Sekalaisten kysymysten ketju II

• 7 171 221
  • 47 284

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Elorannan Mikkokin oli viel voittamassa tuona 98-99 kaudella mestaruutta kun Tim Thomas hörppäs punaviivalta tjsp Alatalon Mikan kudin

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Sillon 90-luvulla kun minä noita korttejakin keräilin, niin aina esiintyi niissä muodossa Miikka.
Se oli se toinen Elomo. Eikös niitä ollut kaksi?

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oli kaksi liigatasoista pelaajaa, mutta nuoremman veljen nimi on Teemu.

Onko se nyt sitten muuttanut nimensä Temuksi? Se on ainakin joku suosittu juttu.

Ja oli mulla kysymyskin. Ei kai tämä ketju ole muuttumassa sekalaisten kysymysten ketjusta sekalaisten höpöttelyiden ketjuksi? Tulee nimittäin hankaloittamaan elämääni suuresti joskus vuonna 2032, jos näin pääsee käymään.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko se nyt sitten muuttanut nimensä Temuksi? Se on ainakin joku suosittu juttu.

Ja oli mulla kysymyskin. Ei kai tämä ketju ole muuttumassa sekalaisten kysymysten ketjusta sekalaisten höpöttelyiden ketjuksi? Tulee nimittäin hankaloittamaan elämääni suuresti joskus vuonna 2032, jos näin pääsee käymään.
Jos mua kuvaillaan sekalaiseksi/sekaiseksi Piispanmunkiksi niin mitäs veikkaat?

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Aina fiksujen ja suunnitelmallisten henkilöiden jaloissa pitää pyöriä vähintään muutama omituinen höpöttäjä. Ai niin se kysymys. Vai pitääkö niitä aina pyöriä?

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aina fiksujen ja suunnitelmallisten henkilöiden jaloissa pitää pyöriä vähintään muutama omituinen höpöttäjä. Ai niin se kysymys. Vai pitääkö niitä aina pyöriä?
Vastaan vaikka ei ole kysymys. Pyörivä kivi ei ikinä sammaloidu!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy