Sebastian Dyk HIFK:ssa

  • 117 605
  • 588

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Olen arvostellut varmasti eniten. Tänään ansaitsee Dyk kehuja. Hoisi oman roolin hyvin ja suuressa roolissa ensimmäisessä maalissa. Vielä, kun saisi jostain onnistumisen maalin muodossa niin vain taivas on rajana.
Tätähän se on, monesti arvioidaan pelkästään runkkarin suorituksiin, mut miesten pelit alkaa pleijareissa, vittu et olis vittumaista kattoo Dykiä vastustajan jengissä, ei pelaa itteensä pihalle vaan kokoajan iholla, tuollainen vie äkkiä pelihalut vastustajalta, ainakin turhautuu. Sit onkin valmis paisti ;)
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Annan edelleen posia Dykille, sillä mies on todellisessa playoff-moodissa. Menee jokaisen väliin ja liikkeensä ansiosta tulee sieltä vielä ulos kiekon kanssa melkein aina. Toivottavasti palkinto tulee myös tehojen muodossa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ekan erän lopussa oli tilanne, missä Paajasen ja Seppälän kanssa pistivät Lukolle helvetillisen paineen koko kolmikon voimin ja saivat kiekon vielä kairattua itselleen, kunnes lopulta sinikkään möyrimisen jälkeen menettivät sen, niin kukapa se oli ekana omissa? Jep, Sebastian Dyk. Asenne ja duuni on kyllä aivan timanttista ja koutsina ottaisin tällaisen pelaajan omaan jengiini ihan milloin tahansa.

Vähän voisi Dyk hyökkäyspäässä tehdä itseään enemmän pelattavaksi, koska kyllä hän edelleen maaleja osaa tehdä. Nyt niitä vain on hankala tehdä, kun ei itse haekaan niitä paikkoja. Mutta itseluottamuksestahan nämäkin asiat lähtee ja onnistumiset muuttaisivat varmasti tätäkin pelin osa-aluetta aktiivisemmaksi. Mutta en mä tästäkään valita tai suuremmin kritisoi.
 
Viimeksi muokattu:

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Olen anti-Dyk siipeä.
Mutta on ollut erinomainen näissä kahdessa matsissa.
Asenne ei vuoda, jalka käy ja pelaa joka sentin pois nöyrästi Jengin eteen.
Pannukakut on saatu oikeen hillon ja kermavaahdon kera.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jatkan Dykin kehumista, koska hän on sen todellakin ansainnut. Kiitos Dykin hienon kevätvireen on kolmosketjusta nyt saatu kaivattua taustatukea maalinteossa. Samalla myös Patti Paajanen äitynyt hyvään kevät-lentoon. Nu kör vi Sebastian!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jalla Jalla, Sebastiania itseä lainatakseni.

Mä haluan nähdä tämän pätkän, mutten kuollaksenikaan muista, milloin se on kuvattu. Minkä pelin jälkeen?
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Hienosti on nostanut tasoaan Dyk pleijareihin ja muodostanut Paajasen kanssa HIFK:lle ihan oikean kolmosketjun, tänään pari maalia. Siihen päälle hirveä määrä töitä. Ketju, joka ei vuoda ja johon on helppo luottaa. Todellisia sotureita ja kevään miehiä molemmat.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Olen anti-Dyk siipeä.
Mutta on ollut erinomainen näissä kahdessa matsissa.
Asenne ei vuoda, jalka käy ja pelaa joka sentin pois nöyrästi Jengin eteen.
Pannukakut on saatu oikeen hillon ja kermavaahdon kera.
Niin.
Tällaiset jutut on tän lajin suola.
Sebbe oli niin huono, että häntä varmaan itseäkin hävetti.
Nyt löi alkutahdit erittäin tärkeälle vierasvoitolle.
Nyt on pannukakkua tarjolla koko Jengille illasta toiseen.
Ohan tää ny nättii, ku allekirjoittanut laittelee aasin hattua päähän, ni sillon yleensä homma futaa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Dyk oli eilen tosi hyvä, tehokas (vihdoinkin), ja muutenkin monessa mukana. Kova taistelutahto ja ehtii vaikka mihin. Tällasta Dykiä haluaisi nähdä paljon useammin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös