Sanna Marin

• 1 087 921
  • 9 034

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mihin rikkeeseen pääministeri syyllistyy pitäessään hauskaa vapaa-ajalla? Tämä kohu on kerrassaan koominen.

On kyl niin paskat defenssit _taas_. Tietyissä virkatehtävissä tai ammateissa on tietyt pelisäännöt. Ei huippu-urheilijatkaan voi ryypätä joka viikonloppu.

Omasta mielestä herää paljon kysymyksiä miten voi lähes joka viikko (jopa arkena) olla aineissa Suomen pääministerinä

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Tuamas

Jäsen
Vaikken äänestäisi demaria edes aseella uhaten, konservatiivien joukkopöyristyminen Marinin hiukan tätimäisen nolosta teinihenkisestä vapaa-ajanvietosta nostaa demarit siihen kepun tasolle ja persujen eteen ”en koskaan äänestäisi, mutta listataan kuitenkin” -listalla.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Omasta mielestä herää paljon kysymyksiä miten voi lähes joka viikko (jopa arkena) olla aineissa Suomen pääministerinä
Missä videossa tää tämmönen tuli ilmi, että Sanna vetää joka viikko ja jopa arkena huumeita? Mä näin vaan joitain missä Marin laulo ja tanssi joidenkin olettavasti julkkisten kanssa, ja joku ukkeli sano siinä ai vittu ja näytti kieltä. Ehdottomasti jakoon linkit joissa käy ilmi että meidän pääministerimme napsii joka päivä ekstaasia! Mitä ne maailmallakin ajattelee kun käy ilmi että Suomen pääministeri piikittää heroiinia suoneen aina tasatunnein? Kekkonen sentään vaan joi saunassa viinaa, mutta Marin tykittää krokodiiliä joka minuutti! Ja ottaa vielä siitä videoita Instagramiin! Ei jumalauta en ois uskonut Sanna Marin on Jokeri-fani!

Analyzer

Jäsen
Elää ikäistensä ”nuorten naisten elämää” ei kyllä nyt ihan päde enää. Olen saman ikäinen kun Marin ja tuosta menosta tuli mieleen omat lukiobileet. Silloin ei kellään ollut vielä lapsia.

Eiköhän se tuonkin voitokseen käännä.

Bile-Ilmari tietenkin messissä!

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jossain vaiheessa Marinillakin tulee seinä vastaan, mitä tulee bilettämiseen. Joko oma kunto loppuu tai sitten joku pistää stopin tällaiselle. Tuskin kuitenkaan demarit, koska onhan Marin heidän ykkösstaransa.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kai tässä on nyt vaan kysymys siitä, että tuo väki ei voi perseillä julkisesti, niin yksityisbileissä hommaa lähtee lapasesta ja täten näyttää siltä, että 15-vuotiaat on jätetty viikonlopuksi yksin kotiin.

Muutama lappari ja breezeri kitusiin ja nykyään kun puhelin on jatkuvasti käsissä, tulee porukalla hyvä idea mieleen, että videoidaas vähän hauskanpitoa. Videon jakaminen käy muutamassa sekunnissa ja sitten onkin jo myöhäistä.

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Aika erikoista meininkiä pääministeriltä. Olen ehkä liian nuori olemaan boomer, mutta tuo touhu ei vaan vaikuta sellaiselta, mitä ministeriltä odottaisi.
Annas olla, kun Tiktok-sukupolvi pääsee valtaan, niin tällaiselle suhtautumiselle nauretaan. Olen toki kanssasi samaa mieltä, mutta ymmärrän senkin, että yhteiskunta muuttuu halusimme sitä tai emme.

Tulevaisuudessa tämä tullee olemaan niin normaalia, ettei ketään kiinnosta. Toivottavasti kuitenkaan ei tai minusta tulee konservatiivi.

Olen saman ikäinen kun Marin ja tuosta menosta tuli mieleen omat lukiobileet. Silloin ei kellään ollut vielä lapsia.
Nyt tiedät mitä minä ajattelen aikuisista miehistä örinäbändin keikalla moshpitissä juoksevista mieslapsista.

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Kun katsoin tuon videon ja huomioiden mitä porukkaa siinä pyörii, niin en kyllä varsinaisesti enää olisi yllättynyt, jos vielä tulisi julki video missä imuroidaan valkoista viivaa jostain lasipöydältä.

Itse olisin yllättynyt, jos noissa bileissä viivoja ei vedeltäisi lasipöydältä. Tuo on kuitenkin julkkispiireissä enemmän sääntö kuin poikkeus. Pyhimyskin sanoi että Emma-gaalassa vaikea päästä WC-koppiin kun hirveä jono nuuskaamaan sinne. Tämä ei tietenkään tarkoita, että Sanna vetäisi, vaikka noissa bileissä ja piireissä missä hän pyörii, takuuvarmasti vedetään.

moelsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Piri pintaan ja kovaa menoa.

Edit:
Eiköhän tämäkin media episodi tule vain vahvistamaan suosiota, upeaa henkilöbrändäystä taas kerran tällä hektisellä some aikakaudella. Näkyvyys tärkeintä (kunhan välttää pahimmat töhöilyt), jos haluaa tulla valituksi.

Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Itse olen konservatiivinen boomer, jolla on ainakin omasta mielestäni liberaalejakin näkemyksiä. Tällainen sekasotku kaiketi syynä, mutta en näe Marininkaan biletystä pahana. Hieman muistelen edellisiä pääministereitä ja juttuja heistä, niin Marin kuuluu kyllä pumpulikuoroon.

Se mikä taas ei mahdu ymmärrykseeni, on IL:n julkaisemien videoiden kuvaaminen. Tulee mieleen, halusiko Marin lomalta palattuaan laittaa NATO-, EU- ja muut keskustelut koskemaan Sanna Marinia ja vaikutti itse videoiden alkuperäiseen julkaisemiseen?

Vai onko hänen ympärillään sen verran epäluotettavaa väkeä, että pitäisi huolestua? Muutamasta satasesta myydään kaikki mitä salaa saadaan pääministeristä otettua.

Kumpikaan vaihtoehto ei ole hyvä. Biletys rajunakin on OK, koska niin poliitikot ja muut ihmiset elävät. Palstalla tietenkään kukaan ei näin toimi. Mutta se, että kama on mediassa pääministerin osalta, se ei vaan toimi. Miksi näin kuitenkin tapahtuu, sen tietää Marin itse. Marin on hyvin tarkka brändistään ja rakentaa sitä jatkuvasti. Onko tämäkin osa tietoista brändäystä?

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ
Vai onko hänen ympärillään sen verran epäluotettavaa väkeä, että pitäisi huolestua? Muutamasta satasesta myydään kaikki mitä salaa saadaan pääministeristä otettua.
Näkisin, että ympärillä on väkeä joiden mielestä on mahtavaa kun pääministeri hieman päästää roolistaan irti. En puhuisi edes epäluotettavasta, vaan ihmisistä jotka eivät aidosti näe videon sisällössä mitään tuomittavaa. Eikä videota luultavasti ole salakuvattu

moelsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olen konservatiivinen boomer, jolla on ainakin omasta mielestäni liberaalejakin näkemyksiä. Tällainen sekasotku kaiketi syynä, mutta en näe Marininkaan biletystä pahana. Hieman muistelen edellisiä pääministereitä ja juttuja heistä, niin Marin kuuluu kyllä pumpulikuoroon.

Se mikä taas ei mahdu ymmärrykseeni, on IL:n julkaisemien videoiden kuvaaminen. Tulee mieleen, halusiko Marin lomalta palattuaan laittaa NATO-, EU- ja muut keskustelut koskemaan Sanna Marinia ja vaikutti itse videoiden alkuperäiseen julkaisemiseen?

Kumpikaan vaihtoehto ei ole hyvä. Biletys rajunakin on OK, koska niin poliitikot ja muut ihmiset elävät. Palstalla tietenkään kukaan ei näin toimi. Mutta se, että kama on mediassa pääministerin osalta, se ei vaan toimi. Miksi näin kuitenkin tapahtuu, sen tietää Marin itse. Marin on hyvin tarkka brändistään ja rakentaa sitä jatkuvasti. Onko tämäkin osa tietoista brändäystä?
Tämän tilin kautta tuo video oli julkaistu, eli joku kyseisen tilin seuraajista sitten laittanut juttuvinkkiä.

Liitteet

• mar1.jpg
    mar1.jpg
    128 KB · kertaa luettu: 428

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Näkisin, että ympärillä on väkeä joiden mielestä on mahtavaa kun pääministeri hieman päästää roolistaan irti. En puhuisi edes epäluotettavasta, vaan ihmisistä jotka eivät aidosti näe videon sisällössä mitään tuomittavaa. Eikä videota luultavasti ole salakuvattu
No sitten. Jos ihan PM itse ja muut ovat sitä mieltä, että laitetaan esille vähäksi aikaa, kenties vinkki vielä toimittajalle, niin näillä mennään. Uusi aika. Jota en tajua.

Oleellista on, että hoitaa pääministerin tehtävät. Niiden osalta 2/2022 jälkeen en ole valittamista löytänyt, koska liiallinen velkaantuminen on osa vasemmistolaista ideologiaa. Sille ei mahda mitään, että joku tekisi päinvastoin mitä kokee. Velkaahan ei tarvitse maksaa pois jne on tuo slogan sillä suunnalla.

Henkilönä Marin on mielenkiintoinen. Herättää pahennusta ja ylistystä Suomen ulkopuolellakin. En muista kenenkään muun päässeen samaan pääministereistä, mitä tulee hänen yksityiselämäänsä ja julkisiin esiintymisiin ja asuvalintoihin. Kyseessä on aivan jotain muuta, mitä demarijohdolta on koskaan saatu.

Ja ehkä hyvä niin. Rinne tuli kuuluisaksi valehteluistaan ja väitteen mukaan varastamisesta/kavalluksesta. Ei hyvä, ainakaan.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tuossa videossa oli jo niin kova meininki, että meniköhän enää pelkän viinin voimalla. Aika hurjaa touhua PM:ltä kun muistetaan, että bilekohuja on takataskussa useampia tältä vuodelta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Mitä merkitystä sillä on mitä pääministeri tekee vapaa-ajallaan, oli se sit kuinka noloa tai ei? Kunhan nyt työpaikallaan ei oo humalassa. Tiedän yli 40v ihmisiä, jotka juhlii ihan samalla tavalla, vaikka toki suurin osa rauhoittuu sitä ennen.

Incorrect

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On kyllä aika tasoa 15v ja ekat kännit, noloa.

Toisaalta mulle on ihan sama miten kukakin vapaa-aikansa viettää, mutta tuossa asemassa ollessa olisi syytä pitää huoli ettei tollaista materiaalia pääse julkisuuteen.
Eli toisin sanoen ei ehkä kannata tuollaisilla videoilla esiintyä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy