Kiitos, tuo heppu se tosiaan oli. Mutta ei ollut hakemaani klippiä tuossa videossa.
Huomasin itsekin ettei kyseistä pätkää videolta löytynyt, mutta ajattelin laittaa kuitenkin linkin matkaan osoituksena kyseisen hepun humoristisuudesta.
vlad.
Kiitos, tuo heppu se tosiaan oli. Mutta ei ollut hakemaani klippiä tuossa videossa.
Sitten kun vielä muistat, että lauantait arkipäivinä kuluttavat vuosilomapäiviä, ellei teillä ole työpaikalla tai TES:ssa sovittu toisin.
No näinpä tietysti. Melkein osasin laskea.Juu kyllä. 16 päivää kertyy kesälomaa välillä elokuu-maaliskuu, ja tuohon pitää se kaksi lauantaita laitaa mukaan.
En ymmärrä alkuunkaan ravintolakauppojen proseduuria. Myynnissä on siis vaikkapa 300 donalla konkurssikypsä(?) yritys 5000€/kk vuokrasopimuksineen ja irtaimistoineen Helsingin keskustassa. Mitä hiton järkeä tuossa on ostajan kannalta? Voisko joku fiksu avata tätä kuviota hölmölle. Mitä tuohon 300 keuroon (kauppahinta) käytännössä siis kuuluu?
Saa laittaa yksityisviestilläkin.
Tallentuuko Internet Exploreriin salasanat jonnekin?
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\InternetExplorer\IntelliForms\SPW
Ehkä on parempi, ettet mene koluamaan rekisterejä, editoinnista puhumattakaan.Mistä tonne pääsee?
Kun tässä aion voittaa Megamillionssissa tarjolla olevat rapiat 222 miljoonaa euroa, niin kysäisen tämmöisen kysymyksen. Koska lipuke on ostettu netistä, minkä osavaltion mukaan maksetaan voittovero vai onko se automaattisesti se suurin eli 35% ja tämä tietenkin Amerikoihin. Suomeen pitäisikin veroja maksaa jo 53%, mutta jos muutakin Jenkkeihin, niin tarvitseeko minun maksaa Suomeen veroa? Ottaisin voiton kerran kuussa 29 vuoden aikana..
Tuskin kannattanee vaivata päätänsä tuollaisilla kysymyksillä ihan hirveästi. Nähdäkseni olet maksanut jo verosi...
Ai olen maksanut siis ns. tyhmyysveron, heko heko. Tiedän toki, että mahdollisuudet ovat erittäin epätodennäköiset, mutta kysynkin lähinnä mielenkiinnosta, koska verotus osaa olla välillä enemmäin kuin arvaamatonta.
Foksilla pyöri joku massiiviset raksat tms, ja siinä sitten oltiin Dubaissa kasaamassa isoa ostaria. Kuvassa näkyi ja selostaja selosti ravintoloista ja niiden sijoittelusta. Taka-alalla pöydän ääressä istui ainakin yksi mies ja kaksi todennäköisesti naista, jotka olivat kokomustissa kaavuissaan. Mitenkäs tuo hooseemuslimeilla menee, saako nainen syödä julkisella paikalla lainkaan vai imeekö hän niqabin reiästä jotain kasvissosetta? Toki tuollaisen kaavun alle mahtuisi melkoiset määrät omiakin eväitä, kun vertaa mitä kaikkea satunnainen vähemmistöläinen täällä meilläpäin saattaa yhden hameen alle kätkeä. Mutta on kai se vähän tympeää lähteä miehen kanssa ulos syömään, kun toinen vetää silmien edessä herkkuja sitä mukaa kuin pöytään kannetaan ja itse järsit ahtaassa teltassa kuivaa patonkia, joka on ollut koko aamupäivän kainalossa.
Eikös koulumatka ole koulun vastuulla, ihan vakuutustenkin kannalta? Eli olisi parempi noudattaa ohjeita, mutta eihän sitä fillarointia estää voi.Tästä huolimatta ekaluokkalainen voi pyöräillä kouluun, eikä koulu voi puuttua siihen mitenkään.
