tuo ollut enää häirintää vaan raiskauksen yritys, mikäli tapahtumat on julkisuudessa kerrottu totuuden mukaisesti.
Eikös tässä ketjussa jo kerrottu että toi on ihan perus känniperseilyä ja tuollaisesta ei kuulu häiriintyä. Itseasiassa häiriintyminen on tyhmää ja uhri ei varmaan ole mieleltään terve.
Eihän tuo ollut enää häirintää vaan raiskauksen yritys, mikäli tapahtumat on julkisuudessa kerrottu totuuden mukaisesti.
Ihmetyttää kyllä yleinen asenne täällä.Jos mä sammun sänkyyn känni-illan jälkeen, niin en mä haluaisi herätä siihen kun joku ottaa mun housuja pois ja tunkee kulliaan mua vasten. Vaikka se Jatkoajan hetero(?)äijille ilmeisen normaalia kännitoimintaa onkin.
Ihmetyttää kyllä yleinen asenne täällä.
Itseasiassa jopa naistenhuoneella muutama syyllisti uhria. Pääosin siellä tosin eri näkökanta.Korostuuko tuo yleinen asenne erityisesti? Näin tunnevetoisissa asioissa jotkut vain valitsevat puolensa ennen ensimmäisenkään faktan lukemista. Tai omaavat varsin arveluttavia näkökulmia. Erittäin perseestä, muttei mitään uutta keskustelupalstoilla.
Itseasiassa jopa naistenhuoneella muutama syyllisti uhria. Pääosin siellä tosin eri näkökanta.
Aika vähän täällä tullut puheeksi, että totta kai nainen varmaan miestä useammin kokee tilanteet ahdistavaksi, koska keskimäärin miehen isompia ja vahvempia.
Mielestäni on aika ilkeää tehdä näin rajuja tulkintoja ihmisestä viestiketjun perusteella, jota ei ikinä ollut tarkoitettu julkisuuteen. Samaten kannattaa miettiä tarkkaan, minkä painoarvon antaa ex-kumppanin kertomuksille kenestäkään.Oli tuomio mikä hyvänsä, niin pelkästään julkituotu viestienvaihto antaa ymmärtää, että Salmisella on aika ikäviä toimintatapoja. Sanoisin jopa, että keskenkasvuisia. Eikä hän ole ymmärtääkseni missään unelmavävyn maineessa ollut muutenkaan, mistä kielii myös Siepin kertomukset. Mutta ehkä sekin oli orkestroitu juttu.
Oletetaan spekulatiivisesti että Salmisen uhri on kostonhimoinen "katkera akka" niin uskoisin että siinä tapauksessa saisi suurempaa tyydytystä siitä että Salmisen ura, tienestit ja maine ovat mennyttä. Se tonni omaan taskuun olisi sitten bonusta.Itse mietin, että kun puhutaan tässä tapauksessa ”katkera akka” rahastaa niin onko nämä ihmiset katsoneet kuinka paljon korvauksia määrättiin maksamaan. 1000€. Aikamoinen business malli. Vuosi kuitenkin meni melkein asian selvittämiseen. Eiköhän helpompiakin tapoja ole rahastaa. Ylempänä Walrus21:seltä hyvä viesti.
Onko jossain kerrottu uhrin ikä?Itseltäni ei löydy ymmärrystä sille, että melkein 10v vanhempi henkilö dokaa 18-vuotiaan kanssa sillä lopputuloksella, että juuri täysi-ikäisyyden saavuttanut on kaatokännissä. Elämäntilanne, elämänkokemus ja valta-asetelma ovat aika erikoisia jo ilman mitään seksuaalista ahdistelua.
Itseasiassa jopa naistenhuoneella muutama syyllisti uhria. Pääosin siellä tosin eri näkökanta.
Läpät sikseen, mutta itse hengailin 25 vuotiaana erään vähän alle kaksikymppisen kanssa. Kuulisin mielelläni ikä-kortista seuraavat johtopäätökset.