Tämä oli Porvoossa. En antanut palautetta, koska en aio mennä enää kyseisen ketjun kioskeihin. Minulle on aivan sama miten palvelevat asiakkaitaan, itse en kuulu heihin.
Tuo on suuri ongelma. Jos ei annan palautetta ne ei voi korjata virheitään. Sen sijaan valitat täällä. Palautteen anatminen kannattaa aina. Jos prosessissa on poikkeama niin korjataan prosessia. Tällä tavoin muutkin saavat jatkossa parempaa palvelua tai ainakin paremman ravintolakokemuksen.
Se mitä joku kertoo jollain keskustelupalstalla jostain paikossa ei kauheasti mun käyttäytymistä muuta. Vaikka itsekin vältän ketjupaikkoja koska se on bullkitavaraa ja "ihan hyvää". Ihan hyva vaan ei riitä, haluan parempaa.
Mutta summa summarum, palautteen jättäminen kannattaa aina , oli se sitten huonoa tai hyvää.