Miksi ihmeessä pitäisi maksaa Suomeen, jos asuu muualla? Eihän nyt suomalainenkaan verotus sentään.. Jos pysyisi Suomessa ja jenkkiveroja maksaisi vaikka tuon 35 pinnaa, niin silloinhan kotimaahan maksetaan tuo ylimenevä osuus, eli 18%?Koska lipuke on ostettu netistä, minkä osavaltion mukaan maksetaan voittovero vai onko se automaattisesti se suurin eli 35% ja tämä tietenkin Amerikoihin. Suomeen pitäisikin veroja maksaa jo 53%, mutta jos muutakin Jenkkeihin, niin tarvitseeko minun maksaa Suomeen veroa?
Miksi ihmeessä pitäisi maksaa Suomeen, jos asuu muualla? Eihän nyt suomalainenkaan verotus sentään.. Jos pysyisi Suomessa ja jenkkiveroja maksaisi vaikka tuon 35 pinnaa, niin silloinhan kotimaahan maksetaan tuo ylimenevä osuus, eli 18%?
Eikös koulumatka ole koulun vastuulla, ihan vakuutustenkin kannalta? Eli olisi parempi noudattaa ohjeita, mutta eihän sitä fillarointia estää voi.
Nyt kun Copa del Mundo on ihan oven takana niin ajattelin ostaa uuden fanihupparin/verraritakin. Eli mistä saisi tilattua/ostettua Argentiina ja Brasilia fanitavaraa?
Lisätään tähän ettei tarvitse olla 100% virallista fanikamaa kunhan ei ole ihan tökerö kopio.
Ota polkimet pois. Meillä oppi hyvin nopeasti tällä menetelmällä. Jaloilla potki maasta vauhtia ja tasapainoili satulassa. Aika pian mentiin loivaan alamäkeen kokeilemaan ja kohta jo laitettiinkin polkimet takaisin.Tämä kysymys pitäisi varmaan esittää jollain vauva.info -palstalla, mutta ei. Haluan kysyä teiltä.
Onko jollakin pikkulapsen vanhemmalla ollut haasteita opettaa lapsi pyöräilemään? Minun syksyllä kouluun menevä tyttäreni ei tykkää, eikä halua eikä tunnu oppivan tätä taitoa. Koulumatka tulee olemaan juuri sellainen, mihin taitoa tarvitsisi, joten kiirekin asialla alkaa olla.
Ei siis ole motorisesti toivoton, esim. luistelee hyvin. Mutta pyörällä etenee vain apupyörät täyden tuen antaen ja minun pitäessä selästä tai satulasta kiinni. Miten tuosta eteenpäin? Sama metodi käytössä nyt kolmatta tai neljättä kevättä, mutta kehitystä ei ole paljoa tapahdu. Painoa tytöllä on tietysti jo sen verran että käsin kannattelu on jo hankalaa jos yllättäviä horjahduksia tulee ja ne tietysti säikyttävät tyttöä lisää. Vinkkejä, kiitos. Miten tuosta pyöräilijä saadaan?
Lähetetty minun GT-I9100 laitteesta Tapatalkilla
Tämä kysymys pitäisi varmaan esittää jollain vauva.info -palstalla, mutta ei. Haluan kysyä teiltä.
Onko jollakin pikkulapsen vanhemmalla ollut haasteita opettaa lapsi pyöräilemään? Minun syksyllä kouluun menevä tyttäreni ei tykkää, eikä halua eikä tunnu oppivan tätä taitoa. Koulumatka tulee olemaan juuri sellainen, mihin taitoa tarvitsisi, joten kiirekin asialla alkaa olla.
Ei siis ole motorisesti toivoton, esim. luistelee hyvin. Mutta pyörällä etenee vain apupyörät täyden tuen antaen ja minun pitäessä selästä tai satulasta kiinni. Miten tuosta eteenpäin? Sama metodi käytössä nyt kolmatta tai neljättä kevättä, mutta kehitystä ei ole paljoa tapahdu. Painoa tytöllä on tietysti jo sen verran että käsin kannattelu on jo hankalaa jos yllättäviä horjahduksia tulee ja ne tietysti säikyttävät tyttöä lisää. Vinkkejä, kiitos. Miten tuosta pyöräilijä saadaan?
Lähetetty minun GT-I9100 laitteesta Tapatalkilla