Jotenkin voisin nähdä jossain saipassa tai kookoossa ykköskentässä sen 20+ byyriä. Uuden ympäristönhön tuo kundi vaatii. Toivotaan että ymmärtää myös itse ja aloite tulisi sieltä sopimuksen purkuun tuskin IFK kovinkaan estelisi.Toivottavasti tämän turhakkeen soppari puretaan kauden jälkeen. Ei vaan vittu ole mitään hyötyä, hyökkäyspäässä täysi nolla ja omissa jatkuva uhka. Kai se jollekin Allsvenskaniin kelpaa.
No hyvin on asiat meillä jos Dyk näillä otteilla huonoin pelaaja, tehoton on mut kyl siellä painetaan vitusti töitä joukkueen eteen.Olen pahoillani, mutta Dyk oli taas tänään ehkä joukkueen huonoin pelaaja. Menettelee kiekkoja ja syötöt ovat pääsääntöisesti epäonnistuneita. Harmi ettei osunut läpiajosta; olisi ehkä avannut jotain henkisiä lukkoja.
Melko alhainen on vaatimustaso, jos "ulkomaalaisvahvistuksen" kohdalla työnteko on se ainoa vahvuus. Täysin hyödytön pelaaja TOP6 roolissa ja nykyisellään myös kolmosketjuun ei taso riitä. Neloseen lienee kallis, eikä varmasti itse halua sitä roolia pelata. Se ei toki ole Dykin syy, että meillä on puusilmä UTJ.No hyvin on asiat meillä jos Dyk näillä otteilla huonoin pelaaja, tehoton on mut kyl siellä painetaan vitusti töitä joukkueen eteen.
En ole edes katsonut edistyneitä tilastoja, mutta pakko sanoa, että Dyk oli tänään erittäin hyvä. Sinä sen sijaan vaikutat varsin aggressiiviselta fanilta, etkä ymmärrä mitään HIFK:n folkloresta - olet hävytön kundi jutuissasi.Tack och hejdå! Kentän heikoin taas. Täydentää kyllä maagisen hyvän jatkuvuuden trion. Se trio kyllä pääsee IFKn folkloreen.
Saatais se Hirvonen messiin ja sillä oletuksella että Nättinen pitkään pois, niin kyllä mä kattoisin Hirvonen -Koivistoinen -Dyk ketjun.Melko alhainen on vaatimustaso, jos "ulkomaalaisvahvistuksen" kohdalla työnteko on se ainoa vahvuus. Täysin hyödytön pelaaja TOP6 roolissa ja nykyisellään myös kolmosketjuun ei taso riitä. Neloseen lienee kallis, eikä varmasti itse halua sitä roolia pelata. Se ei toki ole Dykin syy, että meillä on puusilmä UTJ.
Ootko miettinyt sitä et roolit vaihtuu joukkueessa kun joukkuetta täydennetään.Nyt pitää kysyä: Miten Dykin suoritusta tänään arvioidaan? Miten hän onnistui tänään?
Ymmärtääkseni ei ole nelosen jarruttajaksi hankittu? Floppi jo yli 2 kautta. Miten hän onnistui tänään?
Harrastatko painia tai hiihtoa? Muistutat juttujesi perusteella yhtä kundia. Vaikutat myös kaverilta, jolle tärkeämpää on hyvä breno ja "En Gång Alltid" ennen menestystä mentaliteetti.En ole edes katsonut edistyneitä tilastoja, mutta pakko sanoa, että Dyk oli tänään erittäin hyvä. Sinä sen sijaan vaikutat varsin aggressiiviselta fanilta, etkä ymmärrä mitään HIFK:n folkloresta - olet hävytön kundi jutuissasi.
Täytyy perehtyä tarkemmin. Kiitos arvokkaasta huomiosta! Seuraan tarkemmin huomenna erityisesti.Ootko miettinyt sitä et roolit vaihtuu joukkueessa kun joukkuetta täydennetään.
Mä pidän Dykiä hyvänä joukkuepelaajana, täydellisessä tilanteessa kolmosen laidassa.
Tekee vastustajan pelin vaikeaksi ku ei ikinä luovuta vaan ronkkii vaikka takamatkalta kiekon omille.
Sebastian Pannkaka saa jatkaa räpellystään.
Teissalan osalta olen samaa mieltä ja ihmettelen, miten Dyk menee Teissalan ohitse ketjusommitelmissa. Olisikohan valmennus halunnut eilen kokeilla Dykiä Koivistoisen vierellä, jos vaikka siinä tulisi onnistumisia?On kyllä todella erikoista, että päässyt nyt säännöllisesti pelaamaan 2.ketjussa ja välillä yv:tä. Ei osu maaliin ja muut ratkaisut ovat heikkoja. En vain pysty käsittämään, että menee Teissalan ja vaikka Halttusen (oikeastaan kenen tahansa) ohi sinne 2.ketjuun. Yllättäen on vähän Koivistoisenkin pistetahti hyytynyt viime pelien ketjukavereiden kanssa.
Lasketaanko ensi kausi mukaan vai oletko vaan optimistinen tämän kauden osalta? Hyvä kesä alle niin Dyk voittaa ensi kaudella maalipörssin, eiku…Antaisin vielä 10 peliä.
Lasketaanko ensi kausi mukaan vai oletko vaan optimistinen tämän kauden osalta? Hyvä kesä alle niin Dyk voittaa ensi kaudella maalipörssin, eiku…