Itse olen konservatiivinen boomer, jolla on ainakin omasta mielestäni liberaalejakin näkemyksiä. Tällainen sekasotku kaiketi syynä, mutta en näe Marininkaan biletystä pahana. Hieman muistelen edellisiä pääministereitä ja juttuja heistä, niin Marin kuuluu kyllä pumpulikuoroon.
Se mikä taas ei mahdu ymmärrykseeni, on IL:n julkaisemien videoiden kuvaaminen. Tulee mieleen, halusiko Marin lomalta palattuaan laittaa NATO-, EU- ja muut keskustelut koskemaan Sanna Marinia ja vaikutti itse videoiden alkuperäiseen julkaisemiseen?
Vai onko hänen ympärillään sen verran epäluotettavaa väkeä, että pitäisi huolestua? Muutamasta satasesta myydään kaikki mitä salaa saadaan pääministeristä otettua.
Kumpikaan vaihtoehto ei ole hyvä. Biletys rajunakin on OK, koska niin poliitikot ja muut ihmiset elävät. Palstalla tietenkään kukaan ei näin toimi. Mutta se, että kama on mediassa pääministerin osalta, se ei vaan toimi. Miksi näin kuitenkin tapahtuu, sen tietää Marin itse. Marin on hyvin tarkka brändistään ja rakentaa sitä jatkuvasti. Onko tämäkin osa tietoista brändäystä?