https://traveltip.org/countries_visited.php
@Stuttgarter - edellä linkki missä tuon kartan voi tehdä
Hyvä kiitos kummallekin, juuri näitä meinasinkin.https://traveltip.org/countries_visited.php
Mikä tämä FAS muuten on? Pahempi kuin ALS, Down tai muu vastaava? Kuinka olette jaksaneet?@FASlapsi , tuo poikani.
Mikä tämä FAS muuten on? Pahempi kuin ALS, Down tai muu vastaava? Kuinka olette jaksaneet?
Onko TV-kanavilla joku sopimus, että kaikki näyttää mainoksia samaan aikaan?
Erityisen mahtavaa on, että HCH:n ketjut runollisine sisältöineen saavat olla "Muut ulkomaiset sarjat"-osiossa. Se vie koko jutun astetta diipimmän taiteen puolelle ja kulttuuriteoksi. Arvostan!Muiden ulkomaisten sarjojen osiossa on pari ketjua, joissa tämä @HardCore Hooligan kirjoittelee riimejään. Mielestäni kyseessä on mielenkiintoinen nimimerkki. Kuinka pitkään HCH on harjoittanut linjaansa? On liittynyt palstalle näemmä alkuvuosina.
Ei mensan jäsenen kuulu tälläisiä selitellä tavallisille pulliaisille, joten kerron sen hänen puolestaan. Etsimiseen kului noin 2 sekuntia elämästäni, kirjoitin googleen "faslapsi", ja kappas, internetistä löytyi kuin löytyikin vastaus. Suora lainaus wikipediasta: "Sikiön alkoholioireyhtymä eli fetaalialkoholisyndrooma (FAS) kuuluu luokkaan fetaalialkoholispektrin häiriöt, jotka ovat äidin raskaudenaikaisen alkoholinkäytön aiheuttamia sikiön keskushermoston ja osin muidenkin elinten ja elinryhmien vakavia ja pysyviä toimintahäiriöitä." Olkaa hyvä.Minä olen miettinyt samaa. Hei @FASlapsi, viitsisitkö kertoa uteliaalle sielulle noiden alkukirjaimien merkityksen? Kiinnostaisi tietää.
Minä olen miettinyt samaa. Hei @FASlapsi, viitsisitkö kertoa uteliaalle sielulle noiden alkukirjaimien merkityksen? Kiinnostaisi tietää.
En nyt ainakaan vielä harkitse merkin vaihtoa, mutta en toisaalta puhelimen vaihtoa muutenkaan. Katsotaan sitten kun aika nykyisestä Honor 7 Premiumista jättää.Rehellinen kysymys nykyisille Huawein kännykän omistajille(jollaiseksi itsekin lukeudun): Kuinka moni teistä on harkinnut vakavissaan merkin vaihtoa tämän toukokuussa käynnistyneen Trump-Kiina kauppasodan takia? Allekirjoittanut on alkanut miettimään paluuta iPhoneen, tarkemmin ottaen tämän hetken myydyimpään malliin eli iPhone XR. Mites muut kohtalontoverit, joiden nykyinen luuri on Huawei?
Mää oon vähän katkera siitä että oon saanut useammankin kakun "turhuuksista". HCH se vaan porskuttaa. Jätän tämän nyt vaan tähän.Erityisen mahtavaa on, että HCH:n ketjut runollisine sisältöineen saavat olla "Muut ulkomaiset sarjat"-osiossa. Se vie koko jutun astetta diipimmän taiteen puolelle ja kulttuuriteoksi. Arvostan!
Riippuu mistä tarjoaa puolikasta. Jos tarjoaa suihinotosta puolikasta valtakuntaa on hullu. Jos taas tarjoaa toverilleen puolikkaan sämpylän toimii järkevästi.Onko se hullu, joka ei tarjoa puolta?
Jos tarjoaa viidenneksen, niin on suorastaan nero?.... Jos taas tarjoaa toverilleen puolikkaan sämpylän toimii järkevästi.
Kas vain, näinhän se menee. Ennen olen tosiaankin aina klikannut sitä sinistä viivaa otsikon vasemmalla puolella, en ole aikaisemmin edes kokeillut klikata itse otsikkoa, sillä olen olettanut että joudun ketjun ensimmäiseen viestiin. Näinhän nytkin tapahtuu, jos ketjuun ei ole tullut uusia viestejä.@stairox En ymmärrä, itse pääsen samalla tavalla kuin ennenkin, klikkaamalla ketjun otsikkoa. Alkujärkytyksen jälkeen ja yö-tilan löydettyäni tykkään kyllä uudistuksesta. Vähän opeteltavaa vielä, mutta posin kautta mennään.
Kas vain, näinhän se menee. Ennen olen tosiaankin aina klikannut sitä sinistä viivaa otsikon vasemmalla puolella, en ole aikaisemmin edes kokeillut klikata itse otsikkoa, sillä olen olettanut että joudun ketjun ensimmäiseen viestiin. Näinhän nytkin tapahtuu, jos ketjuun ei ole tullut uusia viestejä.
No sehän selittää miksi jotkut ketjut pomppaa aloitussivulle. Todella ärsyttävää.Ja myös siinä tapauksessa jos edellisestä vierailusta ketjuun on kulunut vähän pidempään (useita viikkoja). Siis vaikka uusia viestejä olisikin niin menee ketjun alkuun, koska ei muista edellistä sijaintia. Tosin en tiedä olisiko tuota korjattu nyt uusimmassa päivityksessä, pitänee testata.
E: näyttää siltä että ei ole korjattu
Mulle ei yleensä käy noin. Johtuu ehkä siitä, että merkkaan aina välillä kaikki osiot luetuksi. Tai sitten mulla käy vaan tuuri.Ja myös siinä tapauksessa jos edellisestä vierailusta ketjuun on kulunut vähän pidempään (useita viikkoja). Siis vaikka uusia viestejä olisikin niin menee ketjun alkuun, koska ei muista edellistä sijaintia. Tosin en tiedä olisiko tuota korjattu nyt uusimmassa päivityksessä, pitänee testata.
E: näyttää siltä että ei ole korjattu
Olisiko mahdollista, jos @Moderattorit jakaisivat vaikka jonkun tietyn määrän hymiöitä uusille käyttäjille rekisteröimisen yhteydessä sekä vanhoille käyttäjille takautuvasti?☺ ☺ ☺
Ei varsinaisesti olekaan mutta minä olen salakuljettanut näitä muutaman palstalle. Myynnissä 5 euron kappalehintaan.
Mitähän mä taas oikein luin?Hymiöistä oli juttua tuolla toisaalla:
Olisiko mahdollista, jos @Moderattorit jakaisivat vaikka jonkun tietyn määrän hymiöitä uusille käyttäjille rekisteröimisen yhteydessä sekä vanhoille käyttäjille takautuvasti?
Avaisin sitten aikanaan kausiketjun yleiseen Kierrätyskeskukseen vaikka: "Jatkoajan hymiödrafti sekä -treidispekulaatiot".
A) Eka kausi pelattaisiin satunnaisilla modejen antamilla hymiöillä, joku 25? per käyttäjä. Tuossa ei olisi kyllä juurikaan varaa loukkaantumisille.
B) Juhannuksena olisi vuotuinen draftitilaisuus: normaalin käytännön mukaan huonoiten edelliskaudella sijoittunut saisi valita ensin. Kierroksia olisi joku sopiva määrä, riippuen käyttäjämäärästä, mutta olisi hyvä jos saisi kumminkin täydet neljä ketjua kasattua.
C) Varausnumerotreidauksia valmiisiin jo olemassa oleviin hymiöihin voisi tehdä tässä sekä luonnollisesti ihan normaaleja hymiötreidejä pitkin kautta.
D) Itse runkosarja pelattaisiin sitten kivi-sakset-hymiö -mallilla yhdistettynä niillä mun nuoruuden kilpailu-/vertailukorteilla, jossa kysyttiin vaikka auton moottorin kuutiotilavuutta ja isompi voitti sen korttiparin.
Olisiko halukkaita osallistujia?