Musta Nuoli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tämä oli Porvoossa. En antanut palautetta, koska en aio mennä enää kyseisen ketjun kioskeihin. Minulle on aivan sama miten palvelevat asiakkaitaan, itse en kuulu heihin.
Toki periaatteensa ja tapansa kullakin, ei siinä mitään. Ruokaa saa varmasti muualtakin.
Ihan uteliaisuudesta lisää sekalaisia kysymyksiä sekalaisten kysymyksien ketjuun: Onko jotain muitakin vastaavia ketjuja joihin et aio enää mennä vastaavista syistä, eli joskus on tullut huono kokemus vastaan? Purilaisketjut (Hese, McDonalds, BK), ravintolaketjut, huoltoasemat (ABC)? S-ketjun muut ravintolat (Fransmanni, Rosso, mitä näitä nyt on)?
Minulle on tullut McDonaldsissa joskus heikompaa palvelua ja kerran puuttuivat ranskalaiset annoksesta Helsingissä ollessani sikäläisessä Hesburgerissa. En ole kuitenkaan näitä boikottiin pistänyt, tosin käyn purilaispaikoissa muutenkin nykyisin hyvin harvoin, ehkä muutaman kerran vuodessa jos sitäkään.
Turkulaisessa Dennis-pizzeriassa en ole käynyt puoleen vuosikymmeneen, siellä oli silloin heikkolaatuista pizzaa ja vähän ynseä palvelu. Voisi ehkä joskus antaa uuden mahdollisuuden. Samoin turkulaisessa Golden Dragon -kinkkiravintolassa minua palveltiin myöhemmin sisään tulleen jälkeen ja silloinkin happamasti vuoden 2008 paikkeilla, joka sai minut jättämään kinkkiravintolan palvelut noin neljäksi vuodeksi. Annoin sitten armon käydä oikeudesta ja sen jälkeen on ollut normaalia palvelua.