Jos edes vähän matkustaa niin tietää. Lentoyhtiö maksaa matkustajan matkan takaisin jos on päästänyt puutteellisilla asiakirjoilla matkustamaan. Se aika kova sanktio lentoyhtiöllä eli kaikki IATA:n jäsenet sitä noudattavat ja ilman sen jäsenyyttä ei Suomeen pääse lentämään reittilentoja.Mä kyllä ymmärrän mitä @BlackWolf tässä ajaa takaa..
Käytät Finnairia esimerkkinä, mutta mitenkäs muut ei-suomalaiset yhtiöt? Kiinnostaako jotain Air Kazahstania hevonhelvettiä, pääseekö Suomeen joku ilman todistusta vai ei..? Ja kun ei kiinnosta, niin ei se kauhean aukoton se systeemi sen jälkeen ole. Sitten meillä on koneellinen "tarkistettuja" ihmisiä valmiina Helsingin valloitukseen. Mutta eihän ne tietenkään sitä koronaa tänne tuo, kun se on tarkistettu lähtömaassa. Vai onko sittenkään?
Eli miten se teoria meni?
Eli toisinsanoen hallitus ja ministeriöt ovat täysin yössä tuon suhteen.
Ei tarvitse muuta kuin määrätä, että nämä dokumentit on oltava kunnossa Suomeen tultaessa niin lentoyhtiöt tarkastavat ne.
Sen sijaan ollaan rakentamassa omaa järjestelmää kuulostaako tutulta Sote puolelta?
Ei huolita toimivaa juttua vaan tehdään oma, jonka voi heti sanoa toimimattomaksi.
Viimeksi muokattu: