Missä niin on vaadittu?
Mun sisäluvulla tuossa puhutaan työrauhasta.
Työrauhaan kuuluu se, että asiasta mitään tietämättömät pitävät turpansa kiinni. Koskee myös presidenttiä, koska hänen hiekkalaatikkonsa on muualla. Työrauhaan kuulu myös se, että nämä syväkurkut työntäisivät kurkun syvälle. Mitä keikkabussissa puhutaan, se keikkabussiin jää, mitä kopissa puhutaan se koppiin jää, ja mitä suljetuissa kokouksissa puhutaan se suljettuun kokoukseen jää. Nää toimittajille laulavat uuvatit ymmärtävät oikein hyvin, että keskusteluissa käydään kaikkia mahdollisia ajatuksia läpi, joita ei ole mitään syytä julkisuuteen päästää. Ellei pienimunaisin koe jotenkin siitä hyötyvänsä, että rikkoo luottamuksen yrittäen hyötyä siitä itse jotenkin. Samalla sabotoiden niiden työtä, jotka asioista oikeasti ovat vastuussa.
Vittu että vituttaa toi toiminta!
Mua taas huvittaa se, että aku ankaa tai pillunkuvaa äänestäneet katsoo oikeudekseen arvostella ylipäätään yhtään mitään.
Hallitus on oikeutettu ihan samalla tavalla työrauhaan, kuin ihan kuka tahansa vaativaa työtä tekevä taho.
Tuo porukka joutuu tekemään helvetillisen paineen alla hieman isompia päätöksiä, kuin se, että ostanko kaapin täyteen paskapaperia vai en. Isossa kuvassa nyt on vedetty helvetin hyvin, ja jonkun THL:n yksittäisiä aivopieruja ei ole mitään syytä koittaa hallituksen piikkiin vierittää.
Tzeemiiii rööd..
Äh...
Tsemiä hallitukselle!