Minä olen miettinyt samaa. Hei
@FASlapsi, viitsisitkö kertoa uteliaalle sielulle noiden alkukirjaimien merkityksen? Kiinnostaisi tietää.
Jätä se rumpujen hakkaaminen ja Altavistaa! Herra Malkkinen tuossa alla tosin säästi tämänkin vaivan sinulta vätys-jonnelta.
Joskus kun minä olin vätys-jonne iässä, keksimme kaverin kanssa että FASlapsi on varsin mainio haukkumasana, koska siinä yhdellä sanalla saa haukuttua haukun kohteen vammaiseksi, ja samalla haukutun äidin vastuuttomaksi juopoksi. Sitten sanoimme toisiamme ja muita faslapsiksi aina kun ne jotain hölmöili.
Internetissä sitten minua vitutti kun kaikkialle piti aina keksiä tunnuksia, halusin aina käyttää samaa tunnusta kaikkialla mutta hirvitti että joku keksimäni hieno viritys olisi käytetty. Harrastin aikoinaan paljon sellaista tunnusta, mihin kuului ihan oikeassa maailmassa käytössä oleva lempinimeni, sen jälkeen tuli alaviiva, ja sitten sana dorka. Mutta vaihdoin sen sitten koska halusin säilyttää anonymiteettini ja jotkut peijoonit olivat osanneet yhdistää jostain tuon nimimerkin minuun. Piti keksiä semmoinen tunnus, mitä varmaan kukaan normaali ihminen ei missään käyttäisi, ja kappas, FASlapsi, sellaiseksi ei varmaan kukaan tavallinen kansalainen tahtoisi itseään leimata. Eikä se kuitenkaan ole mikään tavallinen dorka tai urpo tai spede minkä joku toinen yhtä hassu ihminen kuin minä saattaisi keksiä. Sitten aloin olemaan kaikkialla FASlapsi. Tännekin kun hain, niin ei ollut muita vaihtoehtoja kuin olla FASlapsi.
Sen pituinen se.