Valioyksilö
Jäsen
Missäs miesten ehkäisypillerit viipyvät? Luulisi näitä löytyvän vuonna 2014. Tasa-arvon ja muun hömpän nimissä.
Missäs miesten ehkäisypillerit viipyvät? Luulisi näitä löytyvän vuonna 2014. Tasa-arvon ja muun hömpän nimissä.
Jep, eipä ole tulossa. Monta vuotta itsekin tuota odottelin mielenkiinnolla, ja olisin saattanut jopa kokeilla, kun jälkikasvuakin on jo tullut. Nyt siis ilmeisesti testauksen tie on käyty loppuun ja myyntiin ei pilleriä ole tulossa. Harmi.
Varmasti joku jossain aikaisemminkin kysynyt, mutta minkä vuoksi juuri mäkihypyssä esimerkiksi Sotshissa hypännyt Jarkko Määttä taivutetaan muotoon Maeaettae, kun muissa lajeissa ääkkösistä jätetään vain pisteet päältä pois? Mäkäräinenkin lukee tuloslistalla Makarainen, eika Maekaeraeinen. Onko tähän jotain järjellistä selitystä?
Saako tuollaista wc:n loiteputken suojamuovia takaisin vaaleaksi kellastumisen jäljiltä? Jos ja kun ei, saako siihen jostain mahdollisesti varaosana kyseltyä tuota kupua?
Kävin ostamassa kierrätyskeskuksesta ekaluokkalaiselle pyörän kuudella kympillä. On tosi hyväkuntonen ja ihan kivan näköinen, mutta ajattelin josko sitä vois vähän spraymaalilla tuunata? Mulla olisi valkosta, mustaa ja metallinhohtosta pinkkiä kaapissa. Mietin vaan et tarttuuko se?
En tiedä kuinka tämä kysymys liittyy jääkiekkopalstalle, mutta ketjun nimikin kohdistuu sekalaisiin kysymyksiin.
Katsoin vanhoja valokuvia ja olin niissä kymmen vuotias, valkotukkainen ja naamassa oli pisamia enemmän kuin oli suotavaa. Olisin päässyt Peppi Pitkätossu elokuviin. Miksi olen nyt turvaltani tasavärinen ja hiukseni ovat syvän tummanruskeat?
Minun ja isäni sotilaspassikuvat ovat lähes identtisiä, joten mustalaiset eivät ehtineet vaihtamaan minua kesken koulupäivän. Genetiikka ei selitä aivan kaikkea?
Saako tuollaista wc:n loiteputken suojamuovia takaisin vaaleaksi kellastumisen jäljiltä? Jos ja kun ei, saako siihen jostain mahdollisesti varaosana kyseltyä tuota kupua? Näyttäisi olevan joku itse jälkeenpäin asennnettu malli peilikaapin päälle, ei merkkiä... K-Rauta, Bauhaus, onko toivoja?
Kromatun pinnan päällä ei tahdo maali pysyä. Tuo kromaus on yleensä niin kovapintainen ettei sitä tahdo saada hiottua millään rikki että se maali siinä pysyisi...
Vanhan maalin päällä spraymaalit pysyy jos vähän karhentaa pintaa jollain, esim karhunkielellä tai hienolla hiomapaperilla...
Kyllä ja ei. Joku innokas fani voi tuollaisesta maksaa jopa muutaman kympin, jos on kovin kipeänä puuttuvan keräilytuotteen perään. Ei tuossa tietysti muuta ihmeellistä ole kuin etiketti, vanha ja ikääntyneenä makunsa menettänyt olut se vain sisältönsä puolesta on.Oulun Kärpille oma nimikko-olut
Minulta löytyy tälläinen hyllystä ja olen vaalinut sitä tässä vuosikausia hellin käsin monet muutot ja illanvietot. Voisiko tälläisellä olla nykypäivänä jo jotain arvoakin? Tapauksena siis avaamaton ja koskematon kappale.
Niin onko se nyt niin että HIFK on stadin ykkönen kautta aikain?
Saako esikunnasta tiedon sodanajansijoituksestaan puhelimitse vai pitääkö käydä paikanpäällä?
Saako esikunnasta tiedon sodanajansijoituksestaan puhelimitse vai pitääkö käydä paikanpäällä?
Mistä saa helpoiten ostettua Converset, joissa on Metallica desing?