Bafforosso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK parhaimmillaan
Hah, tuo sopii Toopen ajatuksiin täydellisesti!Ehdottomasti ensikautta silmälläpitäen. Pitkät jatkot Dyk, Tallberg ja Roy!!!!
Hah, tuo sopii Toopen ajatuksiin täydellisesti!Ehdottomasti ensikautta silmälläpitäen. Pitkät jatkot Dyk, Tallberg ja Roy!!!!
Sit, nykyään todella harvoin kun saa flow päälle niin uppoaa ku vaan lämäsee.Luulen että Dyk kuuluu vähän niihin pelaajiin, jotka laittaa maalipaikoissa silmät kiinni ja sutasee sinnepäin. Jännittääkö liikaa tilanteissa? Ehkä siksi ei ole mikään tehokkuuden esimerkkipelaaja.
Kävimme jo tästä eilen keskustelua, eikä tämä edelleenkään avaudu minulle. Dykin oletetulla palkalla saisi todennäköisesti 3 kappaletta näitä ”työnteon kautta plus merkkisiä” pelaajia. Eikö hyöty-panos suhde ole silloin negatiivinen, kun työnteosta pitää maksaa kolminkertainen summa rahaa? Vaikka Dyk onkin osastoa ”vahvistus” niin mielestäni voisi odottaa jotain muutakin kuin pelkkää työntekoa.Mut edelleenkin työnteon kautta plus merkkinen pelaaja joukkueelle.
Tottakai pitäisi olla pienempi likaa jos vetää top6 hyökkääjän liksallaKävimme jo tästä eilen keskustelua, eikä tämä edelleenkään avaudu minulle. Dykin oletetulla palkalla saisi todennäköisesti 3 kappaletta näitä ”työnteon kautta plus merkkisiä” pelaajia. Eikö hyöty-panos suhde ole silloin negatiivinen, kun työnteosta pitää maksaa kolminkertainen summa rahaa? Vaikka Dyk onkin osastoa ”vahvistus” niin mielestäni voisi odottaa jotain muutakin kuin pelkkää työntekoa.
Ok, itse en ole nähnyt kuin Dykin vaikuttavan pelin virtaukseen negatiivisesti ja samalla sotkevan Koivistoisen pelin täysin. Hyvänä esimerkkinä eilen Kärppien pisin pyöritys kolmannessa erässä, joka lähti Dykin surkeasta sokkosyötöstä hyökkäyssiniselle. En ole myöskään nähnyt hänen hankkivan vastustajalle jäähyjä. Let’s agree to disagree.Tottakai pitäisi olla pienempi likaa jos vetää top6 hyökkääjän liksalla
Tässä vaiheessa sopparit tehty eikä saa vaihtaa/hommata uusia pelaajia, niin mä katon vain suoritusta kentällä, miten vaikuttaa pelin virtaukseen, saako hommattua vastustajalle jäähyjä, saako pidettyä paineen alla kiekon omilla jne.
Niin mun mielestä pari viime matsii on parantanut kokoajan.
Ei missään.Taitaa olla nyt 17 peräkkäistä ottelua ilman maalia. Missä muussa joukkueessa tällainen nallipyssy laitettaisiin joukkueen kultakypärän johtamaan kärkiketjuun?
Juuri näin! Täällä palstallakin yleensä vaan huudellaan pikaisen menestyksen perään. Ei ymmärretä jatkuvuutta ja aluillaan olevaa projektia. Ei osata katsoa tuloksen taakse. Dyk on sen kaltainen pelaaja, että tuloksen taakse pitää osata katsoa ihan todella syvälle.Ehdottomasti ensikautta silmälläpitäen. Pitkät jatkot Dyk, Tallberg ja Roy!!!!
Niin minäkin, mutta Jokereissa.Antaisin vielä 10 peliä.
Näin on. Nyt riitti. Ulos.Täysi turhake. Toivottavasti oli viimeinen peli IFKssa.
En ymmärrä sitä puhetta, että tekee kiekottamana hyvää duunia, ei tee.
Juuri tästä syystä oletan, että Dyk ottaa paikan kolmosesta kun pleijarit pyörähtää käyntiin. Ounastelen edelleen, että se kenttä on muodossa Seppälä-Paajanen-Dyk. Teissala on hyvä seppä runkosarjassa, mutta veikkaan että on vielä toistaiseksi liian riskialtin kortti Peltoselle pudotuspelejä ajatellen.Onko tästä antaa esimerkkiä koska itse näen asian erilailla. Dyk ei selkä suorana vaihdossa vetele vaan tekee kyllä töitä. Tietysti sieltä ei tule tulosta ulos sitä mitä odotetaan, mutta kyllä se joukkueelle pelaa vaihdosta vaihtoon.
Voi olla näin. Itse en usko, että Teissalaa pudotetaan kolmesta ekasta ketjusta ainakaan aluksi. Jos menee tehottomaksi kikkailuksi, hänet lanataan monta kertaa pelissä ja selkä suoristuu puolustussuuntaan, uskon, että katsomo kutsuu.Juuri tästä syystä oletan, että Dyk ottaa paikan kolmosesta kun pleijarit pyörähtää käyntiin. Ounastelen edelleen, että se kenttä on muodossa Seppälä-Paajanen-Dyk. Teissala on hyvä seppä runkosarjassa, mutta veikkaan että on vielä toistaiseksi liian riskialtin kortti Peltoselle pudotuspelejä ajatellen.
Onko tästä antaa esimerkkiä koska itse näen asian erilailla. Dyk ei selkä suorana vaihdossa vetele vaan tekee kyllä töitä. Tietysti sieltä ei tule tulosta ulos sitä mitä odotetaan, mutta kyllä se joukkueelle pelaa vaihdosta vaihtoon.