Huono pakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Ketterä
Kiviä taskuun! Itse olen saanut erilaista shittiä Marinin välillä kärkkäästäkin arvostelusta, mutta annan takaisin. Toisaalta en ole missään vaiheessa kokenut ettenkö voisi Marinia arvostella, jos siihen on mielestäni syytä.
Jos katsotaan Marinin onnistumisia, ne löytyvät kevään koronatoimista. Yllättäen yksi suurimpia plussia Marinin osalta on kannanottonsa Navalnyin vapauttamikseksi. Kuten Ilkka Kanerva totesi a-studiossa paheksuen, mitä Moskova nyt ajattelee. Sanoisin, että tässä on Marinin loistoveto pudottaa nämä YYA-henkiset kokoomuslaiset ja muut kanveisiin yhdellä twiitillä.
Ei tässä enää kiviä lisäpainoksi tarvitse, massaa löytyy omasta takaa jo ihan riittävästi.
Se on totta,että keväällä torjuntatoimet menivätkin ihan kohdilleen, mutta sen jälkeen toiseen aaltoon valmistautuminen ja toimet toisen aallon aikana ovatkin olleet vähemmän onnistuneita (rajaliikenteen testaus, karanteenit jne.)
Sen verran olen luonteeltani "leppoisa", että jos näen, ettemme vastakeskustelijan kanssa löydä yhteistä säveltä, niin
annan asian yleensä olla. En ole ollenkaan väittelijätyyppiä.