Mistä saa helpoiten ostettua Converset, joissa on Metallica desing?
Google on ystävä, hakusanat "Converse Chuck Taylor All Star Metallica".
Sitä kautta sitten esim. EBAYstä löytyy.
Mistä saa helpoiten ostettua Converset, joissa on Metallica desing?
Saako esikunnasta tiedon sodanajansijoituksestaan puhelimitse vai pitääkö käydä paikanpäällä?
Kumpi on parempi?
Meillä on tuollainen halvemman pään Samsung ollut nyt parivuotta ja takuuseen jo kerran korjattu ja taas hajoamassa... Edellinen oli Bosch ja se kesti viisivuotta... Tuo Samsung(maksoi jotain 299€) nyt olikin tiedossa että jos kolmevuotta kestää niin on hintansa haukkonut mutta Bosch ns. "laatumerkkinä"(maksoin muistaakseni +600€) oli pienoinen pettymys... Seuraava kone joka tulee niin ei ole kyllä kumpikaan näistä merkeistä...Olemme hankkimassa pyykinpesukonetta. Mieleen ei perse repeä. Bosch oli mielessä, mutta Expertin myyjä yritti kovasti Samsungia tyrkyttää.
Kumpi on parempi?
Näin on. Bosch on erinomainen pesukone, kunhan muistaa ostaa Saksassa valmistetun mallin. Halvemmat mallit on Puolassa tai Espanjassa valmistettuja. Saksassa valmistetut mallit tunnistaa siitä että niissä lukee nimenomaan Made in Germany koneen etupuolella ja että niissä on hiiliharjaton moottori 10 vuoden moottoritakuulla.Olikos se niin, että Siemens ja Bosch ovat samoja vehkeitä.
Olemme hankkimassa pyykinpesukonetta. Mieleen ei perse repeä. Bosch oli mielessä, mutta Expertin myyjä yritti kovasti Samsungia tyrkyttää.
Kumpi on parempi?
Oleellista olisi tietää millaiset vaatimukset tuolle koneelle on? Mikä alkaa olla sellainen hinta, johon perse ei repeä?
Levyn muovikannet eivät kirpparilta ostetussa levyssä ole välttämättä alkuperäinen pari levyn ja kansipaperien kanssa. En omista ensimmäistäkään piraatti-ceedeetä, mutta esim. alkuperäisen muovikotelon rikkoutumisen vuoksi olen simppelisti vaihtanut levylle uuden kotelon aika monta kertaa. Kansipaperi olen siis vain siirtänyt uuteen koteloon. Kotelolla tavallisesti ole merkitystä onko se prikulleen alkuperäinen, eihän korvattu muovikotelo tee itse tallenteestakaan piraattia. Sitten on eri, jos alkuperäinen kotelo on ollut jotenkin tunnistettavalla tavalla erikoinen painos. Sehän on keskeinen osa alkuperäistä tuotetta, jollainen tavallinen tarvikekotelo ei ole. Ei vaikka siinä olisi jokin jakelijan pikku logo painettuna.Ostin kirpparilta Miljoonasateen Pesuhuoneesta keittiöön CD-levyn ja pohdin että mahtaako tuo olla piraatti, tätä pisti epäilemään aavistuksen sottaisen oloinen painojälki kansissa ja erityisesti se että varsinaista kansivihkoa ei ole, on vaan taitettu kansilehti jossa toisella puolella kansikuva ja toisella kuva bändistä, sisällä ei ole mitään. Muuten olisin tuon jo tuominnut piraatiksi mutta Warner musicin logo levyn muovikansissa vaikuttaa kyllä sellaiselta yksityiskohdalta mitä ei venäläiset tekisi, ja on tuo nyt kuitenkin sieltä CD-levyjen aika alkutaipaleelta eli vuodelta 1988. Omistaako joku tuota levyä että voisi asian ratkaista?
En parempaakaan ketjua kysymykselleni löytänyt. Onko kukaan tilannut ikinä osoitteesta http://www.boots4all.com mitään? Linkki vie boots4all verkkokauppaan. Ko. verkkokauppa myy vaatteita, kenkiä ja musiikkia. Suhteellisen halvat hinnat sivustolla, mutta luotettavuus tässä se ongelma. Tai mistä minä tiedän, kunhan veikkailen.
Mitä mä söisin tänään? Ei eineksiä eikä jotain jota pakkp syyö viikko sit. About vaikeinta yksinasumisessa on ruokailujen järjestäminen.
Pitäisi oikestaan laittaa tuonne löytösi elintarvike-ketjuun, mutta Jalostajan palviliha hernari vasta hyvää olikin. Nykyään on aina pari purkkia kaapissa ja kuten sanoit, näitä on helppo upgreidata.Jalostajan hernekeitto on hyvää. Sinne voi silputa vaikkapa rosvopaistia sekaan ja Auran sinappia päälle, plus ruisleipäsiivu voilla tai chilituorejuustolla. Ruhtinaallisen hyvää.
Tosin tänään söin vaihteeksi kunnon aamupalan, lounaaksi Amarillossa keskustassa ja todennäköisesti omenan pian välipalaksi.
Et huonompaa ravintolaa löytänyt? On se kumma, että ruuan itse valmistaminen on snobbailua.
Et huonompaa ravintolaa löytänyt? On se kumma, että ruuan itse valmistaminen on snobbailua.
Mikä Rillossa vikana? Kelpo lounaspaikka, hakkaa valtaosan kebab-pizzerioista mitä keskustassa on. Eikä sitä kinkkiäkään jaksa syödä kuin ajoittain. Ei sitä jokainen arvosta kalliita suomenruotsalaisia silliravintoloita tai muuta vastaavaa lounaalle mennessään.
...
Tämän tapauksen ja paikan yleisilmeen johdosta Amarillon ja sanan "ravintola" mainitseminen kuvaamaan kyseistä paikkaa on edesvastuutonta, typerää ja osoittaa virheen tekijän huonoa makua ja arvostelukykyä.
Itse kävin rouvan kanssa Amarillossa joskus muistaakseni 2012 kesällä ilta-aikaan.
Tämän tapauksen ja paikan yleisilmeen johdosta Amarillon ja sanan "ravintola" mainitseminen kuvaamaan kyseistä paikkaa on edesvastuutonta, typerää ja osoittaa virheen tekijän huonoa makua ja arvostelukykyä.
Koska ketjun otsikkona on sekalaisia kysymyksiä, niin tässä sekalainen kysymys: Missä kaupungissa näin kävi? Helsingissä? Minä syön lounaani Turun Amarillossa, ja vaikka ketjupaikasta onkin kyse, niin toki työntekijöiden asenne voi vaihdella ympäri maata. Kai muuten annoit palautetta Amarillolle tai omistajaketjulle? .....