Iso määrä suomalaisia työnantajia on ottanut henkilöstön mukaan hallituksiin. Näin oli meilläkin. En näe estettä. Ruotsissa työntekijöillä on oikeus puhua, mutta hyvin rajoitettu päätäntäoikeus yhtiön isoissa asioissa. Samaan päästään meilläkin, jos paikallisesessa sopimisessa oltaisiin edetty.
Laitas kaikkitietävä (?) rol.. esimerkiksi mitka on ne "isot määrät" työnantajia jotka duunareita kelpuuttaa kokouksiin, listaa alle:
Sellainen oli siis se lista vai onko jotain mutisemista? Samaa paskaa joka vitun päivä ( lähestytään oikean äärtä lupaavasti) jäteputkesta käsin. Metsässä on kivaa
Sinä ja persekärpäset, jotka tosin ei ole sun vika. Tyhmiähän ne jos mukaan "sun agressiiviseen mielipidevaikuttamiseen" ovat lähteneet.
Kuulkaas poijjaat js teillä ei ole isoja sijoituksia ja osinkopäiviä tiedossa niin nää wahlroos, enrooth ja muut suomenruottalaiset kävelee pankkiin ja nauraa, niin duunareille kuin kiipijöille. Tosiasiassa te lähes kaikki saisitte wahlroosin kepistä ja kovaa jos homohousujen lahdetta yrittäisitte kiipiä. On se niin mulkku äijä.
Lisäys vielä. Mulla ei ole Cobol mitään vastaan sua muuten, se mitä kirjoitat ja hämmennät ihmetyttää, tarmoa piisaa. Nää hännystelijät taa on jotain...muuta. Se toki voi olla sun Cobol agenda, saada peesiä.
Vinkkinä sulle kuitenkin: Rupee toimttajaksi, siinä toimessa ja oikeissa olosuhteissa saa äänensä kuuluviin ehkä hieman isommalle kansalle kuin jatkiksen vapaa potaskalle . Ei tarvi kaivaa "virallista" tietoa hyvin värittyneiltä" toimittajilta, tekisi/värittäis sen aivan itse.
Toki Apunen siihen vielä mentoriksi niin avot
/////////////////////////////////////////////////////////
Joku muu ulvoi tuolla että nyt kaikki paranee paperissä duunareidenkin kohdalla, kunhan on vain reipas ja iloinen, eikö mainite ay-liikettä vahingossakaan. Unohtamatta palkanpudotukseen ym.
Mulla 4 kaveria paraikaa paperilla töissä, kai ne ahkeriakin on.
Se joka kirjoitti kaiken menevän huipusti ja mageesti kun tää paikallinne on päällä ollut jonkin aikaa:
Eiku nimeä alle. Voi tulla turpaan meinaan ja kovaa.
Kenkää saa kaikki, wahlroos ja muut rikkaat siat vie koko alan helvettiin täältä, maailmassa on vielä verottomia paikkoja mihin saa pykätä saatatnmoisen tehtaan ja samalla tuhota ne metsät, siellä missä puissa roikkuu muitakin viattomia luontokappaleita kuin liito-oravia.
Tähän tilanteeseen (joka maailman loppu vielä sentään ole) niin tarvittu kuin tää ikävä covid ( globaali kriisi jolloin on aika laitttaa tuuleen) nin näin. Ei eka kerta, eikä varmasti vika sanois tää wahhroosin sätkynykke, äärioikeiston lepomaki
Jokainen voi googlata mitä meinaa kun terve markkinatalous iskee lian lujaa, riistoon.. löyty esimerkkejä eikä kaukaa.
Eikä pääse ay-liikekkään tästä vuodatuksesta, olin nappulana joku 12 vuotta liitossa, sen takia kun halusin barrikadeille ja vaikuttaa työntekijöiden oikeuksiin. En sen ansiosidonnaisen takia joka olis voinut napsahtaa määräaikaisia töitä kun teki. ehän rahaa kulu kun kolminkertainen isä jo olin.
Nyt tiputellaan maksupäiviä ja karenssit pitenee( tässä tietty mukana myös joku toinen osapuli). Rahaa on ammattiliitoilla kai pääosin useammalla yllin kyllin. Voisko asialle tehdä jotain? Meinaan muuta kuin oikeiston "ideat" vaan oma aloitteisesti, ihan niin ite
Kommunsi on paskaa, riistokapitalismi on paskaa. Kapitalisti on ite jossain pienessä määrin mutta anarkia on se joka maan perii.