WTF, mitä nyt Mika Lehtisellä on neljä suomen mestaruuttaa ja Alatalon Mikalla kaksi.Meneekö nyt jo pasmat sekaisin? Mikko Alatalo
WTF, mitä nyt Mika Lehtisellä on neljä suomen mestaruuttaa ja Alatalon Mikalla kaksi.Meneekö nyt jo pasmat sekaisin? Mikko Alatalo
WTF, mitä nyt Mika Lehtisellä on neljä suomen mestaruuttaa ja Alatalon Mikalla kaksi.
Neljä Syksyn Sävelen voittoa ja kolme kultalevyä.WTF, mitä nyt Mika Lehtisellä on neljä suomen mestaruuttaa ja Alatalon Mikalla kaksi.
Se oli se toinen Elomo. Eikös niitä ollut kaksi?Sillon 90-luvulla kun minä noita korttejakin keräilin, niin aina esiintyi niissä muodossa Miikka.
Oli kaksi liigatasoista pelaajaa, mutta nuoremman veljen nimi on Teemu.Se oli se toinen Elomo. Eikös niitä ollut kaksi?
Oli kaksi liigatasoista pelaajaa, mutta nuoremman veljen nimi on Teemu.
Jos mua kuvaillaan sekalaiseksi/sekaiseksi Piispanmunkiksi niin mitäs veikkaat?Onko se nyt sitten muuttanut nimensä Temuksi? Se on ainakin joku suosittu juttu.
Ja oli mulla kysymyskin. Ei kai tämä ketju ole muuttumassa sekalaisten kysymysten ketjusta sekalaisten höpöttelyiden ketjuksi? Tulee nimittäin hankaloittamaan elämääni suuresti joskus vuonna 2032, jos näin pääsee käymään.
Aina fiksujen ja suunnitelmallisten henkilöiden jaloissa pitää pyöriä vähintään muutama omituinen höpöttäjä. Ai niin se kysymys. Vai pitääkö niitä aina pyöriä?Onko se nyt sitten muuttanut nimensä Temuksi? Se on ainakin joku suosittu juttu.
Ja oli mulla kysymyskin. Ei kai tämä ketju ole muuttumassa sekalaisten kysymysten ketjusta sekalaisten höpöttelyiden ketjuksi? Tulee nimittäin hankaloittamaan elämääni suuresti joskus vuonna 2032, jos näin pääsee käymään.
Vastaan vaikka ei ole kysymys. Pyörivä kivi ei ikinä sammaloidu!!Aina fiksujen ja suunnitelmallisten henkilöiden jaloissa pitää pyöriä vähintään muutama omituinen höpöttäjä. Ai niin se kysymys. Vai pitääkö niitä aina pyöriä?