Sanna Marinin hallitus

  • 2 589 476
  • 21 526

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
No nythän se nähdään. Tuleeko taas kymmenien sivujen verran raivoamista ja erovaatimuksia.

Kieltämättä kiinostavaa nähdä reaktiot näihin kepulaisten "töhöilyihin". Töhöilyt tottakai heittomerkeissä, koska kyseessä on kaikkien kohdalla aivan helvetin yhdentekevä asia.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaahans, vittuako tässä enää itsekään noudattaa virallisia ohjeistuksia kun valtion johtajat vetää tällä asenteella. "Älä tee miten mä teen vaan miten mä sanon, mulla on omat säännöt"

Jaa. No, minä käytän tervettä järkeä ja ajattelen asioita laajemmin kuin vain omasta näkökulmastani. Suomeksi sanottuna, en siis ole lukinnut tiukasti kantaani kumpaankaan ääripäähän, vaan heilun siinä keskellä. Jos kannattaa olla varovaisempi, voin hyvin olla.

Se, että jotkut ihmiset ovat vastuuttomia ääliöitä, ei oikeuta minua olemaan sellainen.
 

MaV

Jäsen
En varmaankaan koskaan ymmärrä tätä linjaa, jossa asioita yritetään pitää piilossa loppuun asti sen sijaan, että niistä kerrottaisiin itse aktiivisesti. Tuossahan olisi ollut erinomainen kohta ilmoittaa, että "olin muuten itsekin salibandyottelussa". Ei ilmeisesti tullut mieleen?
 
Viimeksi muokattu:

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
En varmaankaan koskaan tätä linjaa, jossa asioita yritetään pitää piilossa loppuun asti sen sijaan, että niistä kerrottaisiin itse aktiivisesti. Tuossahan olisi ollut erinomainen kohta ilmoittaa, että "olin muuten itsekin salibandyottelussa". Ei ilmeisesti tullut mieleen?
Kepu pettää aina.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En varmaankaan koskaan tätä linjaa, jossa asioita yritetään pitää piilossa loppuun asti sen sijaan, että niistä kerrottaisiin itse aktiivisesti. Tuossahan olisi ollut erinomainen kohta ilmoittaa, että "olin muuten itsekin salibandyottelussa". Ei ilmeisesti tullut mieleen?

Ai tyyliin Kepulaiseen vastuulliseen tyyliin "Ohjeet tarkasti luettuani, kahden koronapikatestin ja työpuhelimeni akun täyteen lataamisen jälkeen, siirryin omaehtoisesti kontakteja välttäen koronaturvallisesti katsomoon"?
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkä takia Marin muuten puhuu koko ajan karanteenista. Eikös ohjeessa neuvottu välttämään kontakteja.

Ps. Eikä yllätä yhtään ettei siellä muutkaan ymmärrä lukemaansa.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Lintilälle pisteet hyvin hoidetusta tilanteesta. Ensiksi syytellään Marinia, mutta myöhemmin jäädään itse kiinni samasta tempusta. Voi jumalauta sentään. Mihin aikaan ensimmäiset uutiset Marinin baarireissusta muuten tulivat mediaan? Mietin vain, että onko Lintilä lähtenyt katsomaan salibandya sen jälkeen, kun Marinin pökäle oli niin sanotusti iskenyt jo ropelliin?

Puolestani tässä voitaisiin säästellä saranoita ja molemmat voisivat poistua samalla ovenavauksella. Lintilälle myös oma aasihattu päähän.
 

Analyzer

Jäsen
Lintilälle pisteet hyvin hoidetusta tilanteesta. Ensiksi syytellään Marinia, mutta myöhemmin jäädään itse kiinni samasta tempusta. Voi jumalauta sentään. Mihin aikaan ensimmäiset uutiset Marinin baarireissusta muuten tulivat mediaan? Mietin vain, että onko Lintilä lähtenyt katsomaan salibandya sen jälkeen, kun Marinin pökäle oli niin sanotusti iskenyt jo ropelliin?

Puolestani tässä voitaisiin säästellä saranoita ja molemmat voisivat poistua samalla ovenavauksella. Lintilälle myös oma aasihattu päähän.

Tähän kun sitten liitetään vielä Ilmari, joka antaa maikkarille kommentteja Marinin illanvietosta, mutta ei itse kerro olleensa mukana, niin tulee kyllä fiilis että ollaan me melkoiset korkkiruuvit sinne Arkadianmäelle äänestetty!
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Kummasti ne rikollisten hyvin suojatut puhelimetkin on saatu avattua ja viestiketjut kaivettua esille. Lähinnä tarkoitin sitä, että onko yhden valtion vaikutusvaltaisimman henkilön syytä käyttää jenkkifirman kuluttajatuotteita vai pitäisikö näissä olla ihan omat suomalaiset laitteet. Google "kuuntelee", miksei myös Applen viritykset.

No kuten totesin, noita saa edullisemmin ja helpommin ja tuskin niissä ihan valtionsalaisuudet liikkuvat.
Joissain maissa saa pakottaa avaamaan ja esimerkiksi biometriikan saa auki väkisin pitämällä naamaa tai sormea paikallaan oikeassa paikassa.
Mutta kun pin on pitkä eikä sitä kerro niin sitä ei saa auki ainakaan peruspoliisi. Murtautumiseen on toki omat softansa kuten Cellebrite-nimisen firman tekemät ja niitä käyttää mm. tiedustelu yms viranomaiset.

Tätä kautta päästäänkin hyvään uhkaan, luuri pöllitään baarista ja viedään Putinille.
 

444

Jäsen
En varmaankaan koskaan ymmärrä tätä linjaa, jossa asioita yritetään pitää piilossa loppuun asti sen sijaan, että niistä kerrottaisiin itse aktiivisesti. Tuossahan olisi ollut erinomainen kohta ilmoittaa, että "olin muuten itsekin salibandyottelussa". Ei ilmeisesti tullut mieleen?
Pitää muistaa, että siellä kokouksessa kaikki kuitenkin pitivät maskia ja siksi Lintilä oli turvassa. Sama ei päde samassa kokouksessa olleeseen Mariniin, joka Lintilän mukaan oli maski naamallaan kaikkien muiden lailla. Hänen olisi pitänyt tietää paremmin kuin Lintilän, joka toimi about tismalleen samalla tavalla ja omasta mielestään täysin oikein. O tempore, o morales. Eiku.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Olipa Lintilältä ihan idioottimaista arvostella Marinin toimintaa kun oma pesäkään ei ollut puhdas.
Mikä näitä poliitikkoja vaivaa?
On verrattavissa kyllä jo ihan suoraan Ilmarin ”rohkeaa esimerkkiä” puheisiin järjellisyydeltään. Samaan luiskaan koko kolmikko.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Joissain maissa saa pakottaa avaamaan ja esimerkiksi biometriikan saa auki väkisin pitämällä naamaa tai sormea paikallaan oikeassa paikassa.
Mutta kun pin on pitkä eikä sitä kerro niin sitä ei saa auki ainakaan peruspoliisi. Murtautumiseen on toki omat softansa kuten Cellebrite-nimisen firman tekemät ja niitä käyttää mm. tiedustelu yms viranomaiset.

Tätä kautta päästäänkin hyvään uhkaan, luuri pöllitään baarista ja viedään Putinille.

Tämäkään ei ollut ihan se minun pointti vaan se, että valtion johto käyttää jenkkiläisten kuluttajatuotteita. Tiedä millaisia takaportteja niihin on fiksattu eikä niitä pysty sieltä poistamaan vaikka kuinka ottaisi sovelluksilta luvat pois. Mutta nämä tietoturvajutut ovat jo eri ketjun juttuja, jatkakaa Marinin parissa.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämäkään ei ollut ihan se minun pointti vaan se, että valtion johto käyttää jenkkiläisten kuluttajatuotteita. Tiedä millaisia takaportteja niihin on fiksattu eikä niitä pysty sieltä poistamaan vaikka kuinka ottaisi sovelluksilta luvat pois. Mutta nämä tietoturvajutut ovat jo eri ketjun juttuja, jatkakaa Marinin parissa.

Juuri näin. Lisäksi Marinin juomavalinta illan riennoissa, olkoonkin niin "ironisen hauska" meksikolainen Corona-olut oli virheliike. Jos Sanna on vaalean lagerin ystäviä, miten olisi ollut vaikka Nokian Panimon Keisari? Marinin vaalipiiri huomioiden hyvä endorsement paikalliselle pienyritykselle. Pariin vuoteen en tosin ole PK-seudun baareissa käynyt, joten en ole ihan varma brändin saatavuudesta. Tässä tapauksessa toki jokin muu kotimainen klassikko-olut olisi ajanut lähes saman asian.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki

Odotan Marinilta tämän tason puhetta todella vaikeiden asioiden keskellä. No emme saa marinilta tälläistä ikinä.
Onhan Marin hyvä puhuja, ei se turhaan kriisin alussa siitä kehuja saanut. Itse asiassa tuollaisen puheen pitäminen on pätevälle poliitiselle puhujalle aika helppoa, kun sitä ei suoraan haasteta, vaan täytyy ensiksi olla kuunnellut koko litania loppuun ja odottaa että joku toimittaja kysyy vastapuolen kantaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös