Sebastian Dyk HIFK:ssa

  • 117 788
  • 588

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Dyk takaisin rosteriin ja kaikki meni vituiks.
Ei enää, kiitos.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Olisiko parempi molemmille, että tämäkin nerokas hyvän jatkuvuuden sopimus puretaan kauden jälkeen yhteisymmärryksessä? Dykillä ei pitäisi olla mitään asiaa kolmeen ensimmäiseen ketjuun ja neloseen on liian huono puolustamaan. Rotaatioon on kallis ja tuskin oman uransa kannalta haluaa sellaiseen rooliin.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Reagoin tänään siihen että Dyk pelasi paljon sentterin paikalla. Koivistoinen kärkkyi joko sovitusti tai sitten oma-aloitteisesti. Joka tapauksessa Dyk hoiti sentterin hommia alaspäin. Umpilaiturina ei ihan omimmillaan siinä.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Pitäisi harjoitella syöttöä ja vastaanottamista ja kiekon kanssa luistelua. Aika paljon hommaa keväälle. Ei oikein pääse paikoillekaan. Teissalan lienee paras paikata jos Nättistä vielä joutuu paikkaamaan.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Toivottavasti tämän turhakkeen soppari puretaan kauden jälkeen. Ei vaan vittu ole mitään hyötyä, hyökkäyspäässä täysi nolla ja omissa jatkuva uhka. Kai se jollekin Allsvenskaniin kelpaa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tack och hejdå! Kentän heikoin taas. Täydentää kyllä maagisen hyvän jatkuvuuden trion. Se trio kyllä pääsee IFKn folkloreen.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Toivottavasti tämän turhakkeen soppari puretaan kauden jälkeen. Ei vaan vittu ole mitään hyötyä, hyökkäyspäässä täysi nolla ja omissa jatkuva uhka. Kai se jollekin Allsvenskaniin kelpaa.
Jotenkin voisin nähdä jossain saipassa tai kookoossa ykköskentässä sen 20+ byyriä. Uuden ympäristönhön tuo kundi vaatii. Toivotaan että ymmärtää myös itse ja aloite tulisi sieltä sopimuksen purkuun tuskin IFK kovinkaan estelisi.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen pahoillani, mutta Dyk oli taas tänään ehkä joukkueen huonoin pelaaja. Menettelee kiekkoja ja syötöt ovat pääsääntöisesti epäonnistuneita. Harmi ettei osunut läpiajosta; olisi ehkä avannut jotain henkisiä lukkoja.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Olen pahoillani, mutta Dyk oli taas tänään ehkä joukkueen huonoin pelaaja. Menettelee kiekkoja ja syötöt ovat pääsääntöisesti epäonnistuneita. Harmi ettei osunut läpiajosta; olisi ehkä avannut jotain henkisiä lukkoja.
No hyvin on asiat meillä jos Dyk näillä otteilla huonoin pelaaja, tehoton on mut kyl siellä painetaan vitusti töitä joukkueen eteen.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
No hyvin on asiat meillä jos Dyk näillä otteilla huonoin pelaaja, tehoton on mut kyl siellä painetaan vitusti töitä joukkueen eteen.
Melko alhainen on vaatimustaso, jos "ulkomaalaisvahvistuksen" kohdalla työnteko on se ainoa vahvuus. Täysin hyödytön pelaaja TOP6 roolissa ja nykyisellään myös kolmosketjuun ei taso riitä. Neloseen lienee kallis, eikä varmasti itse halua sitä roolia pelata. Se ei toki ole Dykin syy, että meillä on puusilmä UTJ.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tack och hejdå! Kentän heikoin taas. Täydentää kyllä maagisen hyvän jatkuvuuden trion. Se trio kyllä pääsee IFKn folkloreen.
En ole edes katsonut edistyneitä tilastoja, mutta pakko sanoa, että Dyk oli tänään erittäin hyvä. Sinä sen sijaan vaikutat varsin aggressiiviselta fanilta, etkä ymmärrä mitään HIFK:n folkloresta - olet hävytön kundi jutuissasi.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Melko alhainen on vaatimustaso, jos "ulkomaalaisvahvistuksen" kohdalla työnteko on se ainoa vahvuus. Täysin hyödytön pelaaja TOP6 roolissa ja nykyisellään myös kolmosketjuun ei taso riitä. Neloseen lienee kallis, eikä varmasti itse halua sitä roolia pelata. Se ei toki ole Dykin syy, että meillä on puusilmä UTJ.
Saatais se Hirvonen messiin ja sillä oletuksella että Nättinen pitkään pois, niin kyllä mä kattoisin Hirvonen -Koivistoinen -Dyk ketjun.

Se on totta että Dyk on kunnon diesel sen suhteen että kauan vaatii pelejä et alkaa pelit kulkee myös tehopisteiden valossa.

Mutta Dyk on myös arvokas pelaaja myös silloin kun ei tule pisteitä, armoton työmäärä joka pelissä, eikä ikinä selkä suoristu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt pitää kysyä: Miten Dykin suoritusta tänään arvioidaan? Miten hän onnistui tänään?

Ymmärtääkseni ei ole nelosen jarruttajaksi hankittu? Floppi jo yli 2 kautta. Miten hän onnistui tänään?

edit: maalintekijä tuhri läpiajon patjoihin (ei pääse kyllä läpi eikä laatupaikoilla ole tavallisesti)
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei Dyk nyt ainakaan hallilta katsottuna mikään paskin ollut, oikeastaan kukaan ei tänään jäänyt mieleen paskana.

Koko avausmaalikin lähti siitä että Dykin loistava takakarvaus esti Kärppien hyökkäykseen lähdön josta joutuivat lyömään pitkän ja siitä syntyi avausmaali.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Nyt pitää kysyä: Miten Dykin suoritusta tänään arvioidaan? Miten hän onnistui tänään?

Ymmärtääkseni ei ole nelosen jarruttajaksi hankittu? Floppi jo yli 2 kautta. Miten hän onnistui tänään?
Ootko miettinyt sitä et roolit vaihtuu joukkueessa kun joukkuetta täydennetään.

Mä pidän Dykiä hyvänä joukkuepelaajana, täydellisessä tilanteessa kolmosen laidassa.

Tekee vastustajan pelin vaikeaksi ku ei ikinä luovuta vaan ronkkii vaikka takamatkalta kiekon omille.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
En ole edes katsonut edistyneitä tilastoja, mutta pakko sanoa, että Dyk oli tänään erittäin hyvä. Sinä sen sijaan vaikutat varsin aggressiiviselta fanilta, etkä ymmärrä mitään HIFK:n folkloresta - olet hävytön kundi jutuissasi.
Harrastatko painia tai hiihtoa? Muistutat juttujesi perusteella yhtä kundia. Vaikutat myös kaverilta, jolle tärkeämpää on hyvä breno ja "En Gång Alltid" ennen menestystä mentaliteetti.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä puolustin täällä Dykiä pitkään ja uskoin hänen vielä löytävän oman juttunsa IFKssa vaikka koko täällä palstalla oloni aikana hänen pelaaminen on ollut parhaimmillaankin keskinkertaista, tai hetkittäisiä välähdyksiä. Mutta nyt loukkaantumisen jälkeen Sebastian on jo totaalisessa umpikujassa. Ei tässä muu auta kuin liputtaa sopimuksen purkamisen puolesta.

Mun mielestä Dyk ei edes ole niin huono PAPPissa mitä monet täällä ovat sanoneet, mutta ei se nyt vaan riitä että hoitaa puolustusvelvoitteet joten kuten. Yli 100k palkkaa tienaavan hyökkääjän pitäisi tehdä maaleja. Ja niistä kuitenkin Sebukin elää. Mä olisin tyytyväinen 25-30 pinnan runkosarjaan kolmosketjussa, mutkun nyt ei olla edes lähellä semmoista tulosta.

Allsvenskaniin tai pienempään liigajengiin.

Toivottavasti nyt saa jotain tehoja irti vielä keväällä sen armottoman yrittämisen lisäksi.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Ootko miettinyt sitä et roolit vaihtuu joukkueessa kun joukkuetta täydennetään.

Mä pidän Dykiä hyvänä joukkuepelaajana, täydellisessä tilanteessa kolmosen laidassa.

Tekee vastustajan pelin vaikeaksi ku ei ikinä luovuta vaan ronkkii vaikka takamatkalta kiekon omille.
Täytyy perehtyä tarkemmin. Kiitos arvokkaasta huomiosta! Seuraan tarkemmin huomenna erityisesti.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Älkää nyt viitsikö, itsekin toivon Dykin sopparin purkua ensi kaudeksi, mutta onhan hän tämän kauden HIFK:lle tärkeä pelaaja ainakin Hirvosen ja Nättisen loukkaantumisten jälkeen. Hyvä luistelemaan ja painaa hommia molempiin suuntiin.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Sebastian Pannkaka saa jatkaa räpellystään.

Sebastian aloitti IFK-uransa ihan hyvin mutta on viimeistään tällä kaudella dyykannut, eli hänestä on ikävä kyllä muodostumassa pannukakku. Kotona sitä pannaria tuskin on tarjolla, kun vaimo kuulemma tekee pannukakkuja vain jos hän pelaa hyvän pelin tai tekee maalin, vai miten se oli.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
IFK
On kyllä todella erikoista, että päässyt nyt säännöllisesti pelaamaan 2.ketjussa ja välillä yv:tä. Ei osu maaliin ja muut ratkaisut ovat heikkoja. En vain pysty käsittämään, että menee Teissalan ja vaikka Halttusen (oikeastaan kenen tahansa) ohi sinne 2.ketjuun. Yllättäen on vähän Koivistoisenkin pistetahti hyytynyt viime pelien ketjukavereiden kanssa.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
On kyllä todella erikoista, että päässyt nyt säännöllisesti pelaamaan 2.ketjussa ja välillä yv:tä. Ei osu maaliin ja muut ratkaisut ovat heikkoja. En vain pysty käsittämään, että menee Teissalan ja vaikka Halttusen (oikeastaan kenen tahansa) ohi sinne 2.ketjuun. Yllättäen on vähän Koivistoisenkin pistetahti hyytynyt viime pelien ketjukavereiden kanssa.
Teissalan osalta olen samaa mieltä ja ihmettelen, miten Dyk menee Teissalan ohitse ketjusommitelmissa. Olisikohan valmennus halunnut eilen kokeilla Dykiä Koivistoisen vierellä, jos vaikka siinä tulisi onnistumisia?

Sen sijaan Halttusen osalta ymmärrän sen, että Dyk menee hänen ohitseen. Dyk nimittäin pelasi hyvin ennen loukkaantumistaan ja muodosti muistaakseni Åstenin ja Seppälän kanssa erinomaisen ketun. Dykin hyvä vire katkesi loukkaantumiseen ja paluun jälkeen on ollut vaikeaa.

Dyk tarvitsisi nyt pienen onnistumisen (joku räkämaali), jolloin tuo apina tipahtaisi selästä. Mä kokeilisin häntä Tallbergin ja Paajasen kanssa, lähtisikö siinä vähän paremmin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Antaisin vielä 10 peliä.
Lasketaanko ensi kausi mukaan vai oletko vaan optimistinen tämän kauden osalta? Hyvä kesä alle niin Dyk voittaa ensi kaudella maalipörssin, eiku…
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